חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך עיצוב דירות יוקרה

מאת: רוני הכהןעיצוב09/09/20141619 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעורבות מוקדמת של מעצב הפנים בתהליך מומלצת מאוד להשלמה מהירה של המראה המעוצב היוקרתי. העצה הטובה ביותר אותה תוכלו לקבל לקראת עיצוב דירות יוקרה היא שכירת מעצב פנים מנוסה ומוכשר. חפשו אחר אותם מעצבים בעלי רעיונות מיוחדים, מעצבים המכירים היטב מהו עיצוב יוקרה והיכן ממוקמים ספקי הרהיטים המתאימים. עיצוב דירות יוקרה מורכב מבחירה נכונה של רהיטים יקרים עשויים חומרי גלם מובחרים, לא תרהטו דירת יוקרה ברהיטים פשוטים וסטנדרטיים.

פתרונות אחסון מודרניים מפתיעים

זה הזמן לפתוח את הראש ולבחון ספריות בעיצוב מיוחד, ספות לא סימטריות, שולחנות סלון המיוצרים בהזמנה אישית, שטיחים עשויים עבודת יד ושאר פריטים בלעדיים המיוצרים על ידי מעצבים מוכשרים. אלו הם פריטים אותם לא תמצאו אצל חברים, הם יהיו שלכם באופן בלעדי.

עיצוב מרפסת הדירה

רוב דירות היוקרה משלבות היום גם מרפסות שמש המשקיפות על האזור כולו, את המרפסת הקטנה יש לעצב בצורה חכמה תוך ניצול מקסימלי של השטח. המעצבים מרכיבים את תכנית העיצוב של הבית סביב האור הטבעי החודר אל הבית מתוך המרפסת. את המרפסת עצמה הם מעצבים תוך שילוב של פינות ישיבה נוחות או ערסלים ושאר פריטי ריהוט גן יוקרתי.

היכן בא לידי ביטוי עיצוב דירות יוקרה?

א. חדרי שינה מעוצבים, מרווחים ונוחים.

ב. מטבח יוקרתי מאובזר ונוח.

ג. הרבה אור טבעי יחד עם גופי תאורה מעוצבים.

ד. חדרי רחצה ושירותים מעוצבים בסגנון יוקרתי.

ה. ריהוט יוקרה, חפצי נוי ושאר אלמנטים מיוחדים.

אחד הסממנים העיקריים של היוקרה הוא מרחבים נוחים לתנועה, מגורים בדירה אשר עוצבה בצורה מקצועית יהיו נעימים הרבה יותר. מעצב מוכשר יודע איך לנצל נכון את כל היתרונות של הנכס ולשפר את תנאי המגורים בו. עיצוב דירות יוקרה בא לידי ביטוי גם בפרטים הקטנים, עיצוב מקצועי הוא השקעה נבונה לטווח הארוך.

 



תגיות המאמר: עיצוב דירות יוקרה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213579 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213822 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica