חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס יוגה מעמיק בן 7 חודשים בהנחיית נעמה הנגבי

מאת: לילה בן הרוש טנטרה07/01/20152390 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו לגלות את הסודות הכמוסים של היוגה שעזרו למיליוני אנשים לחיות חיים של אושר, משמעות ובריאות פיזית, רגשית ומנטאלית.
בקורס מעמיק ומובנה של שבעה חודשים.

- בו תגלו סודות חבויים ונשכחים מהעולם היוגי והטנטרי

– תתרגלו אותם על עצמכם

– תאפשרו לעצמכם לעבור היטהרות עמוקה

– ותחוו את השינוי בעצמכם ובחייכם

למי מתאים הקורס?
~~~~~~~~~~~~
> למי שרוצה להניח יסודות יציבים, חשובים ועמוקים לתרגול טנטרי מתקדם

> מתחילים שרוצים ללמוד ולתרגל יוגה בצורה מובנית, מסודרת והדרגתית.

> תלמידי יוגה מתקדמים אשר מעוניינים להעמיק את חווית התרגול שלהם והבנת המערכת האנרגטית על פי היוגה.

> לתלמידים המחפשים עומק מדיטטיבי ואנרגטי ובשלים להתקדם ולהעמיק עם תירגול היוגה, פנימה.

אגמה יוגה היא שיטה של יוגה טנטרית המתמקדת בעבודה עם הצ’אקרות וערוצי האנרגיה בהוויתנו.

בשונה משיטות יוגה אחרות באגמה יוגה הדגש הינו ניתן על התדר אנרגטיוהמשמעויות האנרגטיות הצפונות בכל תנוחה. האסאנות הינן דומות לאלוהמתורגלות בגישות יוגה אחרות ,עם זאת, כאן קיימת התייחסות לצפנים האנרגטייםהחבויים באסאנה, לשינוי האנרגטי שהיא יוצרת בגוף על ידי קליטת התדרהחיצוני מהיקום. (בדומה לאנטנה).

באגמה יוגה הריכוז בזמן התרגולהוא לא על התנוחה הספציפית של הגוף הפיזי או הנשימות, אלא, בצ’אקרה אותההיא מפעילה, בזרימת האנרגיה ובמצב התודעה הספציפי שהאסאנה יוצרת.

שהייה בתנוחה לזמן ממושך מביאה לתהודה עם האנרגיה הרצויה והופכת את התרגוללמדיטציה שקטה ויוצרת במתרגל מצבי תודעה מדיטטיביים גבוהים בהם הוא לומדלשלוט על ידי עשיית האסאנה ומיקוד ההכרה שלו.

בנוסף, להבדילמשיעורי יוגה שבועיים, כאן נדרש התלמיד, לרצף תרגולי ולימודי והשיעוריםנבנים בצורה ספיראלית עם העמקה ככל שהקורס מתקדם.

בקורס נלמד:
~~~~~~~~

> אסאנות על משמעותן הנסתרת, הצ’אקרה וזרימת האנרגיה שהן מפעילות והאיכויות שהן נותנות לנו ברמה הפיזית, האנרגטית והמנטאלית.
> “קריות”(ניקויי גוף): ברמה בסיסית ומספר קריות גדולות ומעמיקות יותר.
> סוריה נאמאסקארה- ברכות לשמש והמנטרות שלהן.
> חניכה במנטרה במסורת הלאיה יוגה – יוגה של צלילים פנימיים
> עבודה עם קונדליני
>הרצאות שונות: משמעות היוגה, מטאפיזיקה של היוגה, הצ’אקרות, חמשת גופי האדם ,
>”היאמה וניאמה” (המוסר והאתיקה של היוגה), ריפוי יוגי, עידון והתמרה של האנרגיה,
> קארמה יוגה, ריכוז מנטאלי, על מדיטציה ועוד…

דף האירוע בפייסבוק

https://www.facebook.com/events/279647755561552/?fref=ts


איפה?
~~~~
סטודיו קנטה
קרליך 14, קומה 1

מתי?
~~~
20/01/2014 - 28/7/2015

כמה?
~~~~
2,900 ש''ח שניתן לחלק ל 8 תשלומים
(360 לחודש)

להרשמה ופרטים נוספים
~~~~~~~~~~~~~~~
נא לפנות לנעמה הנגבי ב-054-9400677



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21526 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213676 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213638 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211335 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204826 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191288 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192305 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא טנטרה

מאת: דוד דרומרטנטרה28/02/171391 צפיות
בשום מקום התורה לא כתבה לשון הרחקה, חוץ מאשר באיסור שקר. 'מדבר שקר תרחק'. ללמדנו כי בשקר אין לחפש היתרים.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה12/10/142656 צפיות
זוגיות ומיניות בראי הצ'אקרות סדנת ערב - טנטרה מסורתית בואו נדבר על סקס אחר בואו נדבר על תקשורת אחרת בואו להבין את דפוסי המיניות השונים - ואיך הם יכולים להשפיע על החיים שלכם! לכל אחד ואחת מאיתנו יש צ'אקרה דומיננית, שמשפיעה על איך אנחנו נחווה את המציאות, איך אנחנו נגיב לסיטואציות ולצורה בה נקיים יחסי מין ונעשה אהבה.

מאת: רן בראוןטנטרה23/02/148447 צפיות
הגישה הטנטרית רואה את היופי בעולם הדואלי. הקוטבי. את המלאות וההעצמה שיוצרים הקטבים. הטנטרה נהנית מיצירת הפרדה. היא מבחינה לעומק בשוני, בהבדלה. היא מעמיקה את ההבדלים שבין הגבר לאישה. הזכרי לנקבי. בשונה ממרבית הדרכים המיסטיות במזרח, הטנטרה אינה מחפשת אחר אחדות. אינה מטיפה להתפוגגות החלק בתוך השלם. הטנטרה חוגגת את השונות, את הזוגיות, היא מדגישה את המרחק שבין החלקים. האחדות על פי הטנטרה היא בחירת המחדל. היא המקור ממנו צמחה הדואליות, ממנו התפתח האחד אל תוך השניים.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128559 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128531 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה15/05/128742 צפיות
הרבה יותר קל שמבצבץ השעמום הזה לזנק לומר " טוב , כנראה שזה לא זה! " ולעבור לקשר הבא וזה באמת יכול לעבוד לתקופה מסוימת לאחר מכן המרדף אחרי "ריגוש חדש ונוצץ" עם רף התמכרות הולך וגובר ( כן גם זו התמכרות ) מתיש , מעייף וכמו כל מרדף אחרי דבר שאינו במת קיים מרוקן ומתיש פיזית ורגשית, עד שמגיע הנקודה שעוד לפני שמתחילים משהו , כבר מוותרים למי יש כוח לכל הריטואל הזה בכל פעם מחדש.

מאת: אשרם במדברטנטרה23/04/128471 צפיות
בסדנה זו נתאמן בתרגילים ומדיטציות המיועדים לפתוח את לבכם. תגלו הנאה צרופה ושמחה ע"י הרחבת שדה המודעות שלכם והפעלת גוף האור החי שלכם. תרגישו חופשיים ומוזמנים לחלוק את האנרגיות האוהבות של שלווה, אמת, יופי, אמון והרמוניה עם הבריאה בשלמותה. בסדנה זו תוכלו להיזכר כיצד לחבר מחדש את העצמי רב הממדים המלא אל הבריאה בשלמותה ע"י התכנסות לרבדים העמוקים של לבכם. בזמננו יחד נתאמן במספר תרגילים מהנים כמו תרגילי טנטרה לבנה טיבטיים, נשימת פראנה, לרקוד בחשיכה, ריקוד ברכות סו∙פי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica