חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין ללא יהלום

החברה בה אנו חיים מכתיבה לנו כאינדיבידואלים מנהגים ונורמות שונות אותן אנו מבצעים לרוב מבלי לשאול שאלות מיותרות, או לבחון האם ישנה דרך אחרת?. הסיבות לכך הן רבות ובבסיסן נובעות מרצונו של הפרט לא להיתפס כשונה. במאמר זה ניתן מספר טיפים לאלו מכם אשר בוחרים ללכת בכיוון קצת שונה, ומתכוונים לרכוש לאהבת ליבכם טבעת אירוסין שאינה משובצת ביהלום כפי שנהוג.

 

לא הרבה יודעים אך מקור המנהג של הענקת טבעות אירוסין משובצות יהלום הוא בכלל שיווקי. חברת מכרות היהלומים דה בירס החליטה לשווק את מלאי היהלומים האדיר שברשותה ולהגדיל רווחים ע"י "חינוך" הציבור האמריקאי להעניק טבעת יהלום בעת הצעת הנישואין. האמריקאים הופצצו במסרים שיווקיים אשר קושרים קשר הדוק בין אהבה לבין היהלום. בקמפיינים הושקעו מיליוני דולרים עד שלבסוף המסר חלחל והאמריקאי הממוצע הבין כי עליו לרכוש טבעת יהלום לרגל הצעת נישואיו. כמו כן קמפיינים מאוחרים יותר קבעו לגבר כמה עליו להוציא על טבעת האירוסין ומטבע הלשון

One month salary מוכר עד היום לכל אמריקאי.

כמו מנהגים רבים אחרים אשר החלו את דרכם אצל המעצמה התרבותית הגדולה בעולם (ארה"ב) גם מנהג זה השתרש אצל מדינות שונות בעולם. רוב טבעות האירוסין הנמכרות כיום בעולם הן עדיין טבעות אירוסין סוליטר (טבעת עם אבן אחת) קלאסיות המשובצות ביהלום. אך ישנם כאלו אשר טעמם הייחודי לא מאפשר להם לבחור בכיוון שבו הולכים הרוב. הסיבות שלא לבחור ביהלום יכולות להיות שונות ומגוונות. ישנם אנשים רבים אשר האבן השקופה בעלת מראה צלול לא מרגשת אותם. ישנם כאלה הסבורים כי זה אבסורד להוציא סכומים אדירים של כסף על אבן קטנטנה. ויש כאלה אשר מעדיפים צבעים חיים וחזקים אשר מצויים באבני חן.

בכל מקרה אם אתם נמנים על אחת הקבוצות הללו דעו כי ניתן לעצב טבעות אירוסין חלומיות וייחודיות גם ללא יהלום. ואף טבעות אירוסין עם אבן מרכזית אשר מסביבה יהלומים קטנטנים אשר מאדירים את יופי האבן המרכזית. טבעות אירוסין מלכותיות אשר הוענקו במאות קודמות כסמל אהבה היו טבעות זהב אשר עליהן שילוב מקסים של אבן חן עם שיבוצי יהלומים. טבעת האירוסין המפורסמת והרומנטית של הנסיכה דיאנה הייתה טבעת עם אבן ספיר כחולה ומסביבה יהלומים קטנים.

היהלום אינו מגדיר את הטבעת כטבעת נישואין, אלא צורת הטבעת עצמה היא שמגדירה אותה כטבעת נישואין. קווי המתאר של הטבעת והפרופורציות שבה הן שמבדילות אותה משאר הטבעות. לטבעות אירוסין מאפיינים מאוד ברורים אשר גם אם נחליף את האבנים מיהלומים לכל אבן חן אחרת עדיין נוכל לראות בה טבעת אירוסין.

בשנת 2002 העניק השחקן ההוליוודי בן אפלק לחברתו דה אז ג'ניפר לופז טבעת אירוסין המשובצת ביהלום וורוד, סביב הטבעת נוצר רעש תקשורתי והמוני אמריקאים רצו לחקות את הטבעת המיוחדת. הקהל שעד אז סבר כי על טבעות האירוסין חייבים לשבץ יהלום, נחשף לסגנון שונה של עיצוב טבעות אירוסין. שנתיים אחר כך פריס הילטון קיבלה טבעת עם יהלום צהוב ובכך רבים נחשפו לקסם שמוסיף הצבע בטבעות אירוסין.

אולם יהלומים צבעוניים אלו הם יקרים מאוד, אך ניתן להשיג מראה דומה בעזרת אבני חן שונות. למשל במקום היהלום הקנרי הצהוב ניתן לשבץ אבן סיטרין, ובמקום היהלום הכחול ניתן לשבץ אבן אקווה מרין. מחירי אבני החן הן משמעותי זולות יותר מיהלומים. אז זיכרו כי אין גבול לדמיון שלכם וכי אינכם חייבים ללכת עם העדר בכל מה שקשור לרכישת טבעת אירוסין משובצת יהלום. איטש חכם אמר פעם כי תמיד ישנה יותר מדרך אחת ללכת בה. אז שיהיה במזל ורכישה נעימה.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני טל

מאת: יוני טלעיצוב04/03/151310 צפיות
מכללות כמו שנקר ובצלאל פתחו מחלקות לעיצוב תכשיטים והתקווה היא להוציא לשוק בוגרים איכותיים ואף לשחזר את הצלחתם של מעצבים ישראלים מתחום האופנה גם בתחום התכשיטנות. תחום העיצוב בין אם מדובר בעיצוב מוצר או עיצוב נעליים דורש דמיון, חזון ותשוקה לגעת באנשים דרך העיצוב. אך בניגוד לעיצוב אופנה אשר ביכולתו של הסטודנט\ית הממוצע לרכוש את חומרי גלם בסיסיים כמו בדים, מעצב התכשיטים המתחיל עלול למצוא עצמו בבעיה.

מאת: יוני טלמסחר אלקטרוני09/02/151459 צפיות
חשש גדול מלווה את תהליך הבחירה והרכישה של טבעת אירוסין. החששות נובעים בעיקר מחוסר הבנה מוחלט בתחום היהלומים, על אחת כמה וכמה שמדובר על רכישת טבעת דרך האינטרנט. לאלו מכם אשר מוכנים להשקיע מעט מזמנם על מנת ללמוד מה עומד מאחורי מחירי טבעות האירוסין וללמוד כיצד נקבע מחירו של יהלום, מרחבי המסחר הווירטואלי יציעו אין ספור ספקים, אפשרויות, דגמים, מחירים, ועוד.

מאת: יוני טלתכשיטים09/02/151796 צפיות
רכישת טבעת אירוסין מחייבת ידע מוקדם על מנת לבצע רכישה נכונה ובמחיר הוגן, צבירת ידע אודות תמחור יהלומים וטבעות אירוסין מקל על הליך החיפוש אחר הטבעת המושלמת. ממש כמו בכל תחום, חוסר הידע של הצרכן עלול להיות מנוצל לרעה ע"י הסוחרים והמשווקים השונים. עולם המושגים מתחום היהלומים והתכשיטים נתפש אצל צרכנים רבים כמו סינית, אך בפועל הוא פשוט מאוד וניתן ללמוד את הבסיס בזמן קצר. מאמר זה נכתב על מנת להעניק ללקוח מושג על מה הוא משלם כאשר הוא רוכש טבעת אירוסין.

מאת: יוני טלטבעות אירוסין ונישואין20/01/151178 צפיות
בניגוד לטבעות אירוסין קלאסיות (סוליטר) - אשר להן ציביון עיצובי מובהק המתאפיין בטבעת זהב ונקייה אשר עליה משובץ יהלום מרכזי אחד או טבעות אירוסין משובצות - טבעות אירוסין מעוצבות מאפשרות יותר "מרחב" וחופש עיצובי. המגבלות העיצוביות החלות על עיצוב טבעות סוליטר קלאסיות אינן קיימות כאשר הולכים לייצר טבעת אירוסין מעוצבת.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205023 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204984 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182372 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161966 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152684 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica