חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים אורגני - גלגל לינקים Link Wheel

מאת: yuvalקידום אתרים16/09/2014982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תפקידו של גלגל הלינקים

שיטה חכמה של קידום אתרים שהעיקרון שלה הוא משיכת Link Juice (או "מיץ", מדד של יחידות קידום), מאתרים אחרים, אל דפי האתר שלכם. העבודה מתרכזת בפרסום מאמרים באתרי לוויין של האתר שלכם, שיש להם נושאים משותפים ורלוונטיים לנושאים שכתבתם עליהם, וכן פרסום מאמרים נוספים שלכם, העוסקים באותו נושא - באתרים אחרים ברחבי האינטרנט. במיוחד אתרים שנחשבים כאוטוריטות, ואתרי בלוגים פופולאריים. גלגל הלינקים בנוי סביב האתר שלכם ומפנה קישורים מתוך המאמרים באתרים השונים שפרסמתם בהם, חזרה אל האתר שלכם. המינוח המקצועי לאתר שלכם לפי מיקומו בגלגל הקישורים, הוא Main Hub.

המעגל הראשון של גלגל הלינקים בדפי האתר שלכם - קשרו אותם זה לזה לפי סדר היררכי של קטגוריות, שתחתיה יהיו       לפחות שני דפים רלוונטיים. את הקישורים בין הדפים תסדרו באופן כזה שכל נושא ייקשר לנושא אחר דרך מילת מפתח         משותפת.

המעגל השני יקיף את האתר שלכם, ויפנה אליו קישורים דרך מילות המפתח שאתם מעוניינים לקדם, ויכיל לינקים                 מאתרי מאמרים נבחרים כגון: Blogger.com ו- israblog.nana10.co.il.

המעגל השלישי יהיה מורכב מאתרי לווין שאתם תקימו והם יהיו קשורים לנושאי האתר שלכם.

המעגל הרביעי יהיה מורכב מדפים ופוסטים ברשתות החברתיות.

בניית גלגל לינקים קיימת כבר זמן רב, ולמרות שזו שיטה יעילה וחכמה, יש להקפיד לעשותה באופן נכון ולפי החוקיות           שהוגדרה ב- Google. הוציאו קישורים מאתרים לגיטימיים, אחרת שיטה זו עלולה לפגום בכל קידום אתרים שתפעילו לאתר שלכם, בצורה רצינית.

היתרון הגדול של גלגל לינקים, הוא מערך קישורים שמצביעים לאתר שלכם, מזרימים אליו "מיץ" ומגדילים את דירוגו בתוצאות החיפוש.

יצירת קישורים נכנסים לאתר שלכם היא לב ליבה של עבודת הקידום ומהווה כ- 80% מהעבודה. גלגל לינקים הוא עבודת קידום אתרים אורגנית ונעשה במקביל לקידום ממומן ולמסע פרסום בגוגל אדוורדס.

איך ליצור גלגל לינקים באופן חכם?

יש הבדל בין קישור אחד לאתר שלכם לבין מערך שלם שתומך ומפנה קישורים מכמה וכמה אתרים לאתר שלכם. העיקרון מאחורי המבנה, והיתרון שלו, הוא שכל מעגל מקבל "מיץ" מהמעגל שנמצא לפניו. אותו מעגל מעביר את ה-"מיץ" (כוח קידום מהקישורים) למעגל הבא + ה-"מיץ" שלו עצמו.

וכך המעגלים קולטים לאורכם ולרוחבם עוד ועוד "מיץ" - כל אתר במעגל קולט "מיץ" מהאתרים האחרים שבמעגל שלו וכן מהאתרים של המעגל שקודם לו. בסופו של דבר, כל המעגלים (על כל האתרים שבהם), מובילים את כל ה"מיץ" הזה אל האתר שלכם – כל הקישורים פונים אליכם, והם מחוזקים ומתוגברים על ידי כלל המערך. ככל שגלגל הלינקים יהיה גדול, כך כוח הקידום שלו יהיה רב יותר. כמה נקודות שיעזרו לכם להבין איך ליצור את מערך גלגל הלינקים באופן הראוי:

1. פתחו חשבונות באתרי מאמרים, כתבו באתר מאמר, וקשרו מילת מפתח אחת בתוך המאמר למאמר באתר של המעגל הבא, ועוד קישור למאמר שנמצא באתר במעגל הנוכחי.

2. כתבו מאמרים איכותיים, ורלוונטיים לנושא של המאמר באתר שבמעגל הבא. כל המאמרים, בכל המעגלים והאתרים צריכים להיות קשורים זה לזה. לדוגמא: לא נכתוב מאמרים על "אופנועי שטח" ואז נכניס מאמר שמדבר על "סדנאות בישול". זכרו תמיד שמעגל הלינקים אמור להתמקד על התחום שלכם, ולתת מידע מהימן ומעניין לגולשים. אל תפרסמו מאמרים שמכילים מידע מסורבל, ואסור בתכלית לפרסם את אותו מאמר בכמה אתרים שונים!

3. צרו קישורים טבעיים, שיהיו קשורים אחד לשני ומועילים לגולש, שיגרמו לו להעמיק ולחקור על הנושא. אל תקימו קישורים שייראו שנוצרו לקידום בלבד, כתבו את התוכן במעברים טבעיים בין משפט למשפט, ספקו מידע נדיר ובעל ערך מוסף, מעבר למידע שהגולש כבר נחשף אליו במקומות אחרים.

4. הפנו ביטויים ממוקדים לאתר שלכם, וביטויים פחות ממוקדים לאתרי הלווין שלכם או לאתרי המאמרים. עדיף שהלינק שתצמידו למילת המפתח (הביטוי), שיהיה פחות ממוקד ממה שהאתר שלכם מציע, יפנה את הגולש למאמר באתר אחר שנמצא בגלגל הלינקים.

תמיד יש להיזהר מאוד ביצירת גלגל לינקים! ב- Google מכירים את הטכניקה הזו ומותירים אותה, אך גוגל עלולים להפיל אתר שיש לו גלגל לינקים לא הגיוני, בפרסום מאמרים באתרים לא לגיטימיים בעיניי גוגל, ומאמרים שחוזרים על עצמם במדויק בכמה מקומות.

ישנן עוד מבנים של יצירת גלגל לינקים שיכולים מאוד לעזור בקידום אתרים. מאמר זה מתמקד בחוקיות הבסיסית שעובדת מאחורי הרעיון. ישנם עוד אפשרויות שניתן לנצל, כגון: בניית גלגל לינקים לאתר שבתוך הגלגל שכבר בניתם, על מנת לחזק אותו, ובכך לחזק את האתר שלכם שיקבל ממנו קישורים חזקים יותר. אתם מוזמנים לקרוא עוד על התחום במאמרים נוספים וללמוד עוד שיטות פעולה בתחום, בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.netsol.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yuval

מאת: yuvalקידום אתרים19/08/14889 צפיות
פעמים רבות הדרך הטובה ביותר להצלחה מסחרית של אתר אינה הדרך הישירה והברורה, זו שכה רבים אחרים צועדים בה יחד אתכם, אלא הדרך העקיפה יותר, זו שאינה ישירה.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213392 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211691 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183552 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172477 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172518 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica