חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעת אירוסין והמוטיב המרכזי היהלום

אין ספק שטבעת אירוסין היא אחד תכשיטים הכי מרגשים שאישה יכולה לקבל, המעמד של הצעת הנישואין בו הגבר מבקש את ידה של אישה, ומביע את רצונו לחיות איתה חיים משותפים הוא קסום.

בכל טבעת אירוסין יש מוטיב אחד שחוזר על עצמו, יהלום מרכזי העומד במרכז הטבעת, למה דווקא יהלום? האם יש משמעות המסתתרת מאחורי בחירת האבן הספציפית הזו? כנראה שכן.

יהלום- היהלום הוא אבן הכי חזקה בתבל, כמו כן הוא בין אבני החן היקרות הנדירות ביותר. יהלומים נוצרים רק בכמה יבשות מכל העולם, על מנת לייצר יהלומים באופן טבעי צריך תנאים מסוימים של חום מאוד קיצוני ועומק הקרוב לליבת כדור הארץ. יהלומים נוצרים במשך עשרות אלפי שנים רק תחת התנאים המיוחדים הנ"ל.

היהלום כסמל לזוגיות

חוזק- החוזק של היהלום מעיד על חוזק היחסים של הגבר והאישה העומדים להינשא במיוחד במציאות של ביום החוזק הזה מקבל משמעות חזקה יותר, היחסים היום של גבר ואישה פתוחים הרבה יותר לפיתויים דרך רשתות חברתיות או בכלל בחיי היום יום. לכן החוזק של היהלום משקף את חוזק הזוגיות ששרדה את כל הפיתויים והמשברים שהיו בדרך עד למעמד הצעת הנישואין ובחיי הנישואין, כמו היהלום שלו ניתן לשבור אותו כך הזוגיות תהיה חזקה ואיתנה אל מול משברים.

נדירות- היהלום המשובץ בשלל טבעות אירוסין הוא נדיר, כמו שאהבה אמיתית היא נדירה וקשה למצוא זוגיות שתוביל לחיי נישואין פוריים. לפעמים לוקח לנו שנים רבות למצוא זוגיות טובה שתאריך חיים, וכן גם יהלומים קשה למצוא, אבל כמו באהבה שהיא מגיעה מערכים אותה יותר, בגלל מסע החיפוש הארוך, כך גם יהלומים.

יהלומים הם חלק מקבוצת אבני חן יקרות כמו ספיר, אמרלד ואודם היהלום ניחן בתכונות אחרות מבני החן הנ"ל והוא יותר נדיר מהן. אך בשנים האחרונות ניתן למצוא שלל עיצובים שונים המשלבים אבני חן יקרות עם יהלומים, ברוב המקרים מדובר על טבעות אירוסין בסגנון וינטאג' כלומר טבעות אירוסין בסגנון עתיק.

כך לדוגמא טבעת אירוסין בסגנון דיאנה, הטבעת המפורסמת שבחרה הנסיכה דיאנה במעמד הצעת הנישואין. הטבעת משובצת באבן ספיר כחולה וגדולה בחיתוך אבולי ( אליפסה), בשיבוץ יהלומים סביבה.

לעוד מידע מקצועי אודות יהלומים בקרו בדף זה http://www.joolme.co.il/מידע_והשכלה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142685 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143390 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142141 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142146 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141412 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141469 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141077 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215139 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204658 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173402 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica