חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולה, מקור השמחה בחגים

מאת: יחי - מאיץ האתריםשיפוצים07/04/20151009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא, ויחד עם הפסח גם האורחים, המשפחה והמכרים. אין מקום טוב יותר לארח בחג מאשר תחת הפרגולה, מזג האוויר המצוין משלב שמש מסנוורת שרק פרגולה יכולה לתת מענה בזמן האירוח. ישנם סוגים רבים של פרגולות  כאשר הסוגים הבולטים הם פרגולה מעץ או פרגולה מאלומיניום, הבחירה לא קלה ומומלץ לבחור פרגולה שתתאים לאופי הגינה או המרפסת שלכם.

איזו פרגולה מתאימה יותר?

פרגולה כאמור באה לתת מענה להגנה מפני השמש או הגשם. ישנם סוגים רבים של פרגולות כאשר הבחירה בין הסוגים השונים לעיתים קרובות קשה מאוד. למעשה אין פרגולה יפה יותר כי אלמנט היופי שונה מאחד לשני, אבל בהחלט ההתאמה צריכה להתבצע על ידי בעל מקצוע מהימן, בחירה לא נכונה של פרגולה יכולה ליצור מצב בעייתי מכמה בחינות כאשר הבולטת שבהן היא שהעיצוב הנבחר אינו מתאים לנו מבחינת גודל השטח המוקצב, סוג הגינה או המרפסת וכדומה. בחירה נכונה מתאפיינת בהתאמה לצרכים ולתנאי השטח כאחד. על כן מומלץ לבחור את העיצוב הנכון כדי שנוכל ליהנות באופן מושלם.

ההבדלים הבולטים בין סוגי הפרגולה

ראשית חשוב לציין כי ההבדלים הבולטים בפרגולות נובעים בראש ובראשונה מחומר הגלם, עץ או אלומיניום או ברזל. אם אנו מתכננים את הקירוי שלנו על מרפסת בבניין רצוי שנבחר אלומיניום כחומר גלם על מנת להוריד את המשקל וליצור התאמה לתריסים בבית, אולם אם ההתקנה מתבצעת בגינה שלנו או בחצר ריהוט הגן יכתיב את סוג העיצוב, לרוב יהיה זה עץ אך דבר אינו מחייב. בנוסף התחזוקה יכולה להיות גם גורם מכריע בבחירת הסוג הרצוי, אם נבחר בפרגולה מעץ הרי שבאופן שיטתי ובתקופות קבועות יהיה צורך לחזק חיבורים, לקלף צבע מתקלף, לחטא ולהתחיל שוב. לעומת זאת האלומיניום אינו צורך כל טיפול, אמנם מומלץ אחת לתקופה כן להזמין איש פרגולות על מנת שיבדוק את האיטום וכדומה. החשיבות בשימור העץ הינה ראשונה במעלה מכיוון שאם נזניח את העץ עלולים חרקים לגרום לו נזקים אולם האלומיניום כאמור עמיד לשנים רבות ללא כל צורך בתחזוקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אם גם אתם רוצים לקדם את אתרכם במאמרים איכותיים כנסו למאיץ האתרים וצרו קשר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יחי - מאיץ האתרים

מאת: יחי - מאיץ האתריםניהול03/11/151846 צפיות
פתיחת עסק קטן כרוך בלא מעט הכנות והתארגנויות, אחד הדברים העקרים הוא קופה רושמת. לרוב לב ליבו של העסק קטן ככל שיהיה היא קופה רושמת

מאת: יחי - מאיץ האתריםאדריכלות28/04/151078 צפיות
אדריכל פנים הינו השילוב המנצח בין אדריכל לבין מעצב פנים. לא אחת קורה שמתכננים בית ומגלים כי הראייה של האדריכל אינה מתאימה לכם מבחינת העיצוב ואתם צריכים לערב גם מעצב פנים, אם תבחרו באדריכל פנים למעשה תרוויחו פעמיים

מאת: יחי - מאיץ האתריםריהוט 16/04/15996 צפיות
אמנם מוזר קצת המשפט "פרגולות למגוון שימושים" אך למעשה כיום כולם רוצים יותר פונקציונאליות מכל דבר, פעם טלפון היה מיועד לשיחה, כיום בלעדיו אפילו לשירותים נאבד את הדרך

מאת: יחי - מאיץ האתריםעסקים קטנים ובינוניים11/03/151220 צפיות
כמה פעמים ראיתם את בעל המכולת מקליד את סכום הכסף אותו שילמתם לקופה רושמת?, כמה פעמים חשבתם לעצמכם מה באמת עושה ה"קופסה הממוחשבת" הזו שקוראים לה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152376 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: יחי - מאיץ האתריםהפקות אירועים10/03/151112 צפיות
חיינו מורכבים מאירועים, אירועים משפחתיים, אירועים חברתיים ואירועים אחרים נוספים. ההבדל בין כולם נמדד על פי המוסיקה לאירועים שאנו בוחרים.

מאת: יחי - מאיץ האתריםצילום09/03/151144 צפיות
בוק בת מצווה היא למעשה התשובה הנגדית לבנים שעולים למצוות. למעט החגיגה עצמה אצל הבנים יש את התהליך שכולל עלייה לתורה, לימודים לדרשה וכדומה, למעשה התהליך הוא הדבר שזוכרים יותר נכל, לעומת זאת אצל הבנות אין מהלך של עלייה לתורה למעט אירוע חגיגי אותו חוגגים עם החברים, הקרובים והמשפחה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232632 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223297 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica