חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי גוף ים המלח לעור בריא ועשיר בלחות

מאת: שרון לויטיפול בעור19/01/20151253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עור הגוף זקוק להזנה ולחות באופן קבוע, טיפוח נכון יתבסס על שימוש קבוע בתכשירי טיפוח איכותיים, את התוצאות החיוביות תוכלו לראות כבר לאחר מספר ימים. בעזרת תכשירים איכותיים המכילים חומרי הזנה נכונים, לחות ומינרליים בריאים לעור אפשר להעניק לעור טיפוח מקיף בתוך זמן קצר.

ההמלצה שלנו – מוצרי גוף ים המלח!

קיימים מספר מוצרי טיפוח בסיסיים לגוף בהם כדאי לעשות שימוש קבוע יומיומי, כך למשל, קרם ידיים או קרם גוף נמצא בכל תיק של אישה וגם במגירה במקום העבודה. מוצרי גוף ים המלח מעניקים לעור הגוף טיפוח מקסימלי תוך מינימום מאמץ ומינימום עלויות, כך למשל, קרם ידיים ים המלח או קרם רגליים ים המלח, יוכלו לשמש אותך למשך תקופה ארוכה מאוד. כאשר המוצר איכותי אין כל חובה בשימוש בכמות גדולה בכדי להשיג את התוצאות המבוקשות.

תכשירי טיפוח גוף כמו חמאת גוף ים המלח או קרם גוף מינרלי ים המלח יהפכו כל מקלחת פשוטה בתום יום עבודה ארוך לפינוק של ממש. עם מוצרי גוף ים המלח העור שלך יהפוך רך, חלק ונעים מאוד למגע. השלימי את הרחצה עם סבון נוזלי ים המלח, דאודרנט ים המלח או סבון מוצק ים המלח, בני הבית כולם ישמחו לעשות שימוש קבוע בשלל מוצרי גוף ים המלח המתאימים לכל המשפחה.

פינוקי ים המלח לזוגות

לקראת יציאה לבילוי בצימר או ספא נמליץ על פילינג גוף ים המלח או שמן עיסוי ים המלח, שאר מוצרי ים המלח מיוחדים לגוף, מוצרי בוץ וגם תכשירי ים המלח נגד שיזוף יהפכו את החופשה הזוגית מהנה עוד יותר.

 



תגיות המאמר: מוצרי גוף ים המלח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הצגת מוצרי ים המלח לטיפוח בריא לגבר ולאישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון לוי

מאת: שרון לוייופי וטיפוח - כללי01/02/151028 צפיות
המאמר מפרט אודות שימושי קוסמטיקה ים המלח בעולם כולו ומונה את הסיבות להצלחת המוצרים בעולם כולו.

מאת: שרון לויטיפול בעור01/02/152219 צפיות
המאמר מפרט אודות האפשרות לרכוש מוצרי ים המלח סיטונאות בעבור עסקי ספא וקוסמטיקה או בעבור יזמות עסקית, שיווק ומכירה של מוצרי ים המלח האיכותיים בארץ ובחו"ל.

מאת: שרון לוייזמות עסקית19/01/151316 צפיות
המאמר מפרט אודות האפשרות לרכוש במתכונת סיטונאות מוצרי ים המלח למטרת יזמות עסקית

מאת: שרון לויקניות 12/01/151002 צפיות
המאמר עוסק באפשרויות טיפוח בריאות יותר לנשים וגברים בישראל ובעולם כולו, בעזרת מוצרי ים המלח ניתן לטפח את הגוף תוך הזנה במינרליים בריאים.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187533 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151829 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica