חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נכיון צ'קים

נכיון צ'קים

שירותי נכיון צ'קים מספקים פתרון לבעיה הקיימת בקרב בעלי עסקים רבים: הפער בין הצורך בכסף באופן מיידי לבין התאריך הדחוי המופיע על גבי הצ'קים. השירות ניתן על ידי חברות המאפשרות קבלת מזומנים בעבר הצ'קים הדחויים ובתמורה לעמלה. פעילות החברות מתבצעת תחת רישיון של משרד האוצר ופיקוח של גורמים ממשלתיים. פיקוח מן הסוג הזה מונע מבעלי עסקים הסתבכות בשוק האפור ומבטיח התנהלות כלכלית לגיטימית לחלוטין.

מעל 800 חברות העוסקות בתחום של נכיון צ'קים פועלות כיום בישראל. היתרון של פנייה לחברות אלו הוא שהן אינן מתנערות מצ'ק שחזר. בניגוד לבנקים, חברות המציעות שירותי ניכיון מכירות בקשיים של בעלי עסקים ובאות לקראתם. בנוסף, הרבה חברות עוסקות גם בשירותי מימון ומטבע חוץ.

השוואה בין חברות נכיון צ'קים

הדרך הנכונה לבצע השוואה בין חברות המציעות שירותי ניכיון היא לבדוק את העמלה. כדאי לברר מראש מה גובה העמלה, כיצד ניתן לקבל את התגמול עבור הצ'ק ומה רמת הדיסקרטיות ללקוח. העמלה על ניכיון עשויה להשתנות בהתאם למועד פרעונו של הצ'ק. מי שבבעלותו צ'ק דחוי לתקופת זמן ארוכה צריך לפנות לחברה שאצלה העמלה היא קבועה.

 

שירותי נכיון צ'קים מתאימים עבור קהל יעד מגוון:

· אנשים פרטיים בעלי צ'קים דחויים

· חברות המעוניינות להקדים תשלומים

· בעלי עסקים קטנים שרוצים להמשיך לקבל הנחת מזומן מספקים

· משקיעים שברשותם צ'קים דחויים המעוניינים להימנע מנטילת הלוואות

שירותי ניכיון צ'קים מאפשרים לכל לקוח לשמור על תזרים המזומנים ולהמשיך לקנות שירותים וסחורות. השירות הוא אלטרנטיבה משתלמת לנטילת הלוואות מגופים בנקאיים או חוץ בנקאיים. מעבר לכך, פנייה לחברה המרכזת תחת קורת גג אחת את שירותי הניכיון, המימון והמרת המט"ח יכולה לקצר תהליכים עבור בעלי עסקים. לכן כדאי לבחור היטב את החברה ולברר על העמלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב

מאת: יעקבצרכנות22/06/15960 צפיות
בעל פנקס המחאות המעוניין למנוע ניכיון צ'קים צריך לוודא שהוא רושם בבירור את המונח "למוטב בלבד" ומוסיף שרטוט של שני קווים מקבילים. קווים אלו נקראים בעגה המקצועית "קרוס" ויחד עם המוטב בלבד הם מבטיחים שהצ'ק לא יוכל לעבור לצד שליש

מאת: יעקבאופנה07/06/152122 צפיות
כל אדם אשר עושה את הצעדים הראשונים שלו בכל מה שנוגע לתחום התפירה, מבין שאם הוא רוצה להעלות את הקצב והרמה, אין מנוס מרכישה של מכונת תפירה. נכון שאפשר לבצע תפירה גם בשיטה המסורתית של חוט ומחט, אבל מי שבאמת מעוניין לתפור בגדים - חייב להצטייד במכונה מתאימה.

מאת: יעקבאומנות - כללי16/03/151365 צפיות
האם כאשר יש בעיה במכונת התפירה שלכם, חייבים למסור אותה לטכנאי מקצועי? שימו לב שבחלק מהמקרים, אתם יכולים לבצע בעצמכם תיקון מכונות תפירה בכמה צעדים פשוטים!

מאת: יעקברפואה12/03/151644 צפיות
אפטה היא פצע פתוח, קטן וכואב, שממוקם בחלל הפנימי של הפה, לרוב בחלקה התחתון של השפה הפנימית. בלשון עממית ידועות האפטות גם בשמות "פצעים לבנים בפה" או "פצעי ויטמינים".

מאת: יעקבבריאות ורפואה כללי08/02/151861 צפיות
ניתוח סינוסים מבוצע לאחר הופעת דלקות כרוניות במערות האף. בעיות של נזלת, צינון חוזר ודלקות סינוסים קיימות בקרב גברים ונשים בטווח גילאים רחב. את הניתוח כדאי לבצע כאשר הפרוצדורות הרפואיות הקונבנציונאליות אינן משיגות את מטרתן. במקרה ומדובר על בעיה חוזרת הנחשבת כרונית, הטיפול התרופתי אינו מספק ויש לפנות לאנשי מקצוע לצורך טיפול ניתוחי.

מאת: יעקבצרכנות29/12/141284 צפיות
סוככים מספקים הגנה מפני פגעי מזג האוויר וקרינת השמש. השימוש בהם גמיש וניתן לפתוח או לסגור אותם בהתאם לצורך.

מאת: יעקבעסקים - כללי28/12/141082 צפיות
עוברים דירה? למה צריך חברת הובלות? ולאיזה דגשים יש לשים לב בעת בחירת חברת הובלה.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208665 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193014 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172021 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica