חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין מעוצבות

טבעות אירוסין מעוצבות

אז מה בעצם אומרת ההגדרה הכל כך כללית הזאת? הרי כל טבעת אירוסין שתראו נולדה במוחו ובדמיונו של זה שעיצב אותה, מכאן יוצא שכל טבעת היא בעצם מעוצבת. ניתן לומר כי הגדרה זו קצת עושה עוול לשאר טבעות האירוסין אשר אינן תחת הקטגוריה של "מעוצבות". אך עם זאת, קטגוריית טבעות אירוסין מעוצבות הפכה חלק אינטגראלי מכל אתר למכירת טבעות אירוסין.


בניגוד לטבעות אירוסין קלאסיות (סוליטר)  - אשר להן ציביון עיצובי מובהק המתאפיין בטבעת זהב ונקייה אשר עליה משובץ יהלום מרכזי אחד או טבעות אירוסין משובצות - טבעות אירוסין מעוצבות מאפשרות יותר "מרחב" וחופש עיצובי. המגבלות העיצוביות החלות על עיצוב טבעות סוליטר קלאסיות אינן קיימות כאשר הולכים לייצר טבעת אירוסין מעוצבת.

סביר להניח שמי שעורך חיפוש בגוגל ומשתמש בצירוף "טבעות אירוסין מעוצבות" מצפה למצוא טבעות ייחודיות ומעניינות יותר ולעיתים לא שגרתיות. טבעות אלו הן נועזות יותר ומכוונות לקהל נישה אשר אינו מחפש יהלום אלא משהו אחר. משהו שאין לכולם. גם החומרים בטבעות אלו הן "משוגעות" וצבעוניות, ובמקום היהלום המסורתי הולכים דווקא על אבני חן, יהלומים שחורים או צהובים, ועוד.

בשנים האחרונות תחום התכשיטנות הולך ותופס תאוצה ואף ישנן מכללות רבות אשר מוציאות בכל שנה מאות תלמידים לענף. לצד ייצרני התכשיטים הוותיקים בענף, קמו להם מעצבים רבים אשר מוכרים את מוצריהם אשר לרוב נעשו בייצור עצמי. מעצבי טבעות אירוסין יצרו לעצמם ולטבעות שלהם בידול שיווקי ותפיסתי אל הצרכנים והדגישו כי מדובר בתכשיטי מעצבים או בטבעות אירוסין מעוצבות. עם התרחבותו של אותו קהל המחפש אחר טבעות אירוסין מעוצבות, החלו אתרים רבים להכניס קו טבעות תחת אותה קטגוריה.

סגנון העיצוב של טבעות אירוסין מעוצבות שואב פעמים רבות השראה מעולם הטבע, פרחים, כוכבים, שמש ועוד. צורות הליטוש של היהלום או במקרים רבים אבני חן אינן סטנדרתיות אלא בצורת לב, מרקיזה, או קושין.


לסיכום, ניתן לומר שטבעות אירוסין מעוצבות הן בעיקר טבעות אשר לא ניתן לשייך אותם לקטגרויות אחרות, ושיש להן נועזות עיצובית אשר "שוברת" קווים וחומרים אשר בדרך מאפיינים טבעות אירוסין קלאסיות. אז לאלו מכם המחפשים טבעות אירוסין זיכרו כי כל טבעת היא מעוצבת. חלקן מעוצבות בסגנון קלאסי ושמרני יותר וחלקן בעלות עיצוב נועז יותר. העיקר שיש מגוון טעמים ועיצובים שונים אשר כל אחד יכול למצוא עיצוב אשר לטעמו. אז נשאר רק לאחל לכם מזל טוב!




 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני טל

מאת: יוני טלעיצוב04/03/151309 צפיות
מכללות כמו שנקר ובצלאל פתחו מחלקות לעיצוב תכשיטים והתקווה היא להוציא לשוק בוגרים איכותיים ואף לשחזר את הצלחתם של מעצבים ישראלים מתחום האופנה גם בתחום התכשיטנות. תחום העיצוב בין אם מדובר בעיצוב מוצר או עיצוב נעליים דורש דמיון, חזון ותשוקה לגעת באנשים דרך העיצוב. אך בניגוד לעיצוב אופנה אשר ביכולתו של הסטודנט\ית הממוצע לרכוש את חומרי גלם בסיסיים כמו בדים, מעצב התכשיטים המתחיל עלול למצוא עצמו בבעיה.

מאת: יוני טלטבעות אירוסין ונישואין04/03/151368 צפיות
רוב טבעות האירוסין הנמכרות כיום בעולם הן עדיין טבעות אירוסין סוליטר (טבעת עם אבן אחת) קלאסיות המשובצות ביהלום. אך ישנם כאלו אשר טעמם הייחודי לא מאפשר להם לבחור בכיוון שבו הולכים הרוב

מאת: יוני טלמסחר אלקטרוני09/02/151456 צפיות
חשש גדול מלווה את תהליך הבחירה והרכישה של טבעת אירוסין. החששות נובעים בעיקר מחוסר הבנה מוחלט בתחום היהלומים, על אחת כמה וכמה שמדובר על רכישת טבעת דרך האינטרנט. לאלו מכם אשר מוכנים להשקיע מעט מזמנם על מנת ללמוד מה עומד מאחורי מחירי טבעות האירוסין וללמוד כיצד נקבע מחירו של יהלום, מרחבי המסחר הווירטואלי יציעו אין ספור ספקים, אפשרויות, דגמים, מחירים, ועוד.

מאת: יוני טלתכשיטים09/02/151793 צפיות
רכישת טבעת אירוסין מחייבת ידע מוקדם על מנת לבצע רכישה נכונה ובמחיר הוגן, צבירת ידע אודות תמחור יהלומים וטבעות אירוסין מקל על הליך החיפוש אחר הטבעת המושלמת. ממש כמו בכל תחום, חוסר הידע של הצרכן עלול להיות מנוצל לרעה ע"י הסוחרים והמשווקים השונים. עולם המושגים מתחום היהלומים והתכשיטים נתפש אצל צרכנים רבים כמו סינית, אך בפועל הוא פשוט מאוד וניתן ללמוד את הבסיס בזמן קצר. מאמר זה נכתב על מנת להעניק ללקוח מושג על מה הוא משלם כאשר הוא רוכש טבעת אירוסין.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205007 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204967 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161963 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152681 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151967 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica