חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרבדי דשא סינטטי

מאת: ענבל פלוסגינון15/03/2015935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השימוש נפוץ מאוד במבחר מקומות, החל מגינות פרטיות, גינות ציבוריות,גינות מלאכותיות במרפסות או בגגות בניינים ועד לחדרי ילדים מגרשי ספורטומגרשי משחקים. אפילו בבתי מלון ובאזורי נופש ותיירות. ירוק, רענן, מזמיןלשימוש ואסתטי ומטופח לאורך שנים. כל זאת ניתן לומר על הדשא הסינטטי. לכן,השימוש בו הפך להיות נפוץ כל כך.

מגוון שימושים נפוצים במרבדי דשא סינטטי ניתן לראות בעיקר בגינות פרטיות, אך גם בגינות ציבוריות. עיריות ומועצותרבות הבינו את החיסכון העצום בשימוש בדשא סינטטי. החיסכון בא לידי ביטוי גםבעלויות המים וגם העלויות אחזקת גננים מקצועיים שיטפחו את המרבד וישמרועליו אסתטי. אך מלבד אלו, ניתן לראות היום שימוש במרבדי דשא סינטטי גםבמקומות פחות טריוויאלים כמו גגות של בניינים שהוסבו לגינות מלאכותיות, כמוגם במרפסות של דירות בבנייני קומות אשר הוסבו לגינות מלאכותיות בעזרת דשאסינטטי וצמחייה שנשתלה בתוך אדניות גדולות. אך אחד השימושים שהפכו בתקופההאחרונה אופנתיים, הוא השימוש בדשא סינטטי כתחליף לשטיח בחדר ילדים או בחדרמשחקים. בשימוש בדשא סינטטי בסביבת ילדים בטיחותי יותר מדשא טבעי,ובטיחותי יותר משימשו בשטיח סיבים קצרים הנפוץ בחדרי משחקים. הוא רך יותרוהוא בולם זעזועים יחסית טוב יותר.  מלבד זאת, הוא מעניק לחדר מראה טבעיוהוא קיים גם במגוון צבעים. ברגע בו החלטתם שאתם מעוניינים לשלב דשא סינטטיבמרחב שלכם, מומלץ לקרוא את המאמר כל מה שרצית לדעת על דשא סינטטי על מנת להבין איזה דשא בדיוק אתה מחפש. קיימים סוגי דשא רבים, באיכויותשונות, באורכים שונים, בגוונים שונים ובצפיפות שונה. לכן, יש לערוך סקרמקיף ולבדוק מהם בדיוק הצרכים שלכם ולכך להתאים את מרבד הדשא הסינטטי שלכם.

איך מתקינים דשא סינטטי?התקנת הדשא הסינטטי משתנה ממיקום למיקום. התקנת דשא סינטטי על חול או עלאדמה טבעית, שונה מהתקנת המרבד על רצפה או על משטח בטון. מומלץ להיעזרבאנשי מקצוע המתמחים בתחום על מנת להבטיח שההתקנה תהיה מקצועית, יציבהועמידה לאורך זמן. התקנת הדשא סינטטי בצורה חובבנית, עשוי הלגרום לנזקיםבלי הפיכים כמו היעדר תעלות ניקוז, שלוליות ענק ו/או הצפות, אזורים רופפיםועוד.

התקנת דשא סינטטי על משטח כמו רצפות או בטון הוא לרב פשוט יותרודורש מעט עבודה אך עבודה קפדנית ודקדקנית. ואילו התקנת דשא סינטטי עלהאדמה או על חול, דורשת עבודה רבה הכוללת יישור השטח המיועד, ניקיונווכיסויו בחיפוי קרקע. לאחר מכן, יש לפרוס יריעת פלריג ולחזק ולהדק אותהלאדמה בעזרת יתדות ברזל. בשלב האחרון יש לפרוס את יריעות הדשא הסינטטי עליריעת הפלריג ולקבע אותן היטב לאדמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענבל פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל פלוס

מאת: ענבל פלוסצימרים30/09/152560 צפיות
רבים יעידו כי אין מתיש יותר מלנחות בשדה התעופה בשעה בה כל המדינה ישנה ומחירי המוניות בשמיים. צימרים במרכז הארץ כמו חדרי אירוח בבית דגן הסמוכה למשמר השבעה ולשדה התעופה, הם הפתרון האופטימאלי.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152386 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ענבל פלוסבעלי חיים - כללי15/03/153408 צפיות
הרחקת יונים מהסביבה הביתית חשובה מאוד לשמירה על חיים בריאים, לשמירה על איכות חיים גבוהה ונטולת לכלוך, ריח רע, רעש ומחלות קשות.

מאת: ענבל פלוסניקיון09/03/151280 צפיות
היונים הן מטרד שלא בידיעתן. הרחקת יונים חשובה מאין כמותה על מנת לשמור על איכות חיים גבוהה ועל חיים בריאים.

מאת: ענבל פלוסבתים משותפים09/03/15968 צפיות
בניין משותף הוא מוקד המשמש עשרות ולעיתים מאות אנשים מידי יום. דיירי בניינים משותפים מחזיקים בועד בית על מנת לשמור על הבניין מטופח ונקי. אך מה בנוגע להרחקת יונים? על זה חשבתם?

מאת: ענבל פלוסהדברה09/03/15925 צפיות
הרחקת יונים היא פעולה חובה בכל בניין מגורים, בכל בית פרטי ובכל בתי עסק. היונים עשויות להוביל לאינספור מטרדים כמו מחלות קשות, לכלוך וזוהמה, רעש בלתי פוסק, כינים וקרציות וריח בלתי נסבל.

מאת: ענבל פלוסשיפוצים13/10/141627 צפיות
במהלך השיפוץ הרצפות חוטפות חבטות מכל עבר, הן נשרטות, הם אוגרות כתמים וסימנים וברב המקרים מאבדות את הברק שלהן. התופעה מוכרת כל כך, עד שיצרו לה פתרון קסם - פוליש לרצפה ישנה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811160 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181668 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174183 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica