חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעדות מומלצות בפתח תקווה

מאת: יחי - מאיץ האתריםעסקי מזון14/09/20141043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיר בפתח תקווה פזורים להם מסעדות רבות מכל קשת המטבחים, אולי זה פיצוי בגלל היותה לא אטרקטיבית בתחום הבילויים. כלומר בעיר חסרים מקומות בילוי והיא די דוממת בשעות הלילה. לכן החלטנו לסקור עבורכם מספר מסעדות בפתח תקווה שיכולות להציע לכם בילוי קולינרי מעולה.


נתחיל באוכל עממי - פפריקה

מסעדה מאוד פופולרית בפתח תקווה עם תפריט מגוון מאוד ומחירים סבירים. המסעדה פתוחה 24 שעות 7 ימים בשבוע ומזמינה אליה צעירים לאחר בילוי או משפחות לארוחות ערב באופן שותף. ההמלצה שלנו היא דוקא לא לתושבי פתח תקווה אלה לעוברי אורח רעבים שלא רוצים להתאכזב, התפריט בטוח יציע לכם משהו שאתם אוהבים ומכירים בלי יותר מידי להפעיל את הדמיון. מסעדה בפתח תקווה הנבחרת שלנו היא מסעדת פפריקה.

סושי מבית טוב - הסושיה

סושי מעולה רכיבים טריים וזה מורגש בקלות, הסושייה לא מותרת על אף לקוח ועושה משלוחים וכך למעשה הכרנו אותם, המשלוח הגיע במהירות עם הסושי ארוז ומסודר בקפדנות ולא שכחו אותנו בפרטים הקטנים וקיבלנו את כל התוספות שדרשנו. היחס הטלפוני מצויין והשירות אדיב והכי חשוב היה טעים! ההמלצה שלנו סושי פתח תקווה היא הסושייה, בהחלט עשו את העבודה.

פיצרייה שלא מאכזבת - פיצה סטאר

האמת שלא נתקלתי בהרבה פיצריות שלא מאכזבות אבל במקרה של פיצה סטאר ההפתעה היא ענקית, פיצה ענקית וטעימה (הרשתות הגדולות חייבות ללמוד לעשות מגשים כאלה), אכן 100% גבינה טהורה (עמק) כפי שהם מתחייבים. הפצצנו אותם בדרישות לרטבים וגם בזה הם הצטיינו. פיצה פתח תקווה שמביאה כבוד לעיר ואין מצב שיש תושב בפתח תקווה שלא טעם ואם יש אחד כזה שיסגור את הפער הזה בהקדם. פיצה פתח תקווה מומלצת זאת פיצה סטאר.


לסיכום, האומנם לא מדובר במסעדות גורמה אך הפינוק קיים שם ומומלץ מאוד לבדוק את המסעדות בזמנכם החופשי. אנחנו נשתדל להמשיך לעדכן ולשתף בעולם הקולינרי וגם מידי פעם להמליץ לכם איפה לא כדאי לאכול. בתאבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אם גם אתם רוצים לקדם את אתרכם במאמרים איכותיים כנסו למאיץ האתרים וצרו קשר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יחי - מאיץ האתרים

מאת: יחי - מאיץ האתריםניהול03/11/151846 צפיות
פתיחת עסק קטן כרוך בלא מעט הכנות והתארגנויות, אחד הדברים העקרים הוא קופה רושמת. לרוב לב ליבו של העסק קטן ככל שיהיה היא קופה רושמת

מאת: יחי - מאיץ האתריםאדריכלות28/04/151078 צפיות
אדריכל פנים הינו השילוב המנצח בין אדריכל לבין מעצב פנים. לא אחת קורה שמתכננים בית ומגלים כי הראייה של האדריכל אינה מתאימה לכם מבחינת העיצוב ואתם צריכים לערב גם מעצב פנים, אם תבחרו באדריכל פנים למעשה תרוויחו פעמיים

מאת: יחי - מאיץ האתריםריהוט 16/04/15996 צפיות
אמנם מוזר קצת המשפט "פרגולות למגוון שימושים" אך למעשה כיום כולם רוצים יותר פונקציונאליות מכל דבר, פעם טלפון היה מיועד לשיחה, כיום בלעדיו אפילו לשירותים נאבד את הדרך

מאת: יחי - מאיץ האתריםשיפוצים07/04/151010 צפיות
שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא, ויחד עם הפסח גם האורחים, המשפחה והמכרים. אין מקום טוב יותר לארח בחג מאשר תחת הפרגולה, מזג האוויר המצוין משלב שמש מסנוורת שרק פרגולה יכולה לתת מענה בזמן האירוח

מאת: יחי - מאיץ האתריםעסקים קטנים ובינוניים11/03/151220 צפיות
כמה פעמים ראיתם את בעל המכולת מקליד את סכום הכסף אותו שילמתם לקופה רושמת?, כמה פעמים חשבתם לעצמכם מה באמת עושה ה"קופסה הממוחשבת" הזו שקוראים לה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152376 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: יחי - מאיץ האתריםהפקות אירועים10/03/151112 צפיות
חיינו מורכבים מאירועים, אירועים משפחתיים, אירועים חברתיים ואירועים אחרים נוספים. ההבדל בין כולם נמדד על פי המוסיקה לאירועים שאנו בוחרים.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213660 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214063 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205526 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810514 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica