חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מתאימים סוגי פרחים לאירועים שונים?

מאת: דודיתצרכנות31/12/20141156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים אנשים מתקשים לבחור את זר הפרחים המתאים ביותר לאירוע מסוים כגון, יום הולדת, יום נישואין או לאחל הצלחה לתפקיד החדש. במאמר זה ננסה לתת עצות לבחירת הרכב פרחים שמתאים להזמנת משלוח פרחים לאירוע מסוים למרות שאין תשובה אחת ויחידה לשאלה זו. מאידך, ההצעות מבוססות על סטטיסטיקות של אלפי משלוחי פרחים ומכאן אפשר להבין את הדעה המקובלת בקרב קהל הלקוחות.

זרי פרחים לימי הולדת
ראשית יש להבחין בין משלוח פרחים שנשלח להורים, לבני הזוג או לחברים. כמו גם חשוב לדעת אם למקבל/ת זר הפרחים יש העדפות לצבעים או לפרחים מסוימים. במידה וידוע על העדפות כאלו, מומלץ להזמין זר פרחים בהתאם.
משלוח פרחים ליום הולדת של הורה/סבא/סבתא - ככלל, הצבע המועדף לזר פרחים להורה הוא הצבע הלבן. הלבן משר טוהר, ניקיון והוא צבע ניטראלי שמאפשר לשלב את הזר לכל רקע בבית. מבחינת סוג הפרחים, מומלץ לשלוח סייפנים שמרשימים בגובהם, או שושן צחור שמרשים בגודל הפרח שלו או ורדים שמשדרים יוקרה ואצילות.
משלוח פרחים ליום הולדת של בני זוג - ככלל, גברים שולחים זרי פרחים "רומנטיים" לבנות הזוג בדומה למשלוח זרי פרחים ליום נישואין. נשים שולחות לבני זוגם זרי פרחים לבנים או בצבעים של צהוב, כתום שמכילים חמניות צהובות עם גרברות או חרציות כתומות.
לימי הולדת של ידידים מומלץ להזמין משלוח פרחים לבנים שכאמור משדרים "קלסיקה" והם גם משתלבים בכל רקע בבית או במשרד.

זרי פרחים ליומי נישואים
בדרך כלל גברים שולחים זרי פרחים רומנטיים לבנות זוגם. כאשר תחום הצבעים נע בין בורדו שמשדר תשוקה לוהטת לבין ורוד שמשדר אהבה רומנטית טהורה. הפרח הפופולארי בזרי פרחים לימי נישואין הוא הוורד ואחריו באות הליליות הוורודות.

משלוח פרחים להולדת תינוק
מומלץ להתאים את צבע הזר למין התינוק כאשר לבנים מומלץ לשלוח זר לבן (חרציות, ורדים) ולבנות זר ורוד (גרברות, ורדים). אם מזמינים משלוח פרחים לבית החולים, עדיף לשלוח זר פרחים קטן בתוך אגרטל שניתן להניח על הכוננית ליד מיטת היולדת. אם מזמינים משלוח פרחים לבית היולדת מומלץ לשלוח זר גדול ומרשים.

משלוח פרחים לאיחולי הצלחה ו/או להבעת תודה
מקובל לשלוח זר "כפרי" בצבעי צהוב כתום ואם רוצים להביע תודה/הצלחה בעוצמה גדולה נהוג לשלוח זר או סידור פרחים עם פרחים טרופיים כגון ציפור גן עדן או ליליות אוריינטליות. בזרים אלו עיצוב הזר לא פחות חשוב מסוג הפרחים ויש לבחור זר שעיצובו משדר הדר ופאר.

לסיכום, יש להתאים את זר הפרחים לאירוע ו/או למאורע וכדאי להזמין משלוח פרחים באתר שמאפשר לבחור זרי פרחים שמתאימים לאירועים שונים. בצורה זו, סביר שתקלעו טוב יותר בבחירת הזר המתאים לאירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161674 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161397 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161384 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161237 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161053 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214240 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204377 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205279 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193400 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica