חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תרעננו את הנישואין שלכם? בקלות

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/20152390 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם צימרים לפי שעה?

צימרים לפי שעה הינם חדרי אירוח המעוצבים לרב בסגנון רך ורומנטי על מנת להעניק לזוגות את האווירה המושלמת והמלכותית גם אם זה רק למספר שעות.

בעבר היה מקובל לחשוב שחדרי אירוח לפי שעה מיועדים אך ורק לזוגות צעירים שאין להם מקום אינטימי לבלות בו מחוץ לבית של "אבא ואמא". או לחלופין לזוגות אשר מנהלים רומן מחוץ לנישואים ומחפשים נקודה דיסקרטית לבלות בה זמן יחד בחשאי.לאלו ש"חושבים בתוך הקופסא" זה אכן המצב. אך בעבור אלו שקצת יוצאים ומעקמים את החוקים המקובלים, צימרים לפי שעה יכול להיות פתרון מצוין לשבירת שגרה בסגנון אחר. לא עוד בילוי סטנדרטי ושגרתי במסעדה או בקולנוע. בילוי רומנטי במרחב אחר שתוכנן אך ורק למטרה זו.

השכרת חדרי אירוח לפי שעה זולים משמעותי מהשכרת צימר ללילה שלם. בעיקר מאחר והאוחרים משלמים על האירוח על בסיס שעתי. אם תרצו לבלות בצימר 3 שעות, תאלצו לשלם לפי שעה ולא כמקובל, לפי לילה שלם ובכך אתם עשויים לחסוך כסף.

צימרים רבים שמכבדים את עצמם, יציעו חדרים מאובזרים בכל טוב, חדרים נקיים ומעוצבים בקווים רכים ורומנטיים. תארו לכם להיות "במקום אחר" רק לכמה שעות. להתרפק ולהתפנק על בן הזוג באופן טוטאלי ודיסקרטי.השתדלו לשנות אווירה. אם אתם גרים בראשון לציון למשל, תוכלו להתארח בצימרים מחוץ לעיר, לרעש ולהמולה ביישובים שקטים יותר באזור. תוכלו למצוא צימרים בבית דגן וצימרים במשמר השבעה למשל, וכך תהנו מ- 2 הציפורים. גם קרוב לבית וגם באווירה אחרת לגמרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענבל פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל פלוס

מאת: ענבל פלוסצימרים30/09/152560 צפיות
רבים יעידו כי אין מתיש יותר מלנחות בשדה התעופה בשעה בה כל המדינה ישנה ומחירי המוניות בשמיים. צימרים במרכז הארץ כמו חדרי אירוח בבית דגן הסמוכה למשמר השבעה ולשדה התעופה, הם הפתרון האופטימאלי.

מאת: ענבל פלוסגינון15/03/15936 צפיות
הדשא הסינטטי, אותו מרבד ירוק הנראה כמו דשא טבעי, נפוץ מאוד כיום במגוון גדול של מקומות. עם השנים , עם יוקר המחייה והזמן הפנוי הדל שברשותנו, רבים החלו להכיר ביתרונות המרשימים של השימוש בדשא סינטטי.

מאת: ענבל פלוסבעלי חיים - כללי15/03/153410 צפיות
הרחקת יונים מהסביבה הביתית חשובה מאוד לשמירה על חיים בריאים, לשמירה על איכות חיים גבוהה ונטולת לכלוך, ריח רע, רעש ומחלות קשות.

מאת: ענבל פלוסניקיון09/03/151282 צפיות
היונים הן מטרד שלא בידיעתן. הרחקת יונים חשובה מאין כמותה על מנת לשמור על איכות חיים גבוהה ועל חיים בריאים.

מאת: ענבל פלוסבתים משותפים09/03/15969 צפיות
בניין משותף הוא מוקד המשמש עשרות ולעיתים מאות אנשים מידי יום. דיירי בניינים משותפים מחזיקים בועד בית על מנת לשמור על הבניין מטופח ונקי. אך מה בנוגע להרחקת יונים? על זה חשבתם?

מאת: ענבל פלוסהדברה09/03/15925 צפיות
הרחקת יונים היא פעולה חובה בכל בניין מגורים, בכל בית פרטי ובכל בתי עסק. היונים עשויות להוביל לאינספור מטרדים כמו מחלות קשות, לכלוך וזוהמה, רעש בלתי פוסק, כינים וקרציות וריח בלתי נסבל.

מאת: ענבל פלוסשיפוצים13/10/141627 צפיות
במהלך השיפוץ הרצפות חוטפות חבטות מכל עבר, הן נשרטות, הם אוגרות כתמים וסימנים וברב המקרים מאבדות את הברק שלהן. התופעה מוכרת כל כך, עד שיצרו לה פתרון קסם - פוליש לרצפה ישנה.

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182079 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172031 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152399 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141904 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

מאת: לירן יוסףנישואין26/05/144616 צפיות
בכל מערכת יחסים יש תקופות טובות יותר ופחות טובות, החשוב ביותר זה לעבור כל תקופה ביחד ובהבנה. יעוץ זוגי יכול לעזור לבני זוג המתקשים לעבור משבר ולא מוצאים פיתרון ודרך לגישור על הפערים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica