חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך להזמנת משלוח פרחים שמכיל ציפורנים

מאת: דודיתצרכנות31/12/20141036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האגדה הנוצרית אומרת שפרח הציפורן נברא מדמעותיה של מריה הקדושה לאחר שצפתה בבנה ישו, נושא את הצלב בייסורים גדולים בדרך ויה דולורוזה בירושלים. מסיבה זו, ציפורנים משמשים לקישוט בטכסים רבים ובאירועים מיוחדים. לפרחי הציפורן יש סמליות ומשמעויות רבות בהתאם לצבע הפרח. ציפורן ורודה למשל, מסמלת את האהבה האימהית הטהורה ומסיבה זו נוצרי אדוק מזמין משלוח פרחים עם ציפורן ורודה ליום האם. בדרום אירופה, הודו וביפן הימצאות ולו פרח ציפורן אחד בזר פרחים מסמל את האלוהות וקדושה. בגלל שהציפורן מסמל אהבה וקדושה, נהוג להשתמש בפרח זה בחתונות וגם בלוויות.

אודות הציפורן - פרח הציפורן טופח והושבח גנטית במשך למעלה מ- 2000 שנה באסיה ובאירופה. בארץ נפוץ בעיקר זן מסוג ציפורן ברבטוס. הציפורנים גדלים לרוב בחממות שמשם המגדל מבצע משלוח פרחים ישירות לסיטונאי. עלי הכותרת של הציפורן הם אכילים וניתן לקשט בהם עוגות, להוסיף לסלטים ויש גם ליקר צרפתי בשם Chartreuse שמכינים מציפורנים.

רעיונות וטיפים להזמנת משלוח פרחים של זרי פרחים שמשלבים ציפורנים
ציפורן הוא פרח יפה שמשלב בתוכו פשטות והדר. מסיבה זו ניתן בקלות לשלב אותו בסידורי או זרי פרחים הכי אלגנטיים ומהודרים אך גם בזרי פרחים כפריים ופשוטים. להלן מספר טיפים לשילוב ציפורנים בהזמנת משלוח פרחים או בעיצוב זרי פרחים:
*  להבעת אהבה טהורה, ללא רמיזות מיניות וללא אינטרסים סמויים, מומלץ להשתמש בציפורנים ורודים שמהווים את הסמל האולטימטיבי של אהבה אימהית. (טיפ ליום האם: משלוח פרחים עם ציפורן ורודה).
*  להבעת הערצה לאדם אהוב, או לאדם משמעותי בחייך, מומלץ לתת זר ציפורנים אדומים.
*  לשליחת איחולי הצלחה מומלץ לתת זר פרחים שמכיל ציפורנים לבנים שנחשבים לפרחים שמביאים מזל טוב וברכה. (טיפ לכניסה לתפקיד חדש: משלוח פרחים עם ציפורן לבנה).
*  בעיצוב זרי פרחים עם ציפורנים, ניתן לשזור זר של ציפורנים בלבד או לשלב אותם עם חרציות, ליליות, או אסטר.
*  בזכות הצבעים והגוונים הרבים של הציפורנים, ניתן בקלות לשלב אותם בכל סידור או זר פרחים.
*  מומלץ לשקול להשתמש בציפורנים כתחליף לוורדים במיוחד כאשר מחירי הוורדים גבוהים. (טיפ ליום האהבה וולנטיין דיי: משלוח פרחים עם ציפורן אדומה).

סוגי ציפורנים נפוצים
ציפורן אדום - מסמל הערצה, ונדיבות לב (אור בהיר) או חיבה ואהבה עמוקה (אדום כהה).
ציפורן ורוד - מסמל את האהבה האימהית האולטימטיבית.
ציפורן לבן - מסמל אהבה טהורה ומתוקה, יופי ותמימות והוא מביא מזל טוב וברכה.
ציפורן סגול - בעבר לא ידעו לגדל אותו וזן זה היה מופיע באופן ספונטני. מסיבה זו פרח זה מסמל שינוי וקפריזיות.
ציפורן צהוב - מהווה זן נדיר והוא מסמל דחייה ואכזבה שיש לנותן הזר כלפי מקבל הזר.

אודות הכותבת - הכותבת מנהלת חנות פרחים ולאור ניסיונה הרב, היא ממליצה להזמין משלוח פרחים מאתר עם תמונות אותנטיות לכל זר פרחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161672 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161397 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161384 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161234 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161049 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214217 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204355 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205257 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica