חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספסלים לבית

מאת: אוריה בן מנחםריהוט 13/10/20145927 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית, הספסלים מהווים אלמנט עיצובי מרענן אשר תורם רבות לבית הן במראה והן בפונקציונאליות. ישנו היצע רב של חומרים כמו עץ, ברזל, אלומיניום, פלסטיק ועוד, היצע החומרים מאפשר מגוון רחב של אפשרויות עיצוב עבור ספסלים.  אם חשבתם שספסלים מיועדים רק לשימוש ציבורי חיצוני אז אני מקווה שהמאמר יפתח את עינכם ושתשקלו לשלב ספסלים בעיצוב הבית שלכם. אם תשלבו ספסלים בבית או בגינה תוכלו להינות מהמראה ביחד עם השימושיות של הספסלים.

אחד המקומות שבהם ספסלים יכולים להוסיף המון הוא חדר השינה, יתכן שלחלקכם זה נשמע מוזר אבל כאשר יש לכם ספסל בחדר השנה תאמינו לי שלא תרצו לוותר עליו. לספסל בחדר השינה יש מספר יתרונות – ראשית זהו אלמנט עיצובי נוסף המשתלב עם העיצוב הכללי של החדר. אך בנוסף הוא גם שימושי ואפילו נוח. כאשר אתם מתלבשים או נועלים נעליים תוכלו לשבת על הספסל במקום לשבת על המיטה. מעצבים רבים נוהגים למקם ספסלים אל מול המיטה כאשר הם מעצבים חדרי שינה. העיצוב של הספסל חייב להתאים לעיצוב הכללי של החדר או המיטה, אחרת הוא יראה כגוף זר ומפריע. בדרך כלל ספסלים לחדר שינה עשויים בסגנון יוקרתי ואפילו סגנון עתיק במעט.

ישנם גם ספסלי טלפון, אולי זה שריד מהתקופה שבה ישבנו לדבר בטלפון נייח לפני הסלולארי אך נראה שהאופנה של ספסלי טלפון חוזרת  אלינו. ספסלי טלפון נועדו לישיבה בזמן שמדברים בטלפון ובדרך כלל כוללים עמדה מיוחדת להנחת הטלפון וגם מגירה לפנקס טלפונים וכלי כתיבה.

אם יש לכם ילדים בבית מומלץ מאוד לשלב ספסלים בחדרי הילדים. ואם כבר ספסלים בחדרי הילדים אז עדיף ספסלי איחסון. אלו הם ספסלים בעלי עיצובים מתוחכמים המשלבים ספסלים עם שטח איחסון. שטחי האיחסון יכולים להיות בדמות מגירה בתחתית הספסל או שכל הספסל משמש כקופסת איחסון אחת גדולה ומושב הספסל הוא המכסה. ספסלים אלו שימושים במיוחד לחדרי ילדים, אל לא רק,  הילדים יכולים לאחסן שם את כל הצעצועים במקום שיהיו זרוקים על הרצפה.

ישנם גם ספסלים עבור הכניסה לבית, העיצוב של ספסלים אלו הוא קצת יוצא דופן ולעיתים האלמנט הספסלי (פונקציית הישיבה) הוא קצת מוצנע בין שאר השימושים של הספסל. ספסלים מסוג זה יכולים להשתלב עם מתלים לכובעים ומעילים ואפילו מגירות. זהו ספסל המשולב עם ריהוט קיר.

כפי שראיתם ספסלים יכולים להשתלב בעיצוב הבית, זהו פריט ריהוט אלגנטי ושימושי. מלבד הספסלים אשר הוזכרו ישנם גם ספסלים בעיצובים המתאימים למטבחים וכמובן ספסלים לגינה ולפטיו שהם נושא למאמר אחר.

 



תגיות המאמר: ספסלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151564 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154757 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/1414345 צפיות
לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146752 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412204 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201795 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica