חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משפצים בבית איך למצוא קבלן?

מאת: משפצים בביתשיפוצים26/09/2014653 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ת בבית, גם בזמן השיפוץ

לחיות בבית, גם בזמן השיפוץ

לא כל שיפוץ מצריך נטישה של הבית ומעבר זמני לבית מלון או לבתי ההורים חברים. שיפוצים קוסמטיים או שיפוצים חלקיים, מאפשרים להישאר לגור בבית וגם לשדרג את הבית במידה וברצונכם להישאר לגור בבית ובכל זאת לשפץ ישנם כמה צעדים שעליכם לנקוט. חישבו היטב מה אתם רוצים לשפץ והתכוננו מבעוד מועד. אם ברצונכם לשפץ חדר ספציפי (מטבח, סלון, חדר שינה) צריך לקחת בחשבון כי במהלך השיפוץ חדר זה יהיה זמין פחות לדיירים או אף לא זמין כלל.

אם השיפוץ בסלון עדיף לא להזמין ארחים וכן להזיז רהיטים ומכשירים חשמליים מהאזור. את הטלוויזיה כדאי להעביר זמנית לחדר השינה וכן אגרטלים, עציצים ותמונות.

במהלך שיפוץ בחדר שינה כדאי להעביר מזרון או שניים לחדר אחר, ביגוד, וחפצים אישיים שנמצאים בשימוש יומיומי כדי שיהיו בהישג יד. ככלל מומלץ לפנות את החדר כמה שאפשר (מחשב אישי, שולחן עבודה, טלוויזיה).

לרוב שיפוצים בחדר המקלחת או המטבח יפגמו בשגרת היומית באופן מורכב יותר. אם ברשותכם חדר אמבטיה נוסף, אפשר להסתדר למספר ימים אולם במקרה שהשיפוץ במטבח הדבר יהפוך לקשה יותר.

אם משך השיפוץ לא קריטי עבורכם כמו הישארות בבית, ניתן לשפץ אף את כל הבית חדר אחר חדר.

עוד בכתבה:

כמה כסף זה חוסך לנו? Www.משפציםבבית.co.il

הישארות בבית במשך שיפוץ מתאימה לשיפוץ חלקי או קוסמטי. לרוב, שיפוצים מקיפים נערכים או לקראת מכירת הנכס (על מנת להעלות את שוויו, או טרם כניסה לבית) כך שבהחלט ניתן לשדרג את הבית ולהישאר לגור בו במהלך שיפוצים לחדרים שונים.

בסלון ניתן כמובן לצבוע, עבודה קצרה ומהירה, שמחדשת את מראה הדירה וגם תורמת לתחושת הניקיון. עבודות נגרות שונות כגון מזנון או ריהוט אחר גם לא יפגמו באופן ניכר בשגרת היומיום. כמו כן עבודות כגון חידוש תאורה, הנמכת תקרה בבניית גבס ותאורת ספוטים או אף ריצוף חדש לסלון יכולות להתבצע במהירות.

בחדר השינה ניתן לערוך שיפוצים קוסמטיים רבים בהתאם לאווירה שנרצה להשרות. צביעה בגוון חם יכולה להעניק אווירה רומנטית בחדר, הדבקת וצביעת שבלונות על הקיר ועל התקרה יתנו טוויסט עיצובי. גם התקנת חלון מעוצב ושימוש בחומרים שונים (עץ אלומיניום) ישנו את מראה החדר בחדות. אם יש חלון כמובן שצריך וילונות- שוב מגוון עיצובים וצבעים לבחירתכם. עבודות גבס מהירות יוכלו ליצור עבורכם ארון קיר ועוד פתרונו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.xn--5dbawcre6bqzr.co.il

משפצים בבית הפיתרון בישבילך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משפצים בבית

מאת: משפצים בביתשיפוצים02/11/14771 צפיות
אם בצבא לימדו אתכם את הביטוי "קשה באימון קל בקרב" ועוד כל מיני סיסמאות שנועדו להכשיר אתכם לעבודה קשה, מאומצת ותובענית כערובה להצלחה בסוף התהליך הרי שהגיע זמן לבצע הערכה מחדש לעולם המושגים שלכם.

מאת: משפצים בביתשיפוצים30/10/142210 צפיות
שיפוצים הם אפשרות מצוינת לשדרג את מראה הבית או הדירה, את רמת החיים הכוללת וברוב המקרים גם ערכו של הבית בשוק, אבל עד סיום השיפוץ אנשים רבים מוצאים את עצמם על סף אובדן הדעת. בין הקשיים הרבים שעולים בזמן ביצוע עבודות שיפוצים ניתן למנות התמודדות עם קבלני שיפוצים ואנשי מקצוע שעובדים תחת לוחות זמנים לא הגיוניים, הפקעת מחירים בתחום פרוץ, מנהלי עבודה ועובדים חסרי ניסיון ונוסף על זאת, אי-הנוחות הכרוכה בחיים באתר בניה.

מאת: משפצים בביתשיפוצים30/10/14925 צפיות
כשאנחנו ניגשים לשיפוץ הבית או לעיצובו מחדש, אנחנו חושבים על דברים רבים: העלות, תכנון הזמן, העיצוב המתאים, החומרים הנכונים וכן הלאה. לפעמים אנחנו שוכחים שבית הוא הרבה יותר מכמה קירות וגג – הוא משפחה וילדים וכל מה שקשור בכך. כאשר אנחנו מתכננים שיפוץ בבית, עלינו גם לחשוב איך הוא משפיע על המשפחה. תהליך השיפוץ צריך לכלול גם מחשבה על ההשפעות של העבודה עצמה על השגרה המשפחתית. בשורות הבאות תמצאו כמה עצות בנושא כדי שפרויקט השיפוץ לא יפגע במשפחה שלכם – קירות גבס יכולים לשדרג את הבית שלכם אבל אסור שזה יבוא

מאת: משפצים בביתשיפוצים30/10/14861 צפיות
קבלן שיפוצים ושיפוצים של דירות: הרבה פעמים אנחנו רוצים לשדרג את המגורים שלנו. לא תמיד קל לעשות זאת. לעיתים רבות, הדירות אליהן נרצה לעבור תהיינה יקרות מדי או לא מתאימות מבחינות שונות. לעומת זאת, הרבה פעמים, דווקא הדירה הנוכחית שלנו יכולה להתאים לצורך שדרוג המגורים שלנו אם נוכל לשנות אותה במקצת. למשל, דירות רבות יכולות להיות מחולקות מחדש לחדרים וכך, הרבה פעמים ניתן להוסיף חדר, להגדיל סלון וכדומה- באותו הבית ממש. אפשרות זו של שיפוץ דירה על פני מעבר לדירה חדשה, יכולה להתאים לאנשים רבים ואף לתת יותר

מאת: משפצים בביתשיפוצים30/10/14813 צפיות
קבלן שיפוצים לחידוש סביבת המגורים כולנו מכירים את זה. קירות הבית הולכים ומתפוררים, התקרה בדירה מתחילה להיסדק, בקיצור, הגיע הזמן לשיפוצים. ברמה האופרטיבית, זה אומר שצריך לחפש קבלן שיפוצים טוב כיד שיחדש את פני הבית שלנו. קבלן שיפוצים זה בעצם מונח שמתאר את בעל המקצוע שמתמחה בחידוש ושדרוג נכסי בנין. זה יכול להיות מקום העבודה, הבית, מחסן או כל מבנה אחר. ברגע שמדברים על שיפוץ, מדברים על קבלן שיפוצים.

מאת: משפצים בביתשיפוצים28/10/14909 צפיות
אם עד עכשיו תהליך ה שיפוץ נראה לכם כמו בלאגן אחד גדול – תנו לי לחדש לכם, זה ממש לא חייב להיות ככה. כל מה שאתם צריכים הוא לקבל את הכלים הנכונים, ואז תהיו מוכנים לצאת לדרך כדי ליצור את הבית עליו אתם חולמים. רק כדי להבהיר, במאמר זה אני אתן כלים שיתאימו לאלו מכם שמעוניינים בתהליך שיפוץ דירה גדול ומוכנים לקחת אותו במלוא הרצינות מתחילתו ועד סופו.

מאת: משפצים בביתשיפוצים28/10/14740 צפיות
שנים האחרונות הושם דגש רב על אדריכלות ובנייה ירוקה. זאת, בעקבות הצורך ליצור סביבת חיים נכונה מבחינה איכות הסביבה. אם כן, מהי אדריכלות ירוקה? אדריכלות ירוקה שמה לה למטרה להפחית למינימום הניתן את המפגעים והנזקים לסביבה. תוך עשיית שימוש מצומצם ככל האפשר במקורות מן הטבע לצורך הקמת המבנה ולאורך השימוש בו במהלך השנים. כמו כן, עשיית שימוש בחומרים ממוחזרים והפקת המרב ממשאבים טבעיים כמו רוח, זרימת אוויר חופשית ואור שמש.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica