חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופה רושמת, על מה ולמה?

כמה פעמים ראיתם את בעל המכולת מקליד את סכום הכסף אותו שילמתם לקופה רושמת?, כמה פעמים חשבתם לעצמכם מה באמת עושה ה"קופסה הממוחשבת" הזו שקוראים לה בפי כל קופה רושמת. ובכן על מנת לחדד את היכולות והצורך הרי שההבדל בין עם קופה רושמת לבין בלי קופה רושמת הינו משמעותי עד כדי גרימה לנפילה או הצלחה של עסק כזה או אחר. יתרה מכך ככל שהטכנולוגיה מתפתחת ומתקדמת כך גם תחומי הניהול של הקופה מתרחבים ומתפתחים בו זמנית. הצורך של קופה רושמת בא לתת מענה בראש ובראשונה על הצורך בניהול הפיננסי של העסק. כמה כסף נכנס לעסק, זו המהות הבסיסית של קופה בכלל ולאו דווקא רושמת.

קופה רושמת, ניהול, ניהול ועוד ניהול

ההבדל בין קופה רושמת רגילה שמחשבת את ההכנסות של העסק לבין קופה רושמת שמנהלת את העסק הוא עצום. המציאות מחייבת כיום להתנהל מהר יותר, לתת מענה איכותי ויחד עם זאת להתקדם הלאה, תארו לכם סופרמרקט כל שהוא שהקופאית מקלידה מוצר אחרי מוצר באופן ידני, מחשבת את העודף שלכם וכותבת קבלה באופן ידני, הזוי לא? אך למעשה כך היה צריך להיות לולי קופה רושמת ממוחשבת שיש כיום, כל התקלות במתן עודף חלפו מן העולם והכוונה היא מבחינה חישובית, (תמיד ישנו הגורם האנושי שעליו מאוד קשה לשלוט). אך לא בזה מסתיימת היכולת של הקופה הרושמת, המוצרים נסרקים על ידי קורא ברקוד ממוחשב, והמלאי מתעדכן בזמן אמת, כך שאם יש לנו במלאי 500 יחידות ממוצר כלשהו ומכרנו כמות מסוימת שהוגדרה עבורה כמות מינימום מראש הרי שנקבל חיווי על צורך בהזמנה של מלאי חדש. גם מבחינת עדכוני מחירים ומבצעים בזמן אמת קופה רושמת הפכה להיות כלי מרכזי, נכון שבמכולת מספיק שהחנווני ידע על שינוי מחיר הקוטג' אך מה קורה אם יש לנו 5, 10, 20 קופות שצריכות להתעדכן? עידן המחשבים אם כן הביא עימו שקט תעשייתי, קלות בניהול, ובקרה מלאה.

החובה היא רישום העסקאות, הרשות היא קופה רושמת

בעל עסק והכוונה לכל בעל עסק מחויב ברישום העסקאות אותם הוא מבצע, אלו חוקי מדינת ישראל!. איך מתבצע הרישום זו כבר שאלה אחרת, חלק ירשמו באופן ידני, חלק ישתמשו בקופה רושמת בסיסית וחלק יעדיפו קופה רושמת ממוחשבת שמלווה בבית תוכנה או חברה שנותנת תמיכה ושירות. עכשיו הבחירה היא בידי כל בעל עסק, מבחינת הרשויות אין זה משנה כלל, כל עוד אתם עומדים בדרישות. אך ברור ומובן כי מכולת או סופר יעדיפו קופה רושמת ממוחשבת על מנת לקצר את זמני התקלות אם יש כאלו ועל מנת לתת מענה מהיר ואיכותי ללקוחות שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אם גם אתם רוצים לקדם את אתרכם במאמרים איכותיים כנסו למאיץ האתרים וצרו קשר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יחי - מאיץ האתרים

מאת: יחי - מאיץ האתריםניהול03/11/151847 צפיות
פתיחת עסק קטן כרוך בלא מעט הכנות והתארגנויות, אחד הדברים העקרים הוא קופה רושמת. לרוב לב ליבו של העסק קטן ככל שיהיה היא קופה רושמת

מאת: יחי - מאיץ האתריםאדריכלות28/04/151078 צפיות
אדריכל פנים הינו השילוב המנצח בין אדריכל לבין מעצב פנים. לא אחת קורה שמתכננים בית ומגלים כי הראייה של האדריכל אינה מתאימה לכם מבחינת העיצוב ואתם צריכים לערב גם מעצב פנים, אם תבחרו באדריכל פנים למעשה תרוויחו פעמיים

מאת: יחי - מאיץ האתריםריהוט 16/04/15996 צפיות
אמנם מוזר קצת המשפט "פרגולות למגוון שימושים" אך למעשה כיום כולם רוצים יותר פונקציונאליות מכל דבר, פעם טלפון היה מיועד לשיחה, כיום בלעדיו אפילו לשירותים נאבד את הדרך

מאת: יחי - מאיץ האתריםשיפוצים07/04/151010 צפיות
שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא, ויחד עם הפסח גם האורחים, המשפחה והמכרים. אין מקום טוב יותר לארח בחג מאשר תחת הפרגולה, מזג האוויר המצוין משלב שמש מסנוורת שרק פרגולה יכולה לתת מענה בזמן האירוח

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152376 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: יחי - מאיץ האתריםהפקות אירועים10/03/151112 צפיות
חיינו מורכבים מאירועים, אירועים משפחתיים, אירועים חברתיים ואירועים אחרים נוספים. ההבדל בין כולם נמדד על פי המוסיקה לאירועים שאנו בוחרים.

מאת: יחי - מאיץ האתריםצילום09/03/151144 צפיות
בוק בת מצווה היא למעשה התשובה הנגדית לבנים שעולים למצוות. למעט החגיגה עצמה אצל הבנים יש את התהליך שכולל עלייה לתורה, לימודים לדרשה וכדומה, למעשה התהליך הוא הדבר שזוכרים יותר נכל, לעומת זאת אצל הבנות אין מהלך של עלייה לתורה למעט אירוע חגיגי אותו חוגגים עם החברים, הקרובים והמשפחה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201067 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica