חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צו כינוס בפשיטת רגל

מה זה צו כינוס בפשיטת רגל?:

לאחר שמוגשת בקשה לפשיטת רגל לבית המשפט, על השופט לקבל החלטה האם הוא מאשר את המשך התהליך או לא. במידה והשופט מחליט שאכן יש תנאים מתאימים למצב של פשיטת רגל, הוא מוציא לחייב צו כינוס. משמעותו של הצו הינה שמאותו רגע בו הוא הועבר לחייב כל נכסי החייב עוברים לפיקוחו של הכונס הרשמי. כונס רשמי הינו הגוף הממונה מטעם בין המשפט לצורך מעקב אחרי פעולות כלכליות ונכסים של חייבים. עם צו הכינוס כל המידע הרלוונטי אודות חובות של החייב, מצבו הכלכלי המדויק, פירוט חשבונותיו ועוד- עוברים לפיקוח צמוד של הכונס.

מה קורה לחייב כשיש צו כינוס פעיל?:

כאשר החייב נמצא בתהליך של אישור היותו פושט רגל הוא עובר שלבים שונים שבהם עליו לנהוג באופן מסוים בכל הנוגע להתנהלות כלכלית. אלו מתחילים עם קבלת צו כינוס בפשיטת רגל. כצו זה מתקבל על ידי החייב עליו לפרוש מכל פעילות כלכלית ולא ליזום פעילות שכזו עד להמשך ההליכים ולעיתים עד קבלת האישור על פשיטת רגל מבית המשפט. בין השאר, הסיבה לקיפאון זה הינה הסיכון הרב הקיים באדם החייב כספים המנסה ליטול יוזמות כלכליות שונות שעלולות להרע את מצבו הכלכלי אפילו יותר ואף להוסיף לו חובות נוספים ונושים חדשים. צו כינוס בפשיטת רגל משמר את המצב הקיים עד להמשך התהליך.

הרווח של החייב בתקופת צו כינוס:

לאורך התקופה שבה צו כינוס בפשיטת רגל פעיל ביחס לחייב, הוא מוגן מפני פתיחת הליכים נגדיים מצד אנשים להם הוא חייב כספים וכן מניעת הליכי גבייה ישנים או חדשים שהוצאו כנגד החייב. כך, למרות הקושי הרב בתקופה זו ישנה גם אפשרות מסוימת להגנה על החייב.

עורך דין בשלב של צו כינוס בפשיטת רגל:

תפקידו של עורך הדין בשלב זה קריטית למדי. עליו להיות ער במיוחד לכל ניסיון להפר את החלטת בית המשפט מצד נושים שונים כאשר הוא משתמש באפשרויות שהחוק נתן לו. יותר מכך, כדי להצליח לעבור את התקופה עמוסת הבירוקרטיה והגעה עם הכנה לשלבים הבאים, נוכחותו של עורך דין קריטית ממש עבור החייב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עורכי דין פשיטת רגל אייל אשכנזי מייצג זוכים וחייבים כאחד ומעניק ייעוץ וליווי משפטי לאלו שנקלעו בעל כורחם לתסבוכת במערכת מורכבת זו של הוצאה לפועל,שכידוע כבר זמן רב אינו נחלתו הבלעדית של מגזר מסוים אלא נוגע גם לזוכה ולחייב.

המשרד מתמחה בטיפול בתיקים מורכבים ורגישים הכוללים מגוון רב של נושים, החל מרשויות המס, בנקים , חובות מזונות ,  וכל זאת תוך חשיבה יצירתית ומתן פתרונות בדרך המהירה והיעילה ביותר.


לייעוץ טלפוני וקביעת פגישה ללא התחייבות חייגו 050-9786675

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל אשכנזי

מאת: אייל אשכנזיאומנות - כללי17/09/141310 צפיות
מה זה הפטר? הפטר הוא צו מטעם בין המשפט שחותם את תהליך פשיטת רגל ומהווה מסמך משפטי המעיד על מצבו של החייב ועל החלטת בית המשפט לגביו. כך, כאשר מתקבל צו הפטר, בית המשפט מזכה את החייב באופן חוקי מכל חובותיו הישנים לנושים השונים. עם קבלת צו ההפטר החייב "לשעבר" יכול לחזור לפעילות עסקית וכלכלית חופשיה לחלוטין כפי שהיה מתנהל עוד לפני פשיטת הרגל ובכלל. ההפטר הוא החותמת לתהליך המתיש של קבלת אישור משפטי לפשיטת רגל. לאחר קבלת ההפטר החייב יכול לחזור לחיים ולנסות לשקם את מצבו הכלכלי באמצעות דף חדש שהוענק לו

מאת: אייל אשכנזישלטון מקומי17/09/142306 צפיות
מה היא פשיטת רגל?: אדם שמאבד את נכסיו, מתגלגל לחובות ומפסיד את פרנסתו עד לכדי קשיים כלכליים משמעותיים אינו יכול להתאושש מהמצב כאשר כל רווח שיצליח ליצור יועבר לנושיו- אלו שהוא חייב להם כסף. פשיטת רגל הינה מצב משפטי שבו לאחר הגשת בקשה לפשיטת רגל, בית המשפט מאשר מצב זה ומוחק לכאורה את כל החובות של פושט הרגל. כך, פושט הרגל נותר בלי נכסיו אך גם בלי חובות לאנשים אחרים. הוא יכול להתחיל בחיים חדשים ולנסות לשקם את עצמו מנקודת האפס.

מאת: אייל אשכנזינשים - כללי17/09/141487 צפיות
מה היא הכרזת פשיטת רגל? פשיטת רגל היא מצב משפטי לכל דבר ועניין וכדי לקבל החלטה בהקשר זה יש לבוא בפני שופט שיחליט האם פשיטת הרגל "אושרה" או שלא. הכרזת פשיטת רגל הינה השלב שבו בית המשפט עבר על המסמכים השונים, על הראיות ועל השיקולים והחליט כי הנשפט הוא אכן פושט רגל ועל כן חלים עליו החוקים השונים שמגנים עליו מפני התרסקות גדולה אף יותר. שלב ההכרזה הוא מעין שלב רשמי שממנו ניתן להבין האם החייב פושט רגל או לא. מדובר באחד השלבים הסופיים לפני פשיטת רגל סופית.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213864 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193189 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173594 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162786 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162640 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163541 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica