חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון דירה לפני איכלוס

מאת: ענבל פלוסניקיון13/10/2014834 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקיון דירה הוא שלב העשוי להיות מתיש. ניקיון דירה חדשה מקבלן אינה שונה בתכלית מניקיון דירה אחרי שיפוץ או תוספת בנייה. אך גם כאשר מדובר בניקיון דירה יד שנייה, מדובר בפרויקט לא פשוט. הרי היו שם דיירים לפניכם ולכל משפחה יש את אורח החיים שלה, את הסטנדרטים שלה לניקיון ואת ההרגלים שלה שהם לא בהכרח תואמים להרגלים שלכם. על מנת להיכנס לדירה החדשה שלכם כמו אל דף חלק, מומלץ לנקות את הדירה היטב וביסודיות לפני האיכלוס.

ההמלצה העיקרית היא לבנות תוכנית עבודה אשר מטרתה היא לייעל את הזמן, לייעל את החלוקה ולכסות את כל האזורים בהם יש לטפל. גם אם נראה לכם כי ניקיון הדירה אינו משימה כל כך פשוטה וגם אם נדמה לכם שתיחזקו את הדירה בצורה סבירה מומלץ למען ההרגשה האישית לבצע את העבודה במקסימום יסודיות שניתן. גם אם הדירה אליה אתם עוברים אינה חדשה או משפוצת, סביר להניח שתרצו לרענן מעט את הקירות בצבע טרי ויפה ואולי אפילו לבצע פוליש לרצפה ישנה על מנת לחדש את הרצפות ולהעניק לדירה מראה נקי וזוהר.

אם אתם חשים מותשים מידי אחרי אריזת הציוד בדירה הקודמת, הריצות והטרטורים בכרוכים במעבר דירה ואתם רוצים לשמור עוד קצת אנרגיה על מנת לפרוק את הארגזים ולסדר את החפצים שלכם, יש באפשרותכם לשכור שירותי חברת ניקיון מקצועית. כיום קיימות בשוק מבחר חברות ניקיון מקצועיות אשר מספקות שירותי ניקיון לדירות חדשות, שירותי ניקיון לדירות אחרי שיפוץ ושירותי ניקיון לדירות לפני איכלוס. אם בחרתם בהעסקת חברת ניקיון מקצועית, הרי שעדיף לכם להעסיק חברה בעלת מוניטין המספקת שירותי פוליש והדברה בנוסף וזאת על מנת להימנע מהעסקת 3 אנשי מקצוע בתחומים שונים.

ברכישת דירה או במעבר דירה הכי חשוב לשמור על מצב רוח טוב ולהיכנס לדירה החדשה באנרגיה חיובית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענבל פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל פלוס

מאת: ענבל פלוסצימרים30/09/152559 צפיות
רבים יעידו כי אין מתיש יותר מלנחות בשדה התעופה בשעה בה כל המדינה ישנה ומחירי המוניות בשמיים. צימרים במרכז הארץ כמו חדרי אירוח בבית דגן הסמוכה למשמר השבעה ולשדה התעופה, הם הפתרון האופטימאלי.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152385 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ענבל פלוסגינון15/03/15935 צפיות
הדשא הסינטטי, אותו מרבד ירוק הנראה כמו דשא טבעי, נפוץ מאוד כיום במגוון גדול של מקומות. עם השנים , עם יוקר המחייה והזמן הפנוי הדל שברשותנו, רבים החלו להכיר ביתרונות המרשימים של השימוש בדשא סינטטי.

מאת: ענבל פלוסבעלי חיים - כללי15/03/153408 צפיות
הרחקת יונים מהסביבה הביתית חשובה מאוד לשמירה על חיים בריאים, לשמירה על איכות חיים גבוהה ונטולת לכלוך, ריח רע, רעש ומחלות קשות.

מאת: ענבל פלוסניקיון09/03/151280 צפיות
היונים הן מטרד שלא בידיעתן. הרחקת יונים חשובה מאין כמותה על מנת לשמור על איכות חיים גבוהה ועל חיים בריאים.

מאת: ענבל פלוסבתים משותפים09/03/15967 צפיות
בניין משותף הוא מוקד המשמש עשרות ולעיתים מאות אנשים מידי יום. דיירי בניינים משותפים מחזיקים בועד בית על מנת לשמור על הבניין מטופח ונקי. אך מה בנוגע להרחקת יונים? על זה חשבתם?

מאת: ענבל פלוסהדברה09/03/15923 צפיות
הרחקת יונים היא פעולה חובה בכל בניין מגורים, בכל בית פרטי ובכל בתי עסק. היונים עשויות להוביל לאינספור מטרדים כמו מחלות קשות, לכלוך וזוהמה, רעש בלתי פוסק, כינים וקרציות וריח בלתי נסבל.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222917 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica