חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טנטרה של הלב - להעיר את הלב המואר 13-16 ביוני

מאת: אשרם במדברטנטרה23/04/20128471 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדנה אינטנסיבית בת 4 ימים המוגשת ע"י נזירת הזן הבודהיסטית הירה הוסן המשנה את החיים. הירה מגיעה מדרום צרפת לישראל כדי להביא את התורות האחרונות של דרונבלו מלכיצדק. ב-2011 יצר דרונבלו את בית הספר של הזיכרונות, ועבודת חייו בכללותה הושלמה בבית ספר זה.
סדנה זו מעוררת את הזיכרון של האני האמתי בעזרת הכניסה למרחב המקודש של הלב. השתתפות תפתח לכם דרך להיזכר איך הכל בבריאה התגשם, ובעיקר, החלק שלכם בתהליך הבריאה המתמשך. לבסוף, להיזכר כיצד להיכנס להתרוממות רוח ומודעות גבוהה יותר.
להיות באהבה, לא בפחד, הוא המפתח העיקרי למודעות גבוהה יותר. כפי שתראו בסדנה זו, לאהבה יש כוח שזה מכבר נשכח. כוח כה עצמתי שהוא יוצר את העולם בו אנו חיים. זהו הלב המכיל את הוראות ההפעלה המקוריות של החיים, וכאשר הלב שוב בשליטה בחייו של אדם, החיים מגיבים בשמחה וכוח.
בסדנה זו נתאמן בתרגילים ומדיטציות המיועדים לפתוח את הלב, תגלו הנאה צרופה ושמחה ע"י הרחבת שדה המודעות שלכם והפעלת גוף האור החי שלכם. תרגישו חופשיים ומוזמנים לחלוק את האנרגיות האוהבות של שלווה, אמת, יופי, אמון והרמוניה עם הבריאה בשלמותה. בסדנה זו תוכלו להיזכר כיצד לחבר מחדש את העצמי רב הממדים המלא אל הבריאה בשלמותה ע"י התכנסות לרבדים העמוקים של לבכם. בזמננו יחד נתאמן במספר תרגילים מהנים כמו:
1) תרגילי טנטרה לבנה טיבטיים, 2) נשימת פראנה יחדיו, 3) לרקוד בחשיכה, 4) ריקוד ברכות סו?פי.
נושאים נוספים שנחלוק במהלך הסדנה כוללים: גיאומטריה מקודשת, התעלות, מצריים העתיקה, השינויים של כדה"א, קשר לאני הגבוה, להניע את המודעות בתוך הגוף ומציאת המרחב המקודש בתוך לבכם.
גלו מחדש דרך עתיקה של נשימה מעגלית ע"י סנכרון צינורית הפראנה עם הלב. בדרך זו נוכל כולנו להגיע לרטט של אהבה הנקרא השילוש הקדוש של איחוד הנשימה, המקום בו חוברים מחדש לאדמה ולרקיע, כאשר נותנים לחיים הזדמנות לנוע דרכינו בכל המישורים. מתוך מצב מודעות עתיק זה נגלה מחדש את עצמינו ואת מיקומינו האמתי במציאויות המרובות החיות בתוך ליבנו ע"י כך שנהיה מקור החיים.

ללא מחשבות דתיות על בריאה, אך עם לחוות את חווית הבריאה בעצמכם ובצורה כוללת, בפשטות נחבר אתכם חזרה אל מקור החיים ע"י הרגשת אהבה בלבבכם באותה דרך ששכחתם. נחלוק תרגילים של ביה"ס הכחול של חלימה מודעת דרך דמיון והכוונה. יהיו מעגלים מרפאים לשטוף החוצה כל רגשות וטראומה מנטאלית שעלולות למנוע מכם להיכנס למרחב המקודש של לבכם.
ביום השלישי, תוכלו להצטרף להפעלת קרני האור סביב ראשכם להילה, כמו שהייתה לאנשים כמו ישו או בודהא. לאחר מכן, התהליך הופך מרגש מאוד, כשנחלוק את פתיחת העין השלישית שלכם ע"י אימון בטנטרה של הלב כחלק מהזיכרון של תהליך הבריאה השלם.
מתוך תהליך הבריאה העתיק, ביום האחרון, נפתח בחן ובקלות מוחלטת גוף האור החי שלכם כמשאלתכם: המרכבה החדשה המבוססת על הלב ההופכת לקבועה מיד. המרכבה היא גוף האור החי שלכם שהאדם המודרני מזמן שכח. הדרך בה מלמדים בסדנה זו היא דמות חדשה של מרכבה, שהופעל לראשונה ע"י דרונבלו מלכיצדק ביולי 2011. לפני כן, המרכבה הייתה נלמדת באופן מלאכותי, אך בדרך הפעלה ודמות חדשה זו המרכבה לחלוטין טבעית. המאסטרים העליונים מאמינים שהאנושות כעת מוכנה לקבל את התכניות המקוריות של תורות אלו, כעת מוגשות כסדנת "להעיר את הלב המואר".

בהשלמת סדנה זו, יהיו לכם את הכלים הפנימיים כדי באמת להתחיל את תהליך התרוממות הרוח. אתם כעת מוכנים לשינויים הקרבים ובאים. אז בואו והצטרפו אלינו, בואו נרכב יחד על גלי התרוממות הרוח לתוך מציאות חדשה של מודעות אחת! תחוו ותצטרפו למהפכת ההכרה האנושית של היום. עכשיו הזמן להיזכר מי אתם באמת. עכשיו הזמן להיזכר בדיוק איך להיכנס להתרוממות רוח ואל מודעות גבוהות יותר.

לפרטים והרשמה: http://www.desertashram.co.il/Default.aspx?tabid=36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZNqg6kGddTg#!

מייל: desertashram@gmail.com

טלפון:  נועה 052-5999757  אנוראטי  052-4483242

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163215 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161492 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/152007 צפיות
10-13.12.2015 18 שנים שפסטיבל צלילים במדבר מביא לדרום מוזיקה ישראלית איכותית על שלל גווניה. מאופרה ישראלית מקורית ועד מוזיקת עולם, משירת משוררים ועד למוזיקה קלאסית מקורית של מלחינים צעירים.כמו בכל שנה אנו חותרים לפסטיבל שהמוזיקה בו תשמור על רמה אומנותית מבלי לאבד את הקשר עם קהל המאזינים.שאיפתנו היא שהאיכות והקומוניקטיביות יהיו נוכחות בכל המופעים, ושהפסטיבל יהווה במה לכל הסגנונות והאמירות המוזיקליות בישראל.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153628 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152751 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151699 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151648 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאמרים נוספים בנושא טנטרה

מאת: דוד דרומרטנטרה28/02/171396 צפיות
בשום מקום התורה לא כתבה לשון הרחקה, חוץ מאשר באיסור שקר. 'מדבר שקר תרחק'. ללמדנו כי בשקר אין לחפש היתרים.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה07/01/152392 צפיות
מרגישים שהגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי בחייכם? ומוכנים לעשות משהו בשביל עצמכם? רוצים לדעת איך היוגה יכולה לעזור לכם? ואולי אתם כבר מתרגלים יוגה, אבל מרגישים שהגיע הזמן לצלול לרבדים עמוקים יותר? בואו לגלות את הסודות הכמוסים של היוגה שעזרו למיליוני אנשים לחיות חיים של אושר, משמעות ובריאות פיזית, רגשית ומנטאלית.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה12/10/142659 צפיות
זוגיות ומיניות בראי הצ'אקרות סדנת ערב - טנטרה מסורתית בואו נדבר על סקס אחר בואו נדבר על תקשורת אחרת בואו להבין את דפוסי המיניות השונים - ואיך הם יכולים להשפיע על החיים שלכם! לכל אחד ואחת מאיתנו יש צ'אקרה דומיננית, שמשפיעה על איך אנחנו נחווה את המציאות, איך אנחנו נגיב לסיטואציות ולצורה בה נקיים יחסי מין ונעשה אהבה.

מאת: רן בראוןטנטרה23/02/148452 צפיות
הגישה הטנטרית רואה את היופי בעולם הדואלי. הקוטבי. את המלאות וההעצמה שיוצרים הקטבים. הטנטרה נהנית מיצירת הפרדה. היא מבחינה לעומק בשוני, בהבדלה. היא מעמיקה את ההבדלים שבין הגבר לאישה. הזכרי לנקבי. בשונה ממרבית הדרכים המיסטיות במזרח, הטנטרה אינה מחפשת אחר אחדות. אינה מטיפה להתפוגגות החלק בתוך השלם. הטנטרה חוגגת את השונות, את הזוגיות, היא מדגישה את המרחק שבין החלקים. האחדות על פי הטנטרה היא בחירת המחדל. היא המקור ממנו צמחה הדואליות, ממנו התפתח האחד אל תוך השניים.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128562 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128536 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה15/05/128745 צפיות
הרבה יותר קל שמבצבץ השעמום הזה לזנק לומר " טוב , כנראה שזה לא זה! " ולעבור לקשר הבא וזה באמת יכול לעבוד לתקופה מסוימת לאחר מכן המרדף אחרי "ריגוש חדש ונוצץ" עם רף התמכרות הולך וגובר ( כן גם זו התמכרות ) מתיש , מעייף וכמו כל מרדף אחרי דבר שאינו במת קיים מרוקן ומתיש פיזית ורגשית, עד שמגיע הנקודה שעוד לפני שמתחילים משהו , כבר מוותרים למי יש כוח לכל הריטואל הזה בכל פעם מחדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica