חפש מאמרים:
שלום אורח
05.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המטרה בכתיבה שיווקית

מאת: מאה הימיםשיווק25/06/2015929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה להגיע אל קהל היעד שלכם, לעורר עניין, ולהשיג יעדים שיווקיים. זוהי דרך מיידית, זמינה ונוחה שתופסת תאוצה יותר ויותר בעידן הדיגיטלי. כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת מספר דרכים מקובלות בהן משתמשים כיום כמעט כל העסקים: אתר באינטרנט, דף בפייסבוק, ודרכים לנהל תקשורת ערה וזמינה עם הלקוחות כגון: פרסום באינטרנט ודיוור תקופתי. אם עדיין אתם רוצים לדעת למה כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית עבורכם, קראו הלאה על היתרונות של דרכי הכתיבה המקובלות.

כתיבה שיווקית באינטרנט – התועלת שבדרכי הכתיבה מקובלות:

· כתיבה שיווקית באינטרנט באמצעות אתר העסק: אם בעבר כל עסק ידע שהוא צריך לפתוח אתר אינטרנט תדמיתי, לפחות ככרטיס ביקור, היום לצערנו, פתיחת אתר אינה מספיקה. הרשת כל כך עמוסה, שהרבה פעמים גם אם פתחתם אתר תדמיתי מוצלח, הסיכוי להגיע אליכם הוא קטן מאוד. ישנם תחומים שנשלטים על ידי פורטלים גדולים (כגון תיירות, מסעדות וכדומה) וישנם תחומים שהתחרות בהם עקובה מדם (כמו ביטוח, משכנתאות ולימודים). לכן הקמת אתר  הכולל דפים על העסק, שירותים ומוצרים שונים, דפי מכירה, אודות וכדומה הוא רק תחילת הדרך. לעדכון המתמיד של האתר בתכנים רלבנטיים יש משמעות.. יש חשיבות רבה לביצוע מחקר לפני כתיבה שיווקית באינטרנט – לצורך התאמה למנועי החיפוש, שימוש בבטויי החיפוש הנכונים ובדיקת התחרות. ישנם מקרים שצריך להשתמש בקידום ממומן של האתר או לחפש את הלקוחות במקומות אחרים – בקהילות, בפייסבוק, בלינקדאין, באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות. בכל מקרה, בעת כתיבה שיווקית באינטרנט כדאי לשים את הדגש על כתיבה נכונה שמיועדת בעיקר לקוראים ולא להקריב את התוכן כל מזבח מילות החיפוש.

· כתיבה שיווקית באינטרנט – רשתות חברתיות: כתיבה שיווקית באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות היא כתיבה פחות רשמית ולכאורה גם פחות שיווקית. יחד עם זאת, שימוש צולב במספר מדיות (גם אתר וגם ברשתות חברתיות) הכולל הפניות ממדיה אחת לשנייה (מדיוור לבלוג, מדיוור לאתר, מפייסבוק לאתר, מדיוור לערוץ היו טיוב וכדומה) מגביר את הסיכוי שמידע חיובי עליכם יעבור למספר רב יותר של משתמשים העשויים להיות לקוחותיכם הפוטנציאליים. ישנם מגוון רשתות חברתיות המתאימות לסוג העסק שלכם וליעדים שהצבתם לעצמכם.

· כתיבה שיווקית באינטרנט – דיוור תקופתי: כתיבה שיווקית באינטרנט באמצעות דיוור תקופתי היא דרך יעילה לתקשר עם הלקוחות, עם המתעניינים ועם העובדים באופן שוטף. כתיבה שוטפת ואספקת מידע תורמים ליצירת התדמית המקצועית שלכם, לשמירה על מעורבות הלקוחות, ולהמשך הפצה שפעם נקראה 'מפה לאוזן' והיום נקראת share, של השירותים והמוצרים שלכם. חשוב לשמור על רמה גבוהה של כתיבה שיווקית באינטרנט בניוזלטר התקופתי על מנת לעבור את סף הגירוי הראשוני של הנמענים שלכם.

רוצים לדעת יותר על כתיבה שיווקית באינטרנט? רוצים ללמוד עוד על תקשורת שיווקית נכונה עם הלקוחות?חפשו אותנו בגוגל–מאה הימים, וערכו אבחון שיווקי בחינם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.

היכנסו לאתר מאה הימים וקבלו בחינם אבחון שיווקי מיידי של העסק שלכם, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם: www.100days.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאה הימים

מאת: מאה הימיםשיווק08/06/15929 צפיות
עסקים רבים כיום עוסקים בשליחת דיוור ללקוחותיהם, על מנת ליצור קשר ארוך טווח ודו סטרי עם הלקוחות. רצוי לעשות שימוש בתוכנת דיוור, בעיקר על מנת שהדיוור שלכם לא יסווג כספאם. השימוש בתוכנת דיוור יאפשר לכם לנהל מעקב אחרי הלקוחות והעדפותיהם ולהתאים את פרמטרים שונים בדיוור (כגון: מועדי המשלוח והתכנים) לקהל היעד שלכם. להלן מעט מידע טכני שיעזור לכם להגביר את יעילות הדיוור שלכם בעזרת תוכנת דיוור.

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151613 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

מאת: מאה הימיםשיווק03/03/15643 צפיות
ייעוץ שיווקי הוא כדאי רק אם הוא מתאים לך ולעסק שלך. בכל חברת ייעוץ יכולים לטעון שיש להם התמחות בתחום ניהול שיווקי אסטרטגי, ובזירת העסק שלך במיוחד. תפקידך כבעל עסק הוא להבדיל בין חברת ייעוץ בעלת ידע וניסיון לבין חברת ייעוץ ללא ניסיון מתאים, ולבחור בייעוץ שיווקי שמתאים לעסק הספציפי שלך ולצרכים שלך ברגע הנוכחי.

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/151711 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: מאה הימיםשיווק26/01/15755 צפיות
לידים לעסק הם רשימת לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך ופרטיהם. אם מייצרים לידים לעסק בדרך ממוקדת המתאימה לעסק שלך, אפשר למשוך את הלקוחות בעלי פוטנציאל הקניה הגבוה ביותר. לידים לעסק הם איכותיים אם אחוז גבוה מהפונים המשאירים את פרטיהם מבצעים רכישה בסוף התהליך.ישנם מגוון של שיטות לייצור לידים לעסק: יצירת קשר בדואר אלקטרוני, טלמיטינג, השתתפות בתערוכות פתיחת דף בפייסבוק, רכישת לידים ועוד... אך לא כל שיטה ליצירת לידים לעסק מתאימה לכל עסק. חשוב לדעת להתאים את השיטה לעסק שלך, ולקהל הלקוחות שלך.

מאת: מאה הימיםשיווק07/01/15785 צפיות
תוכנית שיווקית היא המפתח לעלייה על פסים של שיווק נכון עבור העסק שלכם. אולם כדי לגבש תוכנית שיווקית שתהיה מתאימה לעסק וגם ישימה לביצוע, חשוב לערוך את התוכנית בצורה מקצועית. את התוכנית השיווקית מבצעים לאחר שגיבשנו אסטרטגיה שיווקית. האסטרטגיה מגדירה את הדרך שבה בחר הארגון ללכת לאור החזון והמטרות שהגדיר. תוכנית שיווקית מקצועית תכלול התייחסות למטרות וליעדי מכירות וכיצד יושגו באמצעות תקציב שיווק, תכנון של הפעילות השיווקית על האספקטים השונים הכלולים בה ולוחות הזמנים בהם תתבצע פעילות השיווק.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: שלום כהןשיווק02/05/174675 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/161690 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162007 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/161284 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

מאת: רוני הכהןשיווק27/03/161435 צפיות
היתרונות הגדולים של הדפסה על חולצות עבור בתי עסק הם רבים וחשובים ולכן אין זה פלא לראות כי השימוש באפקט שיווקי מעין זה רק הולך וגדל

מאת: רוני הכהןשיווק27/03/161352 צפיות
היתרונות הגדולים של הדפסה על חולצות עבור בתי עסק הם רבים וחשובים ולכן אין זה פלא לראות כי השימוש באפקט שיווקי מעין זה רק הולך וגדל

מאת: מאיר סוויסה שיווק11/12/151385 צפיות
הובלות בקריות מחפשים חברת הובלות בקריות ? זקוקים לשירות הובלות מקצועי על ידי חברה אמינה ובעלת ניסיון רב בתחום? חברת הובלות בקריות מציעה עבורכם שירות ברמה הגבוהה ביותר ומענה מקצועי לכל צרכי ההובלה שלכם. החברה מתמחה בשירותי הובלה בקריות והסביבה ולכל חלקי הארץ, לחברה צי רכבי הובלה וצוות מקצועי ומיומן. חברת הובלות בקריות מספקת מענה איכותי ומתקדם ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, החברה מתמחה בין היתר בהובלת דירות, משרדים, רהיטים, מוצרי חשמל, כלי נגינה וכל סוגי המטענים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica