חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים חברה לניקוי חניונים

מאת: DSD STUDIOבניין ואחזקה - כללי10/08/20141147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבנים שונים יכולים להיראות שונים מאוד אלה מאלה, בהתאם למטרה שלשמה הם הוקמו. קניונים ומרכזי קניות, מוזיאונים, תיאטראות, מגדלי משרדים נוצצים, מגדלים של מגורי יוקרה וכיוצא באלה, כולם נראים אחרת אך לכולם יש דבר מה משותף. הדבר המשותף שניתן למצוא בכל המבנים הללו ואחרים הוא הימצאות של חניון שנועד לספק חניה לבאי המקום – מבקרים, לקוחות, עובדים, דיירים וכן הלאה.

מכיוון שמכוניות יוצרות עם הזמן סביבה מלוכלכת ולעיתים אפילו מזוהמת ממש, אין ספק שחשוב מאוד להקפיד על ביצוע של פעולות סדירות של ניקיון חניונים. פעולות כאלה, כאשר הן נעשות בצורה הראויה והמקצועית ביותר, יספקו חוויית מגורים, קניות או סביבת עבודה שיהיו גם נעימים יותר וגם בטוחים יותר. עכשיו, השאלה החשוב שמתעוררת היא איך בוחרים חברת שירותי ניקיון מתאימה. כדי לעשות זאת נכון יש להקפיד על כמה כללים בסיסיים.

התמחות בניקיון

הדבר הראשון שיש לבחון כאשר מחפשים את החברה המתאימה ביותר היא לוודא שמדובר על חברה בעלת התמחות ממשית בניקיון. בהקשר זה, חשוב לוודא שלא מדובר על חברת לאספקת שירותי ניקון כלליים אלא על כזו שמתמחה בשטחים ציבוריים גדולים עם דגש על מגרשי חניה מכל סוג וגודל.

רק חברה מתמחה, שמאחוריה ישנם פרויקטים רבים ולקוחות מרוצים, תכול לספק את המכשור החיוני, את כלי העבודה והניקוי ואת העובדים שהוכשרו בהתאם. חשוב לדעת שפעולות תחזוקה שונות כוללות בין היתר התמודדות עם:

כתמים קשים כגון הצטברות של כתמי שמן או אבק מוקשה.

הצפות של מים בשל נזילות, סתימות ביוב או גלישת מים מהרחוב אל חניה תת קרקעית. במקרה זה נדרשת התמחות מיוחדת לצורך טיפול בהצפה.

הסרת אבק ופיח ממקומות גבוהים כגון צינורות אוורור, ספרינקלרים וכיוצא באלה.

התמודדות עם סוגי לכלוך וטיפונת נוספים, מסוגים שונים נוספים.

רוצים תוצאות

באופן טבעי, כאשר בוחרים חברה לניקוי החניון, רוצים לראות את התוצאות הטובות ביותר. לכן, חשוב לבדוק מראש מהם האמצעים השונים שבהם עושה החברה שימוש תוך כדי מהלך העבודה. התוצאות הטובות מושגות לא פעם באמצעות שילוב של מגוון דרכים ואמצעים, לרבות שימוש במכונות ניקוי, עובדים מקצועיים, וכלי ניקוי ידניים מסוגים שונים.לפני כריתת החוזה עם חברת הניקוי חשוב לוודא שיש ברשותה:

מכונות שטיפה מוסעות (רכובות) – מכיוון שלא ניתן לספק ניקוי יעיל בשטח גדול בשיטות ידניות בלבד, יש צורך במכונות שטיפה רכובות, בעלות מנוע. כלי רכב אלה יכולים לספק סביבה נקיה באמצעות קרצוף וניקוי, עם יכולת גבוהה להתמודד עם לכלוך רב.

אמצעי להתזת מים בלחץ – אמצעים כאלה נדרשים לצורך ניקוי אביזרים ומתקנים שונים, כגון ספרינקלרים שמותקנים בגובה ואינם נגישים לרכב ניקוי.

אמצעים להתזת קיטור בלחץ – אמצעים כאלה נועדו להתמודד עם לכלוך קשה במיוחד או כזה שאין אליו גישה נוחה.

אמצעים לניקוי סימונים שונים – ניקוי סימונים כגון קווי הסימון של החניות השונות, חיוני לשמירה על בטיחות ועל חזות איכותית ומסבירת פנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באמצעות פילוח נכון של קהל היעד, כותבי תוכן מקצועיים ושיטות קידוםמתקדמות, תביא החברה את האתר שלך למקומות הראשונים ב"גוגל". והמשמעות? פניות רבות והגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך! בוא להרגיש את ההבדל וקדם את העסק שלך עם חבילות קידום האתרים שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DSD STUDIO

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161701 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: DSD STUDIOבריאות ורפואה כללי10/04/16921 צפיות
בעיות בדיבור הן חלק מקטגוריה רחבה יותר של לקויות, המכונות בשם הכולל הפרעות שפה. הן מתבטאות בקושי להתנסח בצורה נכונה, כתוצאה מגורמים גנטיים או נסיבתיים. כיצד לטפל? בואו לגלות.

מאת: DSD STUDIOהדברה10/04/161084 צפיות
כאשר עונת החורף מסתיימת והאביב בפתח, הנחשים מתחילים להתעורר ולחפש מזון. הנחשים אוהבים להסתתר במקומות חמימים, חבויים ונסתרים מהעין ולכן המפגש עמם עלול להיות קטלני, מאחר וקשה לראות אותם מראש. מה לעשות במקרה ונתקלתם בנחש? התשובות כאן!

מאת: DSD STUDIOניקיון13/04/15961 צפיות
שירותי ניקיון נדרשים בשורה ארוכה של מצבים - כי מי לא מעוניין שהמבנה בו הוא נמצא שעות ארוכות מדי יום, אם לא בכל שעות היממה, יהיה הנקי ביותר האפשרי? מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שתחום זה נחשב למורכב לכל הדעות, עם שורה ארוכה של שירותים אפשריים המרכיבים את המשוואה. המאמר הבא ינסה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן.

מאת: DSD STUDIOעסקים קטנים ובינוניים08/04/151326 צפיות
מוסדות ממשלתיים, מעצם המהות שלהם, צריכים להיות המכובדים וה"רשמיים" ביותר שיש. עקב העובדה שמדובר באחד מכרטיסי הביקור המובהקים של המדינה כולו, ממוסדות אלה נדרש להיות נקיים, ללא דופי – ורצוי מאד גם לעמוד בדרישות ההיגיינה הגבוהות ביותר.

מאת: DSD STUDIOאדריכלות24/10/141072 צפיות
כאשר מבקשים ליצור סביבת מגורים או עבודה באיכות הגבוהה ביותר צריך להיות מוכנים להשקיע. ההשקעה איננה רק במונחי כסף כי אם גם בזמן ולעיתים גם בהשקעה של מאמץ מסוים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222786 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223093 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica