חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמטיקה ים המלח לטיפוח אישי יומיומי

מאת: שרון לויקניות 12/01/20151001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יופי ישראלי המתבסס על עור פנים בריא וזוהר, שיער מבריק ומראה שזוף ומלא חיים הוא חלומה של כל אישה ונערה. בעזרת מוצרי קוסמטיקה של ים המלח המתבססים על הרכב מינרליים ייחודי אפשר לספק לעור הפנים, עור הגוף ולשיער את כל חומרי ההזנה הדרושים להם לשמירה על מראה צעיר ובריא למשך שנים רבות.

תכשירי קוסמטיקה ים המלח זוכים למעמד של כבוד וביקוש רב בכל רחבי העולם, כבר לאחר שימוש ראשוני קל להבחין באיכות של המוצרים על פני תכשירי הטיפוח הרגילים. לאחר שתגלו את היתרונות וההשפעות החיוביות של תכשירי קוסמטיקה ים המלח על הגוף, לא תרצו לחזור לעשות שימוש בתכשירי קוסמטיקה רגילים.

אלו פעולות טיפוח כדאי לבצע בכל יום?

א. ניקוי פנים יסודי בעזרת סבון פילינג עדין התואם את סוג העור.

ב. שימוש קבוע בקרם לחות והזנה, מומלץ לעשות שימוש גם בקרם עיניים. סט קוסמטיקה ים המלח המשלב קרם יום, קרם עיניים וקרם לילה יעניק לעור הפנים הזנה מקיפה.

ג. בתום הרחצה היומית כדאי למרוח קרם גוף מינרלי עשיר, שימוש בסבון גוף איכותי יעניק לעור לחות ומינרליים נחוצים למראה בריא וצעיר.

ד. חפיפה יומית של שיער הראש באמצעות שמפו ומרכך איכותיים ועשירים במינרליים הנחוצים לטיפול השיער.

 

שימו לב, החשיפה לשמש מזיקה לעור הפנים ולשיער, יש להקפיד על שימוש במוצרים המכילים מסנני קרינה ולחות התואמים את האקלים הישראלי.

 



תגיות המאמר: קוסמטיקה ים המלח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הצגת מוצרי ים המלח לטיפוח בריא לגבר ולאישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון לוי

מאת: שרון לוייופי וטיפוח - כללי01/02/151028 צפיות
המאמר מפרט אודות שימושי קוסמטיקה ים המלח בעולם כולו ומונה את הסיבות להצלחת המוצרים בעולם כולו.

מאת: שרון לויטיפול בעור01/02/152218 צפיות
המאמר מפרט אודות האפשרות לרכוש מוצרי ים המלח סיטונאות בעבור עסקי ספא וקוסמטיקה או בעבור יזמות עסקית, שיווק ומכירה של מוצרי ים המלח האיכותיים בארץ ובחו"ל.

מאת: שרון לויטיפול בעור19/01/151253 צפיות
המאמר מפרט אודות מוצרי גוף ים המלח לשמירה על עור עשיר בלחות, בריא ובעל מראה צעיר. מוצרי ים המלח מומלצים לטיפוח הגוף בכל גיל.

מאת: שרון לוייזמות עסקית19/01/151316 צפיות
המאמר מפרט אודות האפשרות לרכוש במתכונת סיטונאות מוצרי ים המלח למטרת יזמות עסקית

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213727 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205182 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186789 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica