חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה נייר צילום זורם כמו מים? באוניברסיטה הפתוחה!

מאת: דודישתעשייה01/09/20141065 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראיתם את קמפיין החוצות של האוניברסיטה הפתוחה? השלטים צועקים B.A" בניהול ונחישות", B.A" בתקשורת ודבקות במטרה", "B.A במדעי המחשב ומשמעת עצמית", ומעבירים בצורה הטובה והפשוטה ביותר את המסר הכי חזק של המוסד האקדמי הזה – זה שכל האוניברסיטאות והמכללות האחרות וגם לא מעט סטודנטים שכחו – לימודים הם הרבה מעבר לתואר.

איפשהו במרוץ אחרי התעודה כולנו שכחנו שזה לא מספיק שיש B.A במשהו, צריך גם כישורים מסוימים ותכונות אופי, שהם אלה שאמורים להביא אותנו ללמוד לתואר מסוים מלכתחילה - לא הציון הגבוה ההוא בפסיכומטרי, שהושג בקורס הכנה יקר אצל מדריך תותח שמכיר את כל השיטות לנצח את השיטה.

אם לומר בכנות, זהו הקמפיין הטוב ביותר שנעשה עד כה לשיווק האוניברסיטה הפתוחה, שאינה מצטיינת באופן כללי במיתוג שלה בעיני מעסיקים רבים ובקרב הציבור בארץ. קודם כל, השם של המוסד כבר שולח רבים, באופן כמעט בלתי נמנע, למחוזות של סטודנט חופשי או אדם שמנהל נישואין פתוחים ובלתי מחייבים עם מוסד הלימודים. יש לא מעט אנשים שחושבים, בטעות גמורה, שבפתוחה לומדים אנשים שהיו לא מספיק רציניים כדי ללמוד במקומות כמו הטכניון ואוניברסיטת תל אביב, ויחד עם זאת, לא מספיק עשירים כדי לחפות על כך עם לימודים במכללת שקר כלשהי שרמת הלימודים בה קלה יותר, ואופן הלימוד בה ידידותי יותר לסטודנט שפשוט צריך את "התעודה".

למדתי לתואר באוניברסיטת תל אביב במקצוע הומאני לחלוטין, ובחרתי ללמוד לחצי תואר נוסף בפתוחה, כך שיש לי מקור השוואה ראוי. סמסטר ראשון בפתוחה מלמד אותך שיש הרבה דברים שלא ידעת על המוסד האקדמי הזה. לי אותם דברים גרמו לחשוב עד כמה טעיתי כשרצתי בגיל 21 ללמוד "באוניברסיטה", מוסד שהמחקר ממנו והלאה כשזה נוגע למרצים שבעי הרצאות ומחוסרי אנרגיות, ששולחים אותך לחפש את רוב החומר למבחן בכוחות עצמך. ולא, הקשר המתאמי בין חשיבה עצמאית וחוקרת לבין 300 סטודנטים שנשלחים להסתער על 3 עותקים יחידים של ספר הלימוד בספרייה הוא חלש מאוד.
כך קורה שהסטודנטים באוניברסיטה מבלים את מרבית הסמסטר בניסיונות קדחתניים להשיג את החומר, לצלם את החומר, לארגן את החומר, ובסוף, כשהם מתייאשים, בלהתחנף למישהו משנה שעברה שכבר יש לו את כל החומר מסודר. את חומר הלימוד הנחשק הם מגיעים לקרוא, עייפים ורצוצים, יומיים בלבד לפני המבחן.

לעומת זאת, איך זה עובד באוניברסיטה הפתוחה? שם כבר הבינו שכל רגע לימוד יקר, וחבל לבזבז אותו על עניינים לוגיסטיים. אף אחד שם לא מתקמץ על נייר הצילום: זה מתחיל כבר חודשיים לפני הסמסטר, כשנשלחים אליך בדואר ספרי הקורס עם כל חומר הלימוד וכל המאמרים בפנים. זה ממשיך בהרצאות שבהן חלק גדול מהמנחים מחלקים את חומרי ההרצאה מודפסים, ולפעמים אף מכינים חוברות מסודרות. יש גם אתר קורס שכולל את כל ההרצאות בווידאו, יש שעות תמיכה טלפוניות עם המנחים, יש שעות הדרכה אישיות, יש במכללת רמת גן תגבורים עבור תוספת של סכום שנתי קבוע ולא גבוה (כזה שממש רחוק מהסכומים המטורפים במכללות).

אם כך, זה מה שפתוח באוניברסיטה הפתוחה – יש המון דרכים ללמוד את החומר, וכל סטודנט יכול לבחור איך הכי נוח ואיך הכי עובד לו טוב, מבלי שהוא יבזבז את הזמן ואת הכסף שלו על הררי נייר צילום ועל תשלום או טובות הנאה לסטודנטים שיש להם סיכומים מהסמסטר הקודם. כשאתה בוחר איך ללמוד, ואתה גם ממש לומד (לא משנן, לא חורש – לומד), לאורך כל הסמסטר ולא יומיים לפני הבחינה, מתפתחות אצלך אותן תכונות שמככבות בקמפיין החוצות החדש של האוניברסיטה הפתוחה: נחישות, דבקות במטרה, חשיבה עצמאית, משמעת עצמית וכו'. חבל שעברו עשרות שנים עד שמשרד פרסום אחד השכיל להוציא את האמת החוצה.

נכתב בשיתוף עם מיטב ציוד משרדי - יבוא ושיווק נייר צילום והדפסה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186674 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183661 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811155 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181802 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182838 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182453 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22963 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175151 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica