חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על הסרת שיער ולא העזתם לשאול...

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/20142576 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות ההתפתחויות בתחום הסרת השיער הולכות ומתרבות בקצב מסעיר. אלו זורעות עם התפתחותן לא מעט תקוות ושאיפות למראה חלק, צעיר ורענן. חלק מההתפתחויות גורמות גם להנחות שווא ולתפיסות מוטעות בכל הקשור להסרת שיער מחלקי הגוף השונים. המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות.

הסרת שיער מהפנים

אם אתם מחליטים להסתפק בהסרת שיער זמנית מהפנים תוכלו להשתמש בחוט. אמנם, לא מדובר בהסרת שיער לצמיתות, אך עד ההחלטה על הסרת שיער בלייזר עדיף להשתמש בשיטה המוכרת והידועה. מדובר בשיטה הרבה יותר בריאה מכל שיטה אחרת כאשר מדובר בהסרת שיער שלא לצמיתות.

מבחן קטן

המעוניינים לבצע טיפולי הסרת שיער בשיטה אחת מתוך מגוון השיטות הקיימות יכולים לדעת האם השיטה מתאימה להם באמצעות בדיקה על שטח קטן. ישנן לא מעט שיטות של הסרת שיער ולא קל להחליט על המתאימה ביותר, במיוחד כאשר יועצים מחברות שונות שוטחים את דעותיהם השונות. בדיקה מעשית היא האמצעי הטוב ביותר להתאמת השיטה הטובה ביותר.

הבחנה בין השיטות השונות

בהסרת שיער לצמיתות באמצעות שיטות מתקדמות יותר ישנן הרבה אמיתות לא ברורות. הטעות הנפוצה ביותר, הנהוגה גם על ידי קוסמטיקאיות רבות היא ההנחה כי קרני ה IPL הינן קרניים של אינפרה אדום. למעשה,  מדובר בשתי שיטות שונות במהותן. נכון הדבר כי שתי השיטות פועלות על בסיס הבזקי אור אולם כל אחת מהשיטות הינה ייחודית בפני עצמה. קרן ה-IPLאינה ממוקדת ונוטה להתפזר.

חשוב להיות מודעים לסיכונים

חשוב לזכור כי על אף היות השיטות מתקדמות ביותר ישנם גם סיכונים. מה למשל? כוויות. בטיפול לא מקצועי של הסרת שיער בלייזר עלולות להגרם כוויות בעור, ולכן חשוב לוודא כי המכון הנבחר לביצוע טיפולי הסרת השיער הינו מכון מורשה בעל אישור ממשרד הבריאות. ליחצו כאן לקבלת מידע על הסרת שיער.

האמת מאחורי הסרת שיער לצמיתות

האם קיימת שיטה להסרת שיער לצמיתות? האמת היא כי שיטות רבות מבטיחות את הסרת השיער לצמיתות אולם אף אחת מהשיטות אינה אחראית להסרה של יותר מ-80% מהשיער בגוף ויש לקחת זאת בחשבון. במקרים רבים יכול לצוץ שיער כעבור שנים מספר לאחר הטיפול. כמו כן יכולה להיות אפשרות של צמיחת שיער פלומתי בלבד לאחר הטיפולים. יש לצפות לאפשרויות כאלה ולמעשה – כל חוזה טיפול הסרת שיער כולל את האפשרות הזו.

תרופות הגורמות לשיעור: מה שהרופא לא יספר

לפני תחילת הטיפול חשוב לבדוק אם הורדת המינון בתרופות מסוימות עלולה להוריד את תופעת שיעור היתר. מאידך, ישנן תרופות העלולות להעלות את כמות השערות על הגוף ויש צורך לבדוק אם מתבקשים יותר טיפולים מאשר במצב רגיל: תרופות אלו כוללות סוגים הורמוניים ותרופות למניעת הריון, אנטיביוטיקות למיניהן, תרופות למחלת השד, סטרואידים, תרופות לטיפול באנדומטריוזיס, תרופות לטיפול באנגיואדמה, תרופות לאפילפסיה, תרופות נגד גלאוקומה, היפוגליקמיה, תרופות נגד בחילות, טיפולים שונים לנשירת שיער, פנצילין ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שימרית הראל

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818384 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142343 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144019 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144372 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148369 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

מאת: נובההסרת שיער07/01/148253 צפיות
מאמר המסכם ומסביר על טכניקות הסרת השיער העכשוויות, בניהן: הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום וSHR.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica