חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשמור על צמיג הרכב שלכם

מאת: צמיגים טייר דילרכב29/08/201417688 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יודעים כמה כסף עולים צמיגים. אפילו שבאתר שלנו אנחנו מציעים לכם את הצמיגים הטובים והמובילים בעולם במחירים הטובים והזולים בישראל, עדיין מדובר בהוצאה כספית משמעותית. צמיגים עשויים מחומרי גלם איכותיים ביותר, הם מיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, והם יוצאים לשוק רק לאחר מחקר ופיתוח של שנים, ובדיקות וסימולציות מורכבות ביותר. כל אלה הופכים את הצמיגים למוצר יקר מאוד.

לכן, חשוב לנו להסביר לכם כיצד תוכלו לשמור על צמיג הרכב שלכם. אם תעשו את הדברים הפשוטים שאנחנו מציעים לכם כאן, מובטח לכם כי תוכלו לשמור על צמיגי הרכב שלכם לאורך פרקי זמן ארוכים.

הדבר הראשון אותו חשוב מאוד כי תעשו לפחות פעם בחודש הוא מילוי אוויר בצמיג. יש לעשות זאת כאשר הצמיג קר, כלומר, לאחר נסיעה של לא יותר משני קילומטרים. רוב האנשים בישראל מתגוררים במרחק של פחות משני קילומטרים מתחנת הדלק הקרובה, ולכן לא אמורה להיות לכם בעיה. בתחנת הדלק מוצבת באופן קבע משאבה. עליכם להקפיד מאוד על כך שתמלאו את האוויר בצמיג לפני הוראותיו של יצרן הרכב. שימו לב, לא למלא את הצמיג לפי ההוראות של יצרן הצמיג, אלא לפי ההוראות של יצרן הרכב. ההוראות האלו רשומות ברוב המקרים על דלק הנהג, ובכל מקרה הן גם רשומות בספר הרכב.

שמירה על לחץ ניפוח תקין של הצמיגים כל הזמן תביא לידי כך שהצמיגים יישמרו באופן טוב יותר. צמיגי אשר מנופחים יתר על המידה נשחקים מהר יותר, וצמיגים אשר מנופחים פחות מן הדרוש נשחקים מהר אף יותר. כלומר, על מנת להביא את הצמיגים שלכם למצב האידיאלי עבורם מבחינת השחיקה וביצועי הכביש שהם מספקים לכם, חשוב מאוד כי תקפידו על לחץ ניפוח תקין.

שנית, חשוב מאוד כי תשתמשו בצמיגים אך ורק למטרה לשמה הם נועדו. כלומר, אל תסעו עם צמיג כביש בתוך השטח או בדרכי עפר, ואל תסעו עם צמיג שטח על הכביש. הצמיגים שלכם אינם מיודעים למטרות אחרות מלבד המטרה לשמה הם יוצרו, ולכן הם לא יצליחו לתפקד היטב.

 



תגיות המאמר: צמיג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צמיגים-צמיגים לרכב טיירדיל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צמיגים טייר דיל

מאת: צמיגים טייר דילרכב10/10/1415069 צפיות
רבים אינם מודעים לחשיבות העצומה שיש לצמיגים לרכב.

מאת: צמיגים טייר דילרכב07/10/1429267 צפיות
רכישה של צמיגים חדשים צריכה להיתפס בעיניכם בתור השקעה לטווח הארוך, לפחות שלוש שנים קדימה. זו השקעה מבחינה של בטיחות ומבחינה של נוחות.

מאת: צמיגים טייר דילרכב27/09/149849 צפיות
חברת טויו, יצרנית צמיגי טויו, הודיעה לאחרונה במסיבת עיתונאים אשר נערכה ב -1 לספטמבר 2014 באוסקה (יפן

מאת: צמיגים טייר דילרכב31/08/1432610 צפיות
אולי שמעתם פה ושם את המושג חידוש צמיגים אבל אתם לא ממש יודעים מה הכוונה. יש החושבים שחידוש צמיגי הרכב הוא פשוט החלפת צמיגי הרכב הישנים בחדשים ישר ממחירון הצמיגים אמנם גם זה סוג של חידוש אך לא זאת הכוונה

מאת: צמיגים טייר דילרכב28/08/1466884 צפיות
עולם הצמיגים זכה במספר פיתוחים לאורך השנים אשר הקפיצו את רמת ואיכות הצמיגים באלפי מונים. כיום, יש חברות רבות בכל רחבי העולם אשר מייצרות צמיגים לרכב.

מאת: צמיגים טייר דילרכב28/08/14104146 צפיות
כיצד אנחנו יודעים שצמיגים של יצרן או מותג מסויים הם איכותיים וטובים מאוד? לשאלה הזו יש מספר תשובות, וכיום אנחנו נעסוק בתשובה אחת מהן. הנה התשובה

מאת: צמיגים טייר דילרכב22/08/143793 צפיות
כאשר אתם ניגשים לרכוש צמיגים חדשים, עליכם להסתכל על הרכישה בתור השקעה לטווח הארוך. קודם כל, מדובר בהשקעה בחיים שלכם ובביטחון שלכם

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica