חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים למשלוח דיוור אפקטיבי - באמצעות תוכנת דיוור

מאת: מאה הימיםשיווק08/06/20151476 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עסקים רבים כיום עוסקים בשליחת דיוור ללקוחותיהם, על מנת ליצור קשר ארוך טווח ודו סטרי עם הלקוחות.  רצוי לעשות שימוש בתוכנת דיוור, בעיקר על מנת שהדיוור שלכם לא יסווג כספאם. השימוש בתוכנת דיוור יאפשר לכם לנהל מעקב אחרי הלקוחות והעדפותיהם ולהתאים את פרמטרים שונים בדיוור (כגון: מועדי המשלוח והתכנים) לקהל היעד שלכם. להלן מעט מידע טכני שיעזור לכם להגביר את יעילות הדיוור שלכם בעזרת תוכנת דיוור.

מתוך המדריך למשלוח דיוור מנצח:תוכנת דיוור –טיפים לבחירה

· תוכנת דיוור– השקעה כדאית: ראשית, ההשקעה בתוכנת דיוור היא מחויבת. תוכנת דיוור תאפשר לכם חיסכון בזמן ובכסף וגם יעילות רבה יותר בתקשורת עם קהל לקוחות מפולח. כיום יש תוכנות דיוור ברמות שונות ובמחירים שווים לכל נפש, כולל גם כמה אפשרויות חינמיות. תוכנת דיוור תאפשר לכם לשלוח דיוורים מבלי שמספר הדיוורים הרב יתרום לסיווגכם כספאם.

· תוכנת דיוור מאפשרת לכם ניתוח של תוצאות הדיוור: בכל תוכנת דיוור קיימת אופציה לבחון גורמים שונים בדיוור– דיווחים על פתיחות, הקלקות, שגויים והסרות.פרמטרים מעניינים יותר שניתן לבחון - לערוך השוואה בין הדיוורים השונים ששלחתם. למשל, ניתן לבחון קבוצות שונות של לקוחות ואת מידת ההיענות שלהם שמתבטאת במספר הפתיחות, וההקלקות. ניתן לבצע A/B testing ולשלוח דיוורים זהים כמעט בכל לשתי קבוצות של לקוחות, בשינוי קל, למשל של כותרת הדיוור. כך ניתן לבחון איזה מהכותרות הניעה יותר לפעולה ולשלוח את יתרת הדיוורים בהתאם. בדומה לכך, ניתן לשלוח  לקבוצות של לקוחות בימים שונים בשבוע ולהשוות ביניהם את הפתיחות, ועל ידי כך  לבחור את היום המתאים בשבוע לצורך משלוח הדיוור ללקוחות.

· תוכנת דיוור תשפר את ההיענות של הלקוחות אם תקפידו לטייב את רשימת הלקוחות: בדקו את הנתונים שאתם מקבלים מהתוכנה לגבי הנמענים שלא פתחו את המייל – האם המיילים שגויים, האם הדומיין שגוי או האם רק אינם זמינים כרגע (למשל – מחוץ למשרד). רוב התוכנות מבדילות בין Hard bounce– שגויים שלא ישלחו להם יותר דיוורים כי המייל אינו תקין, לבין Soft bounce– שגויים ברמה זמנית. חשוב לזכור לעדכן ולטייב את רשימת הלקוחות לעיתים קרובות. להסיר או לתקן כתובות שגויות, להסיר מנויים שביקשו להסיר את עצמם ולהוסיף מנויים שהצטרפו. ודאו שאתם לא משלמים על פי מספר הלקוחות הנמצאים במערכת גם אם הם שגויים, ואם כן, הסירו אותם מהרשימות בהקדם.

· הקפידו לבחור תוכנת דיוור המבצעת התאמה לפורמטים שונים: בחרו תוכנת דיוור המבצעת התאמה של הדיוור לפורמטים שונים (רספונסיבית), כלומר, מתאימה את ההודעות גם לסמרטפון, לטאבלט וכו'..

· תוכנת דיוור מאפשרת לכם להגדיר אפשרות הסרה ללקוחות: רוב התוכנות הרציניות מחויבות ל-'חוק הספאם'. בכל מקרה, החובה הזו חלה בעיקר עליכם. הקפידו להפעיל מערכת הסרה ולאפשר ללקוחות להסיר את עצמם בהתאם לחוק הספאם וכן על מנת להיות הוגנים כלפי הלקוחות. הסירו מן הרשימה את הלקוחות שאינם מעוניינים בדיוור שלכם והקפידו לשלוח רק למי שביקש זאת באופן מפורש.

רוצים לדעת עוד על תוכנת דיוור ועל כתיבת דיוור נכונה –היכנסו לאתר מאה הימים והורידו את המדריך למשלוח דיוור מנצח

 



תגיות המאמר: תוכנת דיוור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.

היכנסו לאתר מאה הימים וקבלו בחינם אבחון שיווקי מיידי של העסק שלכם, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם: www.100days.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאה הימים

מאת: מאה הימיםשיווק25/06/151680 צפיות
כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה להגיע אל קהל היעד שלכם, לעורר עניין, ולהשיג יעדים שיווקיים. זוהי דרך מיידית, זמינה ונוחה שתופסת תאוצה יותר ויותר בעידן הדיגיטלי. כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת מספר דרכים מקובלות בהן משתמשים כיום כמעט כל העסקים: אתר באינטרנט, דף בפייסבוק, ודרכים לנהל תקשורת ערה וזמינה עם הלקוחות כגון: פרסום באינטרנט ודיוור תקופתי. אם עדיין אתם רוצים לדעת למה כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית עבורכם, קראו הלאה על היתרונות של דרכי הכתיבה המקובלות.

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

מאת: מאה הימיםשיווק03/03/151196 צפיות
ייעוץ שיווקי הוא כדאי רק אם הוא מתאים לך ולעסק שלך. בכל חברת ייעוץ יכולים לטעון שיש להם התמחות בתחום ניהול שיווקי אסטרטגי, ובזירת העסק שלך במיוחד. תפקידך כבעל עסק הוא להבדיל בין חברת ייעוץ בעלת ידע וניסיון לבין חברת ייעוץ ללא ניסיון מתאים, ולבחור בייעוץ שיווקי שמתאים לעסק הספציפי שלך ולצרכים שלך ברגע הנוכחי.

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152498 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: מאה הימיםשיווק26/01/151250 צפיות
לידים לעסק הם רשימת לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך ופרטיהם. אם מייצרים לידים לעסק בדרך ממוקדת המתאימה לעסק שלך, אפשר למשוך את הלקוחות בעלי פוטנציאל הקניה הגבוה ביותר. לידים לעסק הם איכותיים אם אחוז גבוה מהפונים המשאירים את פרטיהם מבצעים רכישה בסוף התהליך.ישנם מגוון של שיטות לייצור לידים לעסק: יצירת קשר בדואר אלקטרוני, טלמיטינג, השתתפות בתערוכות פתיחת דף בפייסבוק, רכישת לידים ועוד... אך לא כל שיטה ליצירת לידים לעסק מתאימה לכל עסק. חשוב לדעת להתאים את השיטה לעסק שלך, ולקהל הלקוחות שלך.

מאת: מאה הימיםשיווק07/01/151442 צפיות
תוכנית שיווקית היא המפתח לעלייה על פסים של שיווק נכון עבור העסק שלכם. אולם כדי לגבש תוכנית שיווקית שתהיה מתאימה לעסק וגם ישימה לביצוע, חשוב לערוך את התוכנית בצורה מקצועית. את התוכנית השיווקית מבצעים לאחר שגיבשנו אסטרטגיה שיווקית. האסטרטגיה מגדירה את הדרך שבה בחר הארגון ללכת לאור החזון והמטרות שהגדיר. תוכנית שיווקית מקצועית תכלול התייחסות למטרות וליעדי מכירות וכיצד יושגו באמצעות תקציב שיווק, תכנון של הפעילות השיווקית על האספקטים השונים הכלולים בה ולוחות הזמנים בהם תתבצע פעילות השיווק.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222350 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213587 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213761 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162612 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica