חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית טבעות אירוסין אונליין

מאת: יוני טלמסחר אלקטרוני09/02/20151457 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לפני מספר שנים לא רב, רק מספר מצומצם מאוד של ישראלים עשו שימוש באינטרנט לטובת רכישה מקוונת מחו"ל. אך בשנתיים האחרונות ישראל אט אט מדביקה את הקצב של נתוני הצריכה המקוונת במדינות אחרות בעולם ומצטרפת למהפכת ה e-commerce . על פי נתונים אשר התפרסמו בעיתון "כלכליסט" שוק ההזמנות המקוונות של ישראלים דרך פלטפורמות מסחר שונות כגון אי בייאמזון וכו' צפוי לגדול השנה בעוד כ-26% ולגלגל 5 מיליארד שקל. אנו עדים למהפכה חברתית\צרכנית אשר גדלה בקצב מסחרחר ומושכת אליה עוד ועוד צרכנים ישראלים אשר מפסיקים לחשוש ומתחילים לרכוש.

על פי נתונים שהתקבלו מחברות אשראי שונות, פייפאל, וחברות השילוח אשר נותנות את המענה הלוגיסטי לחבילות אשר נודדות מכל קצוות תבל, ישנה עלייה חדה בקטגוריות צריכה מסיימות אשר נעה בין עשרות למאות אחוזים. על פי נתוני חברות האשראי 1.8 מליון ישראלים ביצעו רכישה און ליין בשנה שעברה ומספרם צפוי לגדול כבר השנה בעוד 43%.

יוקר המחייה שולח צעירים רבים לערוך סקר שוק ברחבי ה"עולם" המוצע להם במרחק הקלקת עכבר, ולעבור בין מאות ואלפי הספקים אשר נלחמים על תשומת ליבם וכיסם של הצרכנים. המוצרים אשר ישראלים רבים מזמינים דרך האינטרנט הינם מתחומי האופנה וההנעלה, מתחום הסלולר והאלקטרוניקה, כלי בית וטואלטיקה ועוד. אך מאמר זה בא לבחון גזרה חדשה אשר ישראלים רבים אינם מודעים אליה עדיין והיא שוק טבעות האירוסין והיהלומים.

חשש גדול מלווה את הבחור הצעיר אשר מחפש לרכוש לבחירת ליבו טבעת אירוסין. החששות נובעות בעיקר מחוסר הבנה מוחלט בתחום היהלומים, על אחת כמה וכמה שמדובר על רכישת טבעת דרך האינטרנט. לאלו מכם אשר מוכנים להשקיע מעט מזמנם על מנת ללמוד מה עומד מאחורי מחירי טבעות האירוסין וללמוד כיצד נקבע מחירו של יהלום, מרחבי המסחר הווירטואלי יציעו אין ספור ספקים, אפשרויות, דגמים, מחירים, ועוד.

בדרך כלל בחור ישראלי אשר מעוניין ברכישת טבעת אירוסין עורך סקר קצר עם חבריו ומגיע לסיבוב קצר בבורסה בכדי לרכוש טבעת. בסוג רכישה שכזה טמונה סכנה בין אם היא מתרחשת באי ביי, או ברחובות הבורסה ברמת גן והסיבה לכך נעוצה בחוסר ידע של הצרכן, וביכולת של המוכר לנצל זאת. אז אנו מדגישים כי מי שרוצה לרכוש טבעות אירוסין איכותיות במחיר טוב יכול לעשות זאת און ליין, אך הדבר מחייב ידע בסיסי בכל מה שקשור ליהלומים ולמונחים המתייחסים לדרגות הצבע והניקיון של היהלום, לסגנון החיתוך של היהלום וכמובן למשקלו. מי שמחפש טבעות אירוסין באי ביי יתקל וודאי במושג enhanced diamond. יהלומים אלו נקראים בעברית יהלומים מטופלים ורוב סוחרי אי ביי משבצים את הטבעות שלהם ביהלומים אלו.

יהלומים מטופלים הם בעצם יהלומים טבעיים לחלוטין אך באיכות ירודה. יהלומים אלו עוברים "מתיחת פנים" ושיפורים בתנאי מעבדה על מנת לשדרג את צבעם, ניקיונם ועוד. יהלומים אלו זולים בהרבה מיהלומים שאינם מטופלים. עם זאת כל השוק האמריקאי אשר רוכש באי ביי קונה יהלומים מטופלים.

אם כן כמו בכל רכישה ישנם יתרונות וחסרונות, אך למי שישכיל ללמוד קצת בטרם הקנייה יכול למצוא לעצמו או יותר נכון לארוסתו לעתיד, טבעות מרהיבות במחירים טובים יותר מאשר בחנויות התכשיטים בארץ. יש לשים לב כי אכן מדובר ביהלומים טובים וטבעיים ולא באבן סינתטית. וכמו כן לשים לב כי מדובר בזהב 14 או 18 קראט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני טל

מאת: יוני טלעיצוב04/03/151310 צפיות
מכללות כמו שנקר ובצלאל פתחו מחלקות לעיצוב תכשיטים והתקווה היא להוציא לשוק בוגרים איכותיים ואף לשחזר את הצלחתם של מעצבים ישראלים מתחום האופנה גם בתחום התכשיטנות. תחום העיצוב בין אם מדובר בעיצוב מוצר או עיצוב נעליים דורש דמיון, חזון ותשוקה לגעת באנשים דרך העיצוב. אך בניגוד לעיצוב אופנה אשר ביכולתו של הסטודנט\ית הממוצע לרכוש את חומרי גלם בסיסיים כמו בדים, מעצב התכשיטים המתחיל עלול למצוא עצמו בבעיה.

מאת: יוני טלטבעות אירוסין ונישואין04/03/151369 צפיות
רוב טבעות האירוסין הנמכרות כיום בעולם הן עדיין טבעות אירוסין סוליטר (טבעת עם אבן אחת) קלאסיות המשובצות ביהלום. אך ישנם כאלו אשר טעמם הייחודי לא מאפשר להם לבחור בכיוון שבו הולכים הרוב

מאת: יוני טלתכשיטים09/02/151794 צפיות
רכישת טבעת אירוסין מחייבת ידע מוקדם על מנת לבצע רכישה נכונה ובמחיר הוגן, צבירת ידע אודות תמחור יהלומים וטבעות אירוסין מקל על הליך החיפוש אחר הטבעת המושלמת. ממש כמו בכל תחום, חוסר הידע של הצרכן עלול להיות מנוצל לרעה ע"י הסוחרים והמשווקים השונים. עולם המושגים מתחום היהלומים והתכשיטים נתפש אצל צרכנים רבים כמו סינית, אך בפועל הוא פשוט מאוד וניתן ללמוד את הבסיס בזמן קצר. מאמר זה נכתב על מנת להעניק ללקוח מושג על מה הוא משלם כאשר הוא רוכש טבעת אירוסין.

מאת: יוני טלטבעות אירוסין ונישואין20/01/151178 צפיות
בניגוד לטבעות אירוסין קלאסיות (סוליטר) - אשר להן ציביון עיצובי מובהק המתאפיין בטבעת זהב ונקייה אשר עליה משובץ יהלום מרכזי אחד או טבעות אירוסין משובצות - טבעות אירוסין מעוצבות מאפשרות יותר "מרחב" וחופש עיצובי. המגבלות העיצוביות החלות על עיצוב טבעות סוליטר קלאסיות אינן קיימות כאשר הולכים לייצר טבעת אירוסין מעוצבת.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183256 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172820 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172705 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172124 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162424 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153706 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152732 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica