חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר מה חשוב לדעת

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/20148369 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי. אחד המכשירים הראשונים היה "רובי", הושק לשימוש לפני כ-18 שנה לערך, הטיפול שלו היה לפחות 8 שעות והיה כרוך בלא מעט כאבים, הטיפול הנ"ל התאים לאנשים בעלי גוון עור בהיר בלבד אבל עדיין היה מדובר בלהיט היסטרי, יחד עם זאת מאז הושקו כמות נכבדת של מכשירים בשיטות טיפול שונות, אם פעם היו משתמשים במחט חשמלית היום משתמשים בטכנולוגיות לייזר שונות. המשתנים של אורך הטיפול של הסרת שיער בלייזר הם: גוון העור, עובי השיער וצפיפות השיער.

למי לא מתאים הטיפול של הסרת השיער? בעלי גוון עור בהיר במיוחד ושיער בלונדיני וג'ינגי, הבעיה היא שהמכשיר אינו מצליח לזהות את השערה על גבי העור ולכן הטיפול לא יצליח.

למי לא ממולץ לעבור טיפול בלייזר? חוץ מגוון העור והשיער, ישנם אנשים שלא מומלץ להם לעבור טיפול כי הוא יכול לגרום להם לנזקים בלתי הפיכים לדוגמא: אנשים תחת טיפול תרופתי נגד אקנה המשתמשים בתרופה רקוטאן, או תרופות נגד דלקות פרקים העשויות על בסיס זהב או חולי ויטיליגו שהיא המחלת עור שבה אזורים מסוימים על גבי העור הופכים את צבעם לבהיר, לחולים אשר נושאים את נגיף ההרפס שכידוע הנגיף קיים בגוף אך מורדם, לחולי הרפס מומלץ להתייעץ עם רופא עור לפני הטיפול על מנת לקבל טיפול נוגד דלקות.

לפני ביצוע הטיפול- חשוב לנסות ולעשות טסט על חלק קטן באיזור הגוף שלא נראה לעין על מנת לראות איך הגוף מגיב לטיפול.

רמת כאב- רמת הכאב משתנה לפי סוגי המכשירים, ישנם סוגי מכשירים, האם החדירה של קרן הלייזר יותר עמוקה, או איך פועלת מערכת הקירור של המכשיר האם היא פועלת בו זמנית עם הפולס או לפני אחרי.

ההחלמה- לרוב מדובר בהחלמה מהירה ופשוטה, בסיום הטיפול תורגש רגישות קלה ואדמומיות שתחלוף תוך שעות ספורות, לכן חשובכפי שציינו מעלה לערוך טסט קטן לפני תחילת כל טיול של הסרת שיער בלייזר. כמו כן חשוב להימנע מחשיפה לשמש, חשיפה יכולה לגרום לכתמים בעור באזור המטופל.

סיכונים- אין סיכונים לטיפול, אם אתם מטופלים אצל קוסמטיקאית מקצועית ומיומנת, טיפול לא מקצועי עם מיכון לא תקין יכול לגרום לכתמים, כוויות וצלקות.

 



תגיות המאמר: קוסמטיקאית, הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141115 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141052 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145235 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147954 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141226 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146773 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818385 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184318 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142343 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142577 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144019 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144372 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: נובההסרת שיער07/01/148253 צפיות
מאמר המסכם ומסביר על טכניקות הסרת השיער העכשוויות, בניהן: הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום וSHR.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica