חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק רשתי?!?! תרמית אחת גדולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי11/12/20091718 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק רשתי זאת תעשייה נפלאה. כל מי שלקח ברצינות את העבודה בה כמקצוע ולא כתחביב, יודע זאת, בעקבות התגמולים שהוא מקבל בחשבון הבנק.

כבעלי עסקים בשיווק רשתי יש שני דברים שאנחנו כל הזמן צריכים להזרים לעסק שלנו, על מנת שימשיך לגדול ולהתפתח. בלעדיהם, אנחנו אבודים.

יש כבר כמה ניחושים ברקע ?... נכון,אנחנו זקוקים ללידים- מועמדים שמתעניינים לנו בעסק, ולקוחות שרוכשים ונהנים מהמוצרים שלנו.

הבעיה עם רוב האנשים שעוסקים בשיווק רשתי זה שבשלב מסוים נגמרות להם הדרכים לייצר עוד מועמדים ולקוחות לעסק. השוק החם נגמר, ההפניות נגמרות והרבה מאוד דרכים ליצור מועמדים חדשים מפחידות ומרתיעות אותם.

זה המקום שאנשים בתעשייה מתייאשים, מוותרים ומרימים ידיים. במקום ללמוד *שיווק*, שזוהי המהות של שיווק רשתי, הם יוצאים בהצהרות ש"שיווק רשתי לא עובד".

היום, בעידן האינטרנט, ישנה דרך קלה מאוד לשווק בצורה אפקטיבית לקהל היעד שלנו, ולייצר לעצמנו גם מועמדים רציניים שיהפכו לשותפים בעסק, וגם לקוחות שיתעניינו ויחפשו את המוצר שלנו.

היכולת הזאת של האינטרנט, לייצר לנו לידים באופן אוטומטי כשאנו עושים משהו פעם אחת ומקבלים תועלת ממונפת 24\7, היא מדהימה.

בעזרת האינטרנט, איננו זקוקים לעשות יותר שיחות לשוק קר, לרדוף אחרי חברים ומשפחה, לתלות מודעות או לחלק פליירים לאין סוף. באינטרנט יש לנו שיטת שיווק *שעובדת*.

כל מה שצריך זה פשוט להיכנס למסיבה, ולהתחיל להשתתף וליהנות מהחגיגה .....

על מנת למלא שאלון שיבחן את רמת התאמתכם לתחום עיסוק זה, ניתן להיכנס ללינק : www.nirlev.com

בברכת יום נהדר,

ניר לב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר לב- עבודה מהבית ומייסד פרויקטים להכנסות באינטרנט-  http://www.nirlev.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר לב

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי25/04/118975 צפיות
איך בונים עסק אמיתי, יציב ומצליח לחיים ? מהו אותו השינוי בתפיסת העולם הנדרש בכדי לבצע זאת נכון ?

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי08/10/109289 צפיות
מהו הסוד מס' 1 להצלחה בשיווק רשתי מפי המרשת הגדול בעולם ?

מאת: ניר לבשיווק רשתי08/07/101442 צפיות
במאמר זה תקבלו מידע בלעדי על מיהו המועמד האידיאלי שלכם בשיווק רשתי וכיצד להעביר את המועמדים שלכם תהליך נכון בכדי לא לפספס כאלה החומקים לכם מתחת לאף ! http://www.nirlev.com/

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי15/06/108866 צפיות
במאמר הבא אציג בפניכם את התפיסה והגישה שלי בנוגע לתעשיית השיווק הרשתי והתהליך בינינו המרשתים לבין מועמדים שלנו לעסק, ביחס לטעויות הנפוצות שרוב המרשתים החדשים מבצעים, ואיך ניתן לתקן אותם בכדי להרוויח יותר כסף בתוך העסק הזה.

מאת: ניר לבשיווק באינטרנט16/03/101240 צפיות
מה ההבדל המנטאלי בין יזם לבין שכיר והאם אפשר להצליח בתור יזם עם מנטאליות של שכיר ? כל התשובות, ההסברים וההמלצות כיצד לשדרג דרמטית את המנטאליות ולהפוך לבעל עסק רווחי באינטרנט במאמר שלפניכם ...

מאת: ניר לבשיווק רשתי16/03/102770 צפיות
מה ההבדל המנטאלי בין יזם לבין שכיר והאם אפשר להצליח בתור יזם עם מנטאליות של שכיר ? כל התשובות, ההסברים וההמלצות כיצד לשדרג דרמטית את המנטאליות ולהפוך לבעל עסק יזמי בשיווק רשתי במאמר שלפניכם ...

מאת: ניר לבעסקים מהבית04/02/101601 צפיות
רובנו עובדים בפרך עבור כסף אך מקבלים מעט ממנו אם בכלל... מהו הגורם לכך ? האם אנו שמים לב לכמה שעות אנו נמצאים בעבודה, מה אנו מקריבים עבור כך והאם עצרנו לרגע על מנת לחשוב - מהי צורת החיים הטובה ביותר עבורנו ?

מאמרים נוספים בנושא שיווק רב שכבתי

מאת: טיפ ווינרשיווק רב שכבתי17/11/129224 צפיות
בטוח ישבתם ואמרתם לעצמכם , יאללה אם רק הייתי שם עוד 100 שקל לעוד כפול או משולש הייתי מביא 16 בטוטו! , אבל לא תמיד אפשר להשקיע ל כך הרבה.... אז זהו, שעם קבוצת המיליונרים אפשר ועוד בסכומים הרבה יותר קטנים! בטוח ישבתם פעם עם חברים שלכם וראיתם תוצאות לוטו שמישהו זכה ב-10 מיליון ש"ח בלוטו , ואמרתם לחבר שלכם : " יודע מה , לא בא לי 10 מיליון , מספיק לי עכשיו 50,000 , רק בשביל לשלם על ה....." - מי מאיתנו לא חשב על זה ואמר שהיה מוכן לקבל את הכסף הזה ?

מאת: ronyotשיווק רב שכבתי17/09/128578 צפיות
כאשר מדובר על נטרול של ריחות בתחום התעשייה חייבים, באותה נשימה לשוחח על מקצועיות בתחום התקנת מנדפים וכן ניקוי מנדפים. אין להקל ראש כאשר מדובר על חומרים מסוכנים עבור בני אדם ועבור הסביבה ומערכות נידוף חייבות לעמוד בתקנים מאד מחמירים. המשרד להגנת הסביבה הוא הגוף הפועל בתחום על מנת לשמור על תהליכי התקנה ושימוש יעילים ובטוחים עבור האדם והסביבה.

מאת: אבי רוןשיווק רב שכבתי29/07/128447 צפיות
אנו בעיצומו של תהליך שחושף בפני אוכלוסייה רחבה (שהיו ברובם סקפטיים מאוד לגבי כל הנושא של שיווק רב שיכבתי) את העוצמה הכלכלית וההיגיון שעומד מאחורי התכניות השונות.

מאת: דניאל seoשיווק רב שכבתי10/06/128418 צפיות
רבים מנסים לתת לחדר ביתם את התחושה הביתית שהם כל-כך צריכים אך כושלים. תחושה ביתית מתבטאת באופנים שאפילו קשה לתאר אך אם ננסה לתת לה מילים נרדפות זה יתממש במילים כמו חמימות, נינוחות, אינטימיות ומקום אשר יש לו ערך סנטימנטלי עבורנו. אך עושים זאת? זו שאלה שהרבה שואלים את עצמם ולא מצליחים למצוא לה את התשובה, על כן החלטתי לשבת לכתוב מאמר זה על-מנת לסייע לאותם אנשים.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק רב שכבתי06/12/118419 צפיות
בית דפוס הוא מפעל לכל דבר. אולי לפעמים אנחנו לא שמים לב למה עומד מאחורי הדברים הקטנים בחיים שלנו, אבל אם נחשוב על זה לרגע כל פריט קטן שאנחנו משתמשים בו הוא פריט שהשקיעו בו זמן ועשיה. מחת לכותלי בית דפוס מתרחשת עבודת כפיים סזיפית שעומלת יום ולילה על מנת להכין לנו מוצרי דפוס אייכותיים. כל פלייר שאנחנו רואים מקופל למשל עבר מכונה שתקפל אותו וגם המגנטים שלנו עברו תהליך לא קצר של הצמדות. מגנטים הם מוצר דפוס שדורש השקעה רבה מצידם של כל הנוגעים בדבר.

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי25/04/118975 צפיות
איך בונים עסק אמיתי, יציב ומצליח לחיים ? מהו אותו השינוי בתפיסת העולם הנדרש בכדי לבצע זאת נכון ?

מאת: ארקדי פודליסקרשיווק רב שכבתי07/03/119656 צפיות
אם הדף נחיתה שלכם מצליח לייתר המרה של 10-20 אחוז כניראה שמאמר זה לא בשבילכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica