חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חידוש צמיגים

מאת: צמיגים טייר דילרכב31/08/201432617 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אולי שמעתם פה ושם את המושג חידוש צמיגים אבל אתם לא ממש יודעים מה הכוונה. יש החושבים שחידוש צמיגי הרכב הוא פשוט החלפת צמיגי הרכב הישנים בחדשים ישר ממחירון הצמיגים אמנם גם זה סוג של חידוש אך לא זאת הכוונה. כאשר אומרים חידוש צמיגים הכוונה לתהליך שבו מחדשים את צמיגי הרכב המשומשים ומאריכים את חיי הצמיג. בתהליך חידוש צמיגים מגפרים סולייה חדשה על צמיג משומש. למרות שהרבה אנשים אינם מכירים את תהליך זה הוא קיים כבר שנים רבות. ניתן למצוא אותו בתעשיית הרכב וכמו כן בתעשיית התעופה. צמיגי מטוסים רבים בארץ עוברים תהליך של חידוש צמיגים, בינהם תוכלו למצוא את מטוסי חיל האוויר ומטוסים אזרחיים.

לחידוש צמיגים יש מספר יתרונות; קודם כל מתבצעת אבחנה של פרופיל הרכב, כלומר לסוג העבודה והעומס שעובר הצמיג על מנת להתאים את החידוש המתאים ביותר עבור הצרכים של הרכב הספציפי. יש לציין שחידוש צמיגים מתאים יותר למשאיות, אוטובוסים ורכבי הובלה ולא למגזר הביתי. ישנם משתנים סביבתיים הקושרים לאופי העבודה. יתרון שני הוא החיסכון בדלק המושג בזכות צמיג תקין. היתרון השלישי הוא מההיבט הסביבתי, תוחלת החיים של הצמיג מוארכת, למעשה למציג ישנם 2-3 מחזורי חיים. זהו ניצול טוב יותר של המשאבים והפחתת כמות הזבל המזהם. במידה ויש לכם משאית או רכב הובלה מומלץ לחדש צמיגים, הרי אתם מכירים את מחירון הצמיגים בשוק. ניתן כך לחסוך כסף ולהמשיך לסוע בביטחה מבלי להוציא עוד כספים על צמיגים במחירון.

במידה ואתם דואגים לבטיחות, הסירו כל דאגה מליבכם. חידוש צמיגים נעשה לפי תקנים מחמירים מאוד; ישראלים ובינלאומיים. מפעלי חידוש הצמיגים נמצאים תחת פיקוח מעבדה וכל אמצעי הפיקוח הם חלק מהתקן. לא כל צמיג מתקבל לתהליך החידוש, ישנם קריטריונים מחמירים הקובעים האם הצמיג הוא בר חידוש או לא. ברמת העיקרון צמיגים שגילם מעל ל – 4 שנים, צמיגים עם סדקים בגומי, שברים בגוף בצמיג, צמיגים אשר נחשפו ליותר מידי שמנים וכימיקלים או שחודשו כבר פעמיים בעבר אינם מתקבלים לתהליך חידוש הצמיגים. בדיוק כמו שכל נושא מחירון הצמיגים מוסדר בתקנות משרד התחבורה, כך גם על נושא חידוש הצמיגים.

מבחינת התהליך מתחילים קודם כל במיון הצמיגים. צמיגים אשר נמצאו כשירים לחידוש עוברים תהליך של הסרת החולייה בחריטה, זהו תהליך ממוחשב. לאחר החריטה נחשפים חלקי בצמיג הפנימיים, במידה ויש בהם פגמים הם עוברים תיקון. לאחר תיקון הפגמים מתבצע תהליך של חיבור סולייה חדשה. הסולייה מהודקת בצורה מכנית ובאמצעות שכבת ביניים של קושינג דומי, לאחר מכן היא עוברת גיפור קר בתנאי תת ואקום.

רכבי הובלה ואטובוסים חשופים לבלאי גדול של צמיגים ולכאורה יש להחילפם בתכיפות.עם חידוש צמיגים תוכלו לחסוך כסף כם אם יציעו לכם 50% הנחה על מחירון הצמיגים בקניית צמיגים חדשים. לכן אל תמהרו לפתוח מחירון צמיגים ולהזמין צמיגים חדשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צמיגים-צמיגים לרכב טיירדיל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צמיגים טייר דיל

מאת: צמיגים טייר דילרכב10/10/1415075 צפיות
רבים אינם מודעים לחשיבות העצומה שיש לצמיגים לרכב.

מאת: צמיגים טייר דילרכב07/10/1429276 צפיות
רכישה של צמיגים חדשים צריכה להיתפס בעיניכם בתור השקעה לטווח הארוך, לפחות שלוש שנים קדימה. זו השקעה מבחינה של בטיחות ומבחינה של נוחות.

מאת: צמיגים טייר דילרכב27/09/149857 צפיות
חברת טויו, יצרנית צמיגי טויו, הודיעה לאחרונה במסיבת עיתונאים אשר נערכה ב -1 לספטמבר 2014 באוסקה (יפן

מאת: צמיגים טייר דילרכב29/08/1417696 צפיות
כולנו יודעים כמה כסף עולים צמיגים. אפילו שבאתר שלנו אנחנו מציעים לכם את הצמיגים הטובים והמובילים בעולם במחירים הטובים והזולים בישראל, עדיין מדובר בהוצאה כספית משמעותית. צמיגים עשויים מחומרי גלם איכותיים ביותר

מאת: צמיגים טייר דילרכב28/08/1466890 צפיות
עולם הצמיגים זכה במספר פיתוחים לאורך השנים אשר הקפיצו את רמת ואיכות הצמיגים באלפי מונים. כיום, יש חברות רבות בכל רחבי העולם אשר מייצרות צמיגים לרכב.

מאת: צמיגים טייר דילרכב28/08/14104156 צפיות
כיצד אנחנו יודעים שצמיגים של יצרן או מותג מסויים הם איכותיים וטובים מאוד? לשאלה הזו יש מספר תשובות, וכיום אנחנו נעסוק בתשובה אחת מהן. הנה התשובה

מאת: צמיגים טייר דילרכב22/08/143803 צפיות
כאשר אתם ניגשים לרכוש צמיגים חדשים, עליכם להסתכל על הרכישה בתור השקעה לטווח הארוך. קודם כל, מדובר בהשקעה בחיים שלכם ובביטחון שלכם

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213836 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213965 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214145 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204614 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195580 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196272 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193509 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica