חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על סננים תמי 4 ומה שביניהם

מים הם הדבר החשוב ביותר שאנו צורכים. 66% מכדור הארץ הם מים ובאופן כמעט מיסטי ם 66% מגוף האדם הוא מים. מים הם משאב חיוני והם מייצרים חיים. במקום שבו אין מים לא ייתכנו חיים ובמקום שבו הם ישנם בשפע ייווצרו חיים טובים ותקינים. אחד הדברים שחשוב להבין על תחום המים הוא האיכות שלהם. מים נראים לנו שקופים אולם במבט מיקרוסקופי נגלה כי הם עתירים חומרים שונים: מינרלים שונים מצויים בהם ומשפיעים על ערכם התזונתי ועל איכותם.

מה יש במים?

לצערנו מלבד מינרלים יש במים עוד דברים כמו אבנית למשל או חומרים מזהמים אחרים. אבנית עלולה לפגוע בבריאותנו וגם פוגעת בצנרת הביתית מפני שהיא מייצרת שכבה שנשארת עליה ופוגעת בעמידותה. אחד הדברים שמשפיעים על איכות הבריאות שלנו הוא כמובן איכות המים שאנו שותים. מים שבהם יש כמות גדולה של אבנית למשל עלולים לגרום לבעיות כמו אבנים בכליות או בכיס המרה. חיידקים במים בכמות בלתי מבוקרת עלולה לגרום למחלות זיהומיות שונות ולהביא למותו של אדם.

סינון חכם

עם זאת, מזהמים שונים שנמצאים במים הם חיוניים ומשום כך נדרשת מערכת מתוחכמת שתבצע מה שמכונה סינון חכם של המים. דוגמה למערכת כזו היא מערכת המסננים של תמי 4. תמי 4 היא חברה מובילה בתחומה שמעניקה לציבור הרחב שירות בתחום המים ומאפשרת לו לקבל מים באיכות גבוהה שבהם מקבל הלקוח את כל מה שהגוף צריך לבריאות תקינה ללא מזהמים מיותרים או אבנית.

איזון וחיסכון

החשיבות של מסננים תמי 4 היא בכך שהם מסננים את החומרים שמסכנים את בריאותנו מבלי לסלק את כל המינרלים והחומרים החיוניים לתפקוד מערכות הגוף. מסננים תמי 4 יכולים לבוא כחלק ממערכת סינון מתקדמת עם בר מים מעוצב ויוקרתי שמאפשר שימוש נוח. שימוש במערכת מים מסוג זה מאפשרת להימנע מקנייה מיותרת של בקבוקים שמגבירים את כמות האשפה על כדור הארץ ושאיכות המים בהם אינה מובטחת. יתר על כן בטווח הארוך מדובר על הקטנת העלות של צריכת המים ותיקוני צנרת עקב הצטברות שכבה של אבנית עליה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי ביג

כתיבת מאמרים מקצועית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי ביג

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163541 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

מאת: אודי ביגבניין ואחזקה - כללי06/08/152206 צפיות
מהן הסיבות הנפוצות הדורשות תיקון מיני בר קיימות מספר תקלות או נזקים עיקריים הדורשים לתקן את המיני בר. תקלות אלה מתרחשות לפעמים כתוצאה מבלאי טבעי, אך לפעמים מתוך טיפול לקוי במכשיר ותחזוקה נמוכה שלו. מבין התקלות הנפוצות אפשר למצוא נזילה ממכשיר המיני בר. הנזילה יכולה לנבוע ממטהר המים, מהקולר או ממקום אחר במכשיר. תקלה נפוצה נוספת היא בר מים שלא מקרר מספיק את המים או לא מחמם מספיק את המים.

מאת: אודי ביגשיפוצים06/08/151314 צפיות
סדר בבית הוא סדר בראש: סדר בבית הוא שקט נפשי. את זה כל סבתא מלומדת מבית ספר החיים תוכל לומר לכם. ואכן החיים והמציאות מלמדים אותנו שבית מסודר והקפדה על ארגון הבית כאורח חיים הינם מתכון בטוח לארגון המחשבות, וארגונם של החיים בכלל.

מאת: אודי ביגתחבורה ורכב - כללי06/08/151365 צפיות
יש צירופי מלים שלא נעים לנו לשמוע ואחד מהם הוא מכון בדיקת רכב. מכונים לביצוע בדיקת רכב וכים ממוניטין שהוא מוטל בספק וזה בעיקר על רקע ניסיון העבר שבו מכונים לבדיקת רכבים היו הרבה פחות מקצועיים לעומת היום. אם לסבר את האוזן הרי שחשוב להבין שהתחום של מכוני בדיקת רכב התפתח מאד בשנים האחרונות ולצד מכשור וציוד מתקדם התפתחות מגמות של סטנדרטיזציה בתחום, שבעטיה יש כללים אחידים ונורמות שירות מוסכמות.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגהדברה06/08/151255 צפיות
עונת הקיץ מתקרבת ואתה יש לבצע כמה וכמה פעולות מקדימות כדי להבטיח לעצמנו קיץ נעים ככל שניתן. חלק מהפעולות הללו נוכל לבצע בעצמנו כמו למשל ניקוי המזגן והפילטרים שלו, ואחרות כמו זיפות הגג יאלצו אותנו לקרוא לבעל מקצוע. ישנן פעולות נוספות שחשוב לבצע לקראת עונת הקיץ ואחת מהן היא כמובן ריסוס הבית. ריסוס בקרבת הבית ובתוכו הוא פעולה חשוב למדי שיש לבצע כדי למנוע הופעה של תיקנים, עכבישים ושאר מזיקים באזור הבית.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211181 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211034 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211206 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201057 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201053 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica