חפש מאמרים:
שלום אורח
08.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היכן לערוך ייעוץ שיווקי

מאת: מאה הימיםשיווק03/03/2015643 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ייעוץ שיווקי הוא כדאי רק אם הוא מתאים לך ולעסק שלך. בכל חברת ייעוץ יכולים לטעון שיש להם התמחות בתחום ניהול שיווקי אסטרטגי, ובזירת העסק שלך במיוחד. תפקידך כבעל עסק הוא להבדיל בין חברת ייעוץ בעלת ידע וניסיון לבין חברת ייעוץ ללא ניסיון מתאים, ולבחור בייעוץ שיווקי שמתאים לעסק הספציפי שלך ולצרכים שלך ברגע הנוכחי.

מספר כללים שיעזרו לך להחליט היכן לערוך ייעוץ שיווקי:

· ייעוץ שיווקי עם ידע מתאים וניסיון: לפני שפונים לייעוץ שיווקי, כדאי לברר מהו תחום ההתמחות של החברה ואיזה רקע יש לה. לא לחשוש לבקש המלצות וגם ליצור קשר עם הממליצים ולשמוע את דעתם: למשל: האם זהו ייעוץ שיווקי שעומד ביעדים? האם הם בחרו להמשיך לעבוד עם אותה חברה? באילו תחומים הייעוץ הוסיף להם ידע ובאילו תחומים פחות?

· ייעוץ שיווקי שמתאים לצרכי העסק: יכולים להיות לכך שני צדדים: מצד אחד ייעוץ שיווקי שמבוסס על ידע בתחום העסק שלך יכול לספק לך מידע רלוונטי לתחום ולגבש אסטרטגיה שיווקית מתאימה. מצד שני יש סכנה שהחברה נותנת ייעוץ שיווקי זהה גם למתחרים שלך. לכן ראשית, כדאי לברר אם החברה נתנה ייעוץ שיווקי דומה לעסק בתחום שלך. שנית, כדאי לקחת בחשבון שדווקא ייעוץ שיווקי מחברה שאינה מתמחה בתחום שלך עשויה להיות יצירתי בהצעות השיווקיות שהיא מציעה. ולכן כדאי פשוט להתרשם אם הייעוץ השיווקי מתאים לצרכים של העסק שלך במצבו הספציפי הנוכחי (ולא רק ברמה הכללית).

· ייעוץ שיווקי שמתכנן וגם מבצע: יש לשקול מראש מהם המטרות שלך בפנייה לייעוץ שיווקי: ניתן לפנות לייעוץ שיווקי על מנת ליצור לעסק אסטרטגיה שיווקית, אך ניתן לשים דגש על עזרה לעסק בביצוע האסטרטגיה השיווקית. בייעוץ שיווקי ניתן לקבל גם מידע או גישה לשירותים נוספים כגון: מעצב גרפי, צלם, מתרגם, מפתח אתרים וכדומה. כדאי לברר מראש בחברת ייעוץ מה כלול בשירות ובעיקר: מה לא.

· יש ייעוץ שיווקי ויש מומחים למדיה: מומחים שפועלים במדיה מסוימת בלבד אינם חברת ייעוץ והשירות שהם נותנים אינו מוגדר כייעוץ שיווקי. כנ"ל גם אלו שעוסקים בכתיבת בלוגים, ברשתות חברתיות, בניהול תוכן או בקידום אתרים. רצוי לברר עם חברת הייעוץ באילו תפקידים הם מתמחים על מנת לוודא שהם אכן נותנים ייעוץ שיווקי.

· ייעוץ שיווקי לאיזה טווח זמן?: יש לקחת ייעוץ שיווקי שמתאים לטווח הזמן החשוב לך. יש עסקים שזקוקים לזריקת עידוד שכוללת מהלכים שיווקיים זריזים. לעומתם יש עסקים שמעוניינים בתהליך שיווקי לטווח הארוך, או לשילוב של שתי הטקטיקות. לכן כדאי לבחור ייעוץ שיווקי מחברה שתגדיר בבהירות את שלבי העבודה, ותיתן לך לוח זמנים מוגדר להשגת היעדים. כדאי לגלות סובלנות ולאפשר לתהליך לקחת זמן. בייעוץ שיווקי טוב בתהליך נבנה בשלבים תוך למידה לעומק של העסק ושל מצבו השיווקי.

 



תגיות המאמר: ייעוץ שיווקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.

היכנסו לאתר מאה הימים וקבלו בחינם אבחון שיווקי מיידי של העסק שלכם, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם: www.100days.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאה הימים

מאת: מאה הימיםשיווק25/06/15932 צפיות
כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה להגיע אל קהל היעד שלכם, לעורר עניין, ולהשיג יעדים שיווקיים. זוהי דרך מיידית, זמינה ונוחה שתופסת תאוצה יותר ויותר בעידן הדיגיטלי. כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת מספר דרכים מקובלות בהן משתמשים כיום כמעט כל העסקים: אתר באינטרנט, דף בפייסבוק, ודרכים לנהל תקשורת ערה וזמינה עם הלקוחות כגון: פרסום באינטרנט ודיוור תקופתי. אם עדיין אתם רוצים לדעת למה כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית עבורכם, קראו הלאה על היתרונות של דרכי הכתיבה המקובלות.

מאת: מאה הימיםשיווק08/06/15929 צפיות
עסקים רבים כיום עוסקים בשליחת דיוור ללקוחותיהם, על מנת ליצור קשר ארוך טווח ודו סטרי עם הלקוחות. רצוי לעשות שימוש בתוכנת דיוור, בעיקר על מנת שהדיוור שלכם לא יסווג כספאם. השימוש בתוכנת דיוור יאפשר לכם לנהל מעקב אחרי הלקוחות והעדפותיהם ולהתאים את פרמטרים שונים בדיוור (כגון: מועדי המשלוח והתכנים) לקהל היעד שלכם. להלן מעט מידע טכני שיעזור לכם להגביר את יעילות הדיוור שלכם בעזרת תוכנת דיוור.

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151616 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/151712 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: מאה הימיםשיווק26/01/15756 צפיות
לידים לעסק הם רשימת לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך ופרטיהם. אם מייצרים לידים לעסק בדרך ממוקדת המתאימה לעסק שלך, אפשר למשוך את הלקוחות בעלי פוטנציאל הקניה הגבוה ביותר. לידים לעסק הם איכותיים אם אחוז גבוה מהפונים המשאירים את פרטיהם מבצעים רכישה בסוף התהליך.ישנם מגוון של שיטות לייצור לידים לעסק: יצירת קשר בדואר אלקטרוני, טלמיטינג, השתתפות בתערוכות פתיחת דף בפייסבוק, רכישת לידים ועוד... אך לא כל שיטה ליצירת לידים לעסק מתאימה לכל עסק. חשוב לדעת להתאים את השיטה לעסק שלך, ולקהל הלקוחות שלך.

מאת: מאה הימיםשיווק07/01/15786 צפיות
תוכנית שיווקית היא המפתח לעלייה על פסים של שיווק נכון עבור העסק שלכם. אולם כדי לגבש תוכנית שיווקית שתהיה מתאימה לעסק וגם ישימה לביצוע, חשוב לערוך את התוכנית בצורה מקצועית. את התוכנית השיווקית מבצעים לאחר שגיבשנו אסטרטגיה שיווקית. האסטרטגיה מגדירה את הדרך שבה בחר הארגון ללכת לאור החזון והמטרות שהגדיר. תוכנית שיווקית מקצועית תכלול התייחסות למטרות וליעדי מכירות וכיצד יושגו באמצעות תקציב שיווק, תכנון של הפעילות השיווקית על האספקטים השונים הכלולים בה ולוחות הזמנים בהם תתבצע פעילות השיווק.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: שלום כהןשיווק02/05/174684 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/161690 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162007 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/161285 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

מאת: רוני הכהןשיווק27/03/161436 צפיות
היתרונות הגדולים של הדפסה על חולצות עבור בתי עסק הם רבים וחשובים ולכן אין זה פלא לראות כי השימוש באפקט שיווקי מעין זה רק הולך וגדל

מאת: רוני הכהןשיווק27/03/161352 צפיות
היתרונות הגדולים של הדפסה על חולצות עבור בתי עסק הם רבים וחשובים ולכן אין זה פלא לראות כי השימוש באפקט שיווקי מעין זה רק הולך וגדל

מאת: מאיר סוויסה שיווק11/12/151385 צפיות
הובלות בקריות מחפשים חברת הובלות בקריות ? זקוקים לשירות הובלות מקצועי על ידי חברה אמינה ובעלת ניסיון רב בתחום? חברת הובלות בקריות מציעה עבורכם שירות ברמה הגבוהה ביותר ומענה מקצועי לכל צרכי ההובלה שלכם. החברה מתמחה בשירותי הובלה בקריות והסביבה ולכל חלקי הארץ, לחברה צי רכבי הובלה וצוות מקצועי ומיומן. חברת הובלות בקריות מספקת מענה איכותי ומתקדם ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, החברה מתמחה בין היתר בהובלת דירות, משרדים, רהיטים, מוצרי חשמל, כלי נגינה וכל סוגי המטענים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica