חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ככה בונים תוכנית שיווקית

מאת: מאה הימיםשיווק07/01/20151441 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיבלתם החלטה לבנות תוכנית שיווקית לעסק? קיבלתם החלטה נכונה. תוכנית שיווקית היא המפתח לעלייה על פסים של שיווק נכון עבור העסק שלכם. אולם כדי לגבש תוכנית שיווקית שתהיה מתאימה לעסק וגם ישימה לביצוע, חשוב לערוך את התוכנית בצורה מקצועית. את התוכנית השיווקית מבצעים לאחר שגיבשנו אסטרטגיה שיווקית. האסטרטגיה מגדירה את הדרך שבה בחר הארגון ללכת לאור החזון והמטרות שהגדיר. תוכנית שיווקית מקצועית תכלול התייחסות למטרות וליעדי מכירות וכיצד יושגו באמצעות תקציב שיווק, תכנון של הפעילות השיווקית על האספקטים השונים הכלולים בה ולוחות הזמנים בהם תתבצע פעילות השיווק.

מרכיבי התוכנית השיווקית

1. נקודת המוצא – אסטרטגיה שיווקית: ראשית, תוכנית שיווקית אינה נכתבת בחלל ריק. אפשר לראות תוכנית שיווקית כזרוע המבצעת של האסטרטגיה. כך למשל, אם חברת תעופה החליטה ללכת באסטרטגיה של  low cost, התוכנית השיווקית תפרט את קהל המטרה אליו היא פונה, באמצעות איזה כלים שיווקיים ופרסומיים תגיע אליו, מה יהיו המסרים, מה יהיה 'תיק המוצרים' (כלומר, השירות הנמכר).

2. מוצרים ושירותים: התוכנית השיווקית תפרט את המוצרים או השירותים שאנחנו מוכרים ואת הפריסה השנתית של ההשקות שלהם או התמיכה השיווקית בהם על פני השנה.

3. מועדי שיווק ו- OBM: הכוונה לשיווק מבוסס אירועים. כלומר, אם ישנם אירועים בעולם, בארץ, באיזור או בקהילה, שמושכים את קהל המטרה שלי, כדאי לנצל אותם כדי לתמוך במותג. למשל: חגים, עונות שנה, כנסים ואירועים מקצועיים.

4. עוגת הפרסום: תוכנית שיווקית תפרט את האסטרטגיה הפרסומית. באיזו מדיה נפנה לקהל המטרה ומה המסרים שנעביר להם. תוכנית הפרסום תיכנס לפירוט רב יותר של אופן הפרסום בכל מדיה.

5. צינורות הפצה: תוכנית שיווקית תכלול התייחסות לאופן ההפצה של המוצרים – בין אם בחרתם למכור בחנות פיסית, באמצעות האתר, דרך חנות אינטרנטית או פורטל כלשהו.

6. תקציב ולוחות זמנים: תוכנית שיווקית לא תהיה שלמה ללא התייחסות להיבטי משאבים. משאבי אנוש – שידאגו לביצוע בפועל של התוכנית, תקציבי שיווק לביצוע הפעילות וכמובן – קביעת לוחות זמנים לכל הפעילות, כדי שכל הגורמים יוכלו להתיישר לפיה.

תוכנית שיווקית – המתכון להצלחה

אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר האינטרנט שלנו (חפשו אותנו בGoogle – מאה הימים) ולערוך את האבחון השיווקי לעסק שלכם בחינם! תוך זמן קצר תקבלו משוב ישירות לדואר האלקטרוני ותוכלו לצאת לדרך בתכנון תוכנית שיווקית מתאימה לעסק שלכם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.

היכנסו לאתר מאה הימים וקבלו בחינם אבחון שיווקי מיידי של העסק שלכם, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם: www.100days.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאה הימים

מאת: מאה הימיםשיווק25/06/151678 צפיות
כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה להגיע אל קהל היעד שלכם, לעורר עניין, ולהשיג יעדים שיווקיים. זוהי דרך מיידית, זמינה ונוחה שתופסת תאוצה יותר ויותר בעידן הדיגיטלי. כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת מספר דרכים מקובלות בהן משתמשים כיום כמעט כל העסקים: אתר באינטרנט, דף בפייסבוק, ודרכים לנהל תקשורת ערה וזמינה עם הלקוחות כגון: פרסום באינטרנט ודיוור תקופתי. אם עדיין אתם רוצים לדעת למה כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית עבורכם, קראו הלאה על היתרונות של דרכי הכתיבה המקובלות.

מאת: מאה הימיםשיווק08/06/151476 צפיות
עסקים רבים כיום עוסקים בשליחת דיוור ללקוחותיהם, על מנת ליצור קשר ארוך טווח ודו סטרי עם הלקוחות. רצוי לעשות שימוש בתוכנת דיוור, בעיקר על מנת שהדיוור שלכם לא יסווג כספאם. השימוש בתוכנת דיוור יאפשר לכם לנהל מעקב אחרי הלקוחות והעדפותיהם ולהתאים את פרמטרים שונים בדיוור (כגון: מועדי המשלוח והתכנים) לקהל היעד שלכם. להלן מעט מידע טכני שיעזור לכם להגביר את יעילות הדיוור שלכם בעזרת תוכנת דיוור.

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152468 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

מאת: מאה הימיםשיווק03/03/151195 צפיות
ייעוץ שיווקי הוא כדאי רק אם הוא מתאים לך ולעסק שלך. בכל חברת ייעוץ יכולים לטעון שיש להם התמחות בתחום ניהול שיווקי אסטרטגי, ובזירת העסק שלך במיוחד. תפקידך כבעל עסק הוא להבדיל בין חברת ייעוץ בעלת ידע וניסיון לבין חברת ייעוץ ללא ניסיון מתאים, ולבחור בייעוץ שיווקי שמתאים לעסק הספציפי שלך ולצרכים שלך ברגע הנוכחי.

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152496 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: מאה הימיםשיווק26/01/151249 צפיות
לידים לעסק הם רשימת לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך ופרטיהם. אם מייצרים לידים לעסק בדרך ממוקדת המתאימה לעסק שלך, אפשר למשוך את הלקוחות בעלי פוטנציאל הקניה הגבוה ביותר. לידים לעסק הם איכותיים אם אחוז גבוה מהפונים המשאירים את פרטיהם מבצעים רכישה בסוף התהליך.ישנם מגוון של שיטות לייצור לידים לעסק: יצירת קשר בדואר אלקטרוני, טלמיטינג, השתתפות בתערוכות פתיחת דף בפייסבוק, רכישת לידים ועוד... אך לא כל שיטה ליצירת לידים לעסק מתאימה לכל עסק. חשוב לדעת להתאים את השיטה לעסק שלך, ולקהל הלקוחות שלך.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222335 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213571 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213743 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162065 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica