חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בקשה לפשיטת רגל

מאת: אייל אשכנזישלטון מקומי17/09/20142300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בקשה לפשיטת רגל:

מה היא פשיטת רגל?:

אדם שמאבד את נכסיו, מתגלגל לחובות ומפסיד את פרנסתו עד לכדי קשיים כלכליים משמעותיים אינו יכול להתאושש מהמצב כאשר כל רווח שיצליח ליצור יועבר לנושיו- אלו שהוא חייב להם כסף. פשיטת רגל הינה מצב משפטי שבו לאחר הגשת בקשה לפשיטת רגל, בית המשפט מאשר מצב זה ומוחק לכאורה את כל החובות של פושט הרגל. כך, פושט הרגל נותר בלי נכסיו אך גם בלי חובות לאנשים אחרים. הוא יכול להתחיל בחיים חדשים ולנסות לשקם את עצמו מנקודת האפס.

הליך בקשה לפשיטת רגל:

כדי לקבל אישור משפטי למצב של פשיטת רגל יש להגיש בקשה מתאימה. הגשת בקשה לפשייטת רגל מלווה במגוון רחב של מסמכים שיש להגיש לבית המשפט. על החייב, המבקש פשיטת רגל, להגיש את הבקשה בהתאם לחוק ולהמתין לקבלת האישור. הבקשה תכלול בין השאר טופס מיוחד המכונה "טופס 4” שהינו טופס הכולל את הבקשה בפועל. נוסף על כך את "טופס 5”, שכולל את פרטי ההסתבכות הכלכלית של החייב. דוחות של הרשם מלשכת ההוצאה לפועל כדי להשיג פירוט מדויק של  החובות, טופס חתימה על ויתור סודויות ועוד. כפי שניתן להבין, מדובר באסופה של טפסים רבים שחלקם מורכבים יותר מאחרים.

הגשת בקשה דרך הכונס הרשמי:

מלבד לבית המשפט, על החייב שמעוניין בפשיטת רגל ליצור קשר גם עם הכונס הראשי, דמות רשמית ומרכזית בהליך של פשיטת רגל. הכונס הראשי צריך לתת את אישורו לבקשה ורק כך היא תוכל להגיע גם לאישור של בית משפט. בין השאר, יש להשאיר פיקדון כספי העומד על כ- 2500 שקלים אצל הכונס.

מהות ההתערבות של עורך דין בתהליך הגשת בקשה לפשיטת רגל:

פושט רגל עומד בפני קשיים רבים, חלקם נפשיים וחלקם נובעים מהצורך להצליח לסיים עם התהליך ולקבל את המעמד של פושט רגל כדי להתחיל בחיים שאחרי. אולם, הגשת הטפסים המסורבלת, ריבוי הפרטים, הידיעה כי ישנו סיכוי שבית המשפט יסרב לבקשה ועוד, מבהירות עד כמה חשוב לפנות בליווי מקצועי של עורך דין פשיטת רגל שייצג את החייב בפני בית המשפט וידאג להשגת מענה הולם לבקשתו לפשוט רגל. אל תצאו למסע הזה ללא סיוע מתאים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עורכי דין פשיטת רגל אייל אשכנזי מייצג זוכים וחייבים כאחד ומעניק ייעוץ וליווי משפטי לאלו שנקלעו בעל כורחם לתסבוכת במערכת מורכבת זו של הוצאה לפועל,שכידוע כבר זמן רב אינו נחלתו הבלעדית של מגזר מסוים אלא נוגע גם לזוכה ולחייב.

המשרד מתמחה בטיפול בתיקים מורכבים ורגישים הכוללים מגוון רב של נושים, החל מרשויות המס, בנקים , חובות מזונות ,  וכל זאת תוך חשיבה יצירתית ומתן פתרונות בדרך המהירה והיעילה ביותר.


לייעוץ טלפוני וקביעת פגישה ללא התחייבות חייגו 050-9786675

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל אשכנזי

מאת: אייל אשכנזיאימון לאיכות חיים17/09/141266 צפיות
מה זה צו כינוס בפשיטת רגל?: לאחר שמוגשת בקשה לפשיטת רגל לבית המשפט, על השופט לקבל החלטה האם הוא מאשר את המשך התהליך או לא. במידה והשופט מחליט שאכן יש תנאים מתאימים למצב של פשיטת רגל, הוא מוציא לחייב צו כינוס. משמעותו של הצו הינה שמאותו רגע בו הוא הועבר לחייב כל נכסי החייב עוברים לפיקוחו של הכונס הרשמי. כונס רשמי הינו הגוף הממונה מטעם בין המשפט לצורך מעקב אחרי פעולות כלכליות ונכסים של חייבים.

מאת: אייל אשכנזיאומנות - כללי17/09/141307 צפיות
מה זה הפטר? הפטר הוא צו מטעם בין המשפט שחותם את תהליך פשיטת רגל ומהווה מסמך משפטי המעיד על מצבו של החייב ועל החלטת בית המשפט לגביו. כך, כאשר מתקבל צו הפטר, בית המשפט מזכה את החייב באופן חוקי מכל חובותיו הישנים לנושים השונים. עם קבלת צו ההפטר החייב "לשעבר" יכול לחזור לפעילות עסקית וכלכלית חופשיה לחלוטין כפי שהיה מתנהל עוד לפני פשיטת הרגל ובכלל. ההפטר הוא החותמת לתהליך המתיש של קבלת אישור משפטי לפשיטת רגל. לאחר קבלת ההפטר החייב יכול לחזור לחיים ולנסות לשקם את מצבו הכלכלי באמצעות דף חדש שהוענק לו

מאת: אייל אשכנזינשים - כללי17/09/141481 צפיות
מה היא הכרזת פשיטת רגל? פשיטת רגל היא מצב משפטי לכל דבר ועניין וכדי לקבל החלטה בהקשר זה יש לבוא בפני שופט שיחליט האם פשיטת הרגל "אושרה" או שלא. הכרזת פשיטת רגל הינה השלב שבו בית המשפט עבר על המסמכים השונים, על הראיות ועל השיקולים והחליט כי הנשפט הוא אכן פושט רגל ועל כן חלים עליו החוקים השונים שמגנים עליו מפני התרסקות גדולה אף יותר. שלב ההכרזה הוא מעין שלב רשמי שממנו ניתן להבין האם החייב פושט רגל או לא. מדובר באחד השלבים הסופיים לפני פשיטת רגל סופית.

מאמרים נוספים בנושא שלטון מקומי

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי04/04/221781 צפיות
תוספות שונות למבנה קיים או שינויים במבנה. התוספות יכולות להיות מכח תכניות הרחבות במקומות שונים ברחבי העיר, ניצול זכויות בנייה שלא מוצו בהיתרים קודמים או מכוח תכניות או תקנות חדשות שאושרו לאחר הקמת הבניין.

מאת: אדיר בנימינישלטון מקומי27/02/221952 צפיות
מסיבות היסטוריות נוצר פער משמעותי בערים הותיקות בישראל בכל הנוגע לקריאת רחובות על שם נשים; בעיר נתניה אנחנו פועלים בנמרצות מתוך רצון לצמצם פער זה ככל שניתן, כל זאת למרות שגם היום מרבית הפניות המתקבלות בציבור הן הצעות להנצחת גברים ולא נשים.

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי27/06/211281 צפיות
כיצד לשלם פחות אגרות בניה והיטלי פיתוח, האם התעריף נכון? השיטה לשלם פחות על אגרות בניה והיטלי פיתוח קיימת שיטה להפחתת חיובים, שלא מבוצעת בדרך כלל בעת בדיקת אגרות בניה והיטלי פיתוח, שעשויה לחסוך סכומי כסף גדולים מאוד והיא – בדיקת תעריפי האגרות וההיטלים עצמם

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי21/10/201020 צפיות
ביטול צו ההריסה על פי חוק תכנון ובנייה, בית המשפט יורה על ביטול צו הריסה רק במידה שהשתכנע כי השימוש שנעשה במקרקעין, או העבודות שנעשו עליו, אכן בוצעו כדין. לחילופין, בית המשפט צריך להשתכנע כי הדרישות למתן הצו לא התקיימו או שנפל איזה פגם חמור בצו עצמו שבגינו יש לבטלו, נציין כי לפי החוק אם ניתן ביטול צו הריסה ובית המשפט קבע שמלכתחילה לא היה מקום להוציאו, הרי שמי שנגרם לו נזק בצו זה יכול בהחלט להיות זכאי לפיצויים. מאידך, אם הבעיה היחידה הייתה גם בהסמכה או במינוי של הגורם שהוציא את הצו, הרי שידו של בית המשפט תהיה קפוצה בקביעת פיצויים.

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי05/08/201009 צפיות
חשוב להתייעץ ולא לעשות מהלכים פזיזים. ניסיון שלנו יכול לסייע לך! ביצוע עבודות ללא היתר | שימוש במקרקעין ללא היתר. בסעיף 145(א), מטיל חוק התכנון והבניה, תשכ"ה – 1965 חובה לקבל היתר לבניה או לשימוש במקרקעין או בבניין: "145(א) לא יעשה אדם אחד מאלה ולא יתחיל לעשותו אלא לאחר שנתנה לו רשות הרישוי המקומית היתר לכך ולא יעשה אותו אלא בהתאם לתנאי ההיתר: (1) התווייתה של דרך, סלילתה וסגירתה; (2) הקמתו של בנין, הריסתו והקמתו שנית, כולו או מקצתו, הוספה לבנין קיים וכל תיקון בו, למעט שינוי פנימי בדירה;

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי05/04/201248 צפיות
יעוץ בהקמת עסק הצעד הראשון בין חלום למציאות מתחיל כאן. ​​​​כולנו שואפים להיות הבוסים של עצמנו אבל בפועל לא כל אחד מצליח. לרבים מאתנו יש יוזמות עסקיות מצוינות אך כדי להפוך אותן לעסק מניב ומשגשג נדרש תכנון, ידע בתחומים שונים והבנה עסקית. ​אם קורצת מהחומר האמיתי, נותר לך רק ללמוד איך עושים את זה נכון. אנו ב קלינגר רישוי עסקים נלווה אותך מהליך בדיקת המקום לפני השכרתו/רכישתו ועד קבלת רישיון העסק וההיתרים הנדרשים

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי03/09/195226 צפיות
בירות על חוק התכנון והבנייה הן עבירות חמורות שעשויות להוביל לסנקציות קשות כנגד העבריין. משרד קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי מתמחה בטיפול בעבירות אלו ומעסיק אדריכלים ומהנדסים שיוכלו לסייע לך להתמודד מול המערכת. נתפסת בעבירת בניה? הפתרון בהישג יד. צור קשר ונשמח לעזור לך לצאת מזה… " אם ביצעתם עבירת בנייה כלשהי, יכול מאוד להיות שתוכלו להכשיר אותה בדיעבד. באמצעות טיפול מקיף במספר חזיתות נשיג עבורכם את האישורים שיאפשרו לכם להמנע מצווי הריסה, קנסות ואפילו רישום פלילי".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica