חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסה על מוצרים

מאת: sharondan80עיצוב13/01/20151215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הולדת קרב ובא, שמחה גדולה מתקרבת, אירוע חשוב בפתח וצריך להכין משהו ייחודי, משמח, מרגש והכי חשוב שיהיה מזכרת. אחת האפשרויות השכיחות היום היא הדפסה על מוצרים, רעיון נפלא שתמיד קולע למטרה בכל אירוע ובכל מסיבה. קיימות הרבה דוגמאות להדפיס על מוצרים שונים ולכן ראשית צריך לבחור מה רוצים להדפיס; אמירה מתחכמת, תמונה כמזכרת, לוגו של חברה, כמובן שהכול תלוי בסוג האירוע ומהותו. לאחר שבוחרים את מה שרוצים שיופיע על המוצר צריך להחליט על איזה מוצר להדפיס, על כוס, על חולצה, על שעון, על לוח שנה ויש עוד המון, המון רעיונות יצירתיים לנושא. עלות הדפסה על מוצרים כעיקרון לא יקרה וככל שמדפיסים כמויות גדולות על מוצרים ככה גם יש אפשרות להוזיל את העלות ולכן צריך להתקשר עם מספר נותני שרות ולקבל הצעת מחיר כאשר גם זמן האספקה משחק תפקיד חשוב.

הדפסה על מוצרים הכיצד?

כמה טוב שאנחנו נמצאים בעידן שהטכנולוגיה והיכולות הממוחשבות זמינות ויכולות לבצע למעננו ניסים ונפלאות שלא היו יכולות להתקיים לפני עשור וקצת. היום על מנת לעשות הזמנה של הדפסה על מוצרים מספיק שיחת טלפון, קובץ למייל עם מה שנרצה שיהיה מודפס על המוצרים והשליח כבר בדרך אלייך, כאשר בעבר היה צריך להשיג את התמונה המבוקשת, לשמור אותה על דיסקט להגיע פיזית לספק שמבצע את העבודה ולחכות אפילו שבועות עד אשר ההזמנה הייתה מוכנה. את עבודת ההדפסה עושים היום בשיטת הסובלימציה שפירושה מעבר של חומר מוצק, הרי הוא הדיו, לגז תוך כדי הפעלת לחץ נמוך. בדרך זו מתחבר למעשה הצבע כמעט לכל חומר שנרצה למעט פוליאסטר. את הפעולה עושים באמצעות מדפסת להזרקת דיו והיא עובדת בשני אופנים: ראשית מדפיסים באמצעות המדפסת דיו את הצבע על נייר מיוחד והשלב השני הוא הצמדת הנייר למוצר הכנסה לתוך מחבש ותוך כדי חשיפה של כמה שניות לחום גבוה, הצבע הופך לגז ועובר ישירות מהנייר למוצר הסופי. זהו תהליך מדויק, נוח ויחסית קל ושימושי היום כמעט בכל תחום בחיינו.

 



תגיות המאמר: הדפסה על מוצרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18941 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610917 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162277 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172511 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica