חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמיגי מישלין – דברים שחשוב לדעת

מאת: אוריה בן מנחםרכב11/09/201416755 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק הצמיגים הוא שוק ענק במיוחד. יש כיום המון צמיגים המסתובבים בשוק, המיוצרים על ידי המון יצרניות גדולות, יצרניות קטנות, מותגים שונים וכדומה. יש גם המון זיופים וצמיגים ממוחזרים, מהם כמובן חשוב מאוד להיזהר כאשר רוכשים צמיגים חדשים לרכב.

חשוב כי תדעו שהצמיגים הטובים ביותר בעולם הם צמיגי מישלין. הנה, כבר פתרנו לכם בעיה גדולה בבחירת הצמיגים החדשים לרכב שלכם. צמיגי מישלין הם בהחלט הצמיגים המובילים בעולם, למרות שקיימים גם הרבה צמיגים מעולים של חברות אחרות. אבל באופן קבוע, בכל המבחנים ובכל המגזינים הרלוונטיים, צמיגי מישלין זוכים תמיד במקומות הראשונים.

יש לכך סיבות טובות מאוד. מישלין, קודם כל, היא החברה הותיקה ביותר בעולם בתחום ייצור הצמיגים לרכב. היא החלה את דרכה על ידי שני אחים, האחים מישלין, בצרפת, בתור חברה לייצור צמיגי אופניים. עם כניסת הרכב לזירה, החברה פנתה לייצור צמיגים לרכבים שונים, ועם השנים החדשנות שלה היא זו שהבדילה אותה מן המתחרים.

כך למשל, מישלין היא זו שהמציאה את הצמיג הרדיאלי. זהו צמיג ללא פנימית אשר מאפשר נסיעה בטוחה ושקטה יותר במקרה של פנצ'ר. החברה זיהתה בעיה גדולה בשוק כאשר הצמיגים עם הפנימית נהגו פשוט לעוף מהגלגל במקרה של תקלה. הדבר הוביל לתאונות נוראיות, משום שהרכב נותר ללא צמיגים. הצמיג הרדיאלי אינו זז מהגלגל, לא משנה מה יקרה. זהו פטנט של צמיגי מישלין , אשר כיום חברות אחרות משתמשות בו גם כן.

חברת צמיגי מישלין משקיעה סכומי עתק במחקר ופיתוח. החברה יודעת כי זה מה שהבדיל אותה עד היום משאר המתחרות שלה, ולכן היא מסתכלת קדימה ומנסה לייצר כל שנה את הצמיג של העתיד – הצמיג המשוכלל ביותר, המודרני ביותר, העמיד ביותר, האיכותי ביותר והבטיחותי ביותר.

התוצאה היא שלאורך השנים, חברת צמיגי מישלין ייצרה כמה צמיגים מדהימים. בין היתר, מדובר בצמיגים חדשניים אשר מודיעים על פנצ'ר לנהג, על צמיגים שמסוגלים לתקן פנצ'ר בעצמם, על צמיגים שמסוגלים להפחית רעשי נסיעה במידה ניכרת, ועל צמיגים שמציגים חיסכון משמעותי בדלק.

 



תגיות המאמר: צמיגי מישלין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151568 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152862 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154760 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/1414350 צפיות
לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146755 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412207 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica