חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלו ורה ומערכת העיכול

מאת: רגינה לקטתוספי מזון12/12/20091230 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

×?×?×? ×?ר×? צ×?×?×? ×?ר×₪×?, ×?ר×?×?×?,×?×?שר, ש×?×?×?

שתיית ג'ל האלו ורה

http://www.flp-mishala-r.com/

איבר מרכזי עליו פועל ג'ל האלו ורה היא מערכת העיכול, מהפרעות עיכול וצרבות ועד כיבי קיבה. שתיית ג'ל אלו ורה הראתה תוצאות משביעות רצון אצל אנשים הסובלים מדלקות מעיים כרוניות.

זה המקום לציין שהסימפטומים אצל אותם חולים נוטים לחזור כאשר מפסיקים את שתיית הג'ל, לכן חשוב לציין כי שתיית הג'ל צריכה להתבצע על בסיס קבוע.

אצל אנשים הסובלים באופן קבוע מבעיות מעיים , גם הקלה וטווח ארוך יותר בין התקפים הם יתרון מספק. 

בעיה נוספת של מערכת העיכול שרבים סובלים ממנה היא תופעה של "קיבה עצבנית". בבריטניה בלבד נעמד מספר הסובלים מבעיה זו בכ-5 מיליון איש. התופעות המוכרות הן כאבי בטן, עצירויות או שלשולים, גזים מרובים ויציאות המלוות בדם או ריר.

התופעות יכולות לגרום לאי נוחות רבה ולשבש את מהלך החיים הנורמלי של אנשים אלו. לעתים קרובות בעיה זו קשורה למצבי לחץ רגשיים ונפשיים.

התופעה אינה מובנת לחלוטין לכן מטופלים חולים אלו על ידי תרופות שונות שבדרך כלל אינן פותרות את הבעיה.

כיום ידוע לנו מדיווחים רבים כי שתיית ג'ל אלו ורה עוזר  (אינו מרפא) בצורה מאד משמעותית למקרים רבים.  למרות שעדין קיימים מקרים בהם האספקטים הנפשיים כל כך חזקים שגם טיפול זה אינו מועיל.

לפני כ-100 שנים, זמן תהליך עיכול המזון היה קצר. זאת אומרת שהתהליך ארך 15-20 שעות מזמן האכילה ועד זמן פליטת הצואה. כיום, אצל מרבית האנשים התהליך נמשך 50-70 שעות. האטה זו מאפשרת לצואה להירקב , למיקרואורגניזמים שלילים להתפתח, להרג של בקטריות "ידידותיות", לרעלנים להתרבות ולהרעיל את הרקמות הפנימיות. כאשר אוכלים מזון הגורם להתפתחות ריר, מואט תהליך העיכול עוד יותר.

כעת, ברור יותר כיצד מעי מורעל יכול להוביל למחלות כרוניות ודלקות. זה גם צריך להיות מאד ברור עד כמה חשוב לעצור ולהפוך תהליך הרעלה זה לאחור.יש כיום כלי מעולה לפתרון הבעיה המרכזית המציקה של מערכת העיכול והוא ג'ל האלו ורה.

מרכיבי הספונין שנמצאים באלו ורה בכמויות גדולות, מפרקים את המשקעים שמגבילים את מערכת העיכול. הג'ל חייב להכיל את כל מרכיביו היסודיים כולל כל הסיבים התזונתיים שבו, כדי לבצע את המלאכה. ניקוי מערכת העיכול מחזיר גם את הפעולה הפריסטלטית (פעולת ההתכווצויות הטבעית של מערכת העיכול) לתפקודה היעיל ותהליך העיכול מתקצר.

צמח האלו ורה אינו תרופה.

מיצירותיה של רגינה לקט

נייד:0522581441

http://www.flp-mishala-r.com/

המפתחים הרגל של הצלחה-הופכים את ההצלחה להרגל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בחיוך

רגינה לקט

http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy10

רגינה לקט

המפתחים הרגל של הצלחה- הופכים את ההצלחה להרגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רגינה לקט

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי20/07/101395 צפיות
כאן תקבלו כלים מעשיים ויישומיים לטיפול במיתוסים הרובצים בכל מקום.מה האמת מאחורי המשפט "בשיווק רשתי מפסידים כסף".

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי05/07/101452 צפיות
פגשת אדם חדש התחלת לשוחח איתו על הא ועל דא.איך תדע אם יש מולך מועמד לעסק. האם כדאי להשקיע מאמץ בשיחה? האם הוא בעל יכולת החלטה?האם יש לו דעה משלו? האם בכלל יש לו רצון להצליח?

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי02/05/101347 צפיות
אם אספר לכם שאפשר להצליח בשיווק רשתי אני מאמינה שלא תאמינו לי. כן, יש רבים שמצליחים בתחום השיווק הרשתי. מה הנוסחה שלהם? מה הם עושים שאחרים לא עושים? http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy10

מאת: רגינה לקטתוספי מזון28/03/101449 צפיות
אחת הבעיות המטרידות ביותר את כולנו היא השפעת שנוחתת עלינו בואריאציות רבות ומגוונות. אני רוצה לשתף אתכם בחוויית השפעת שעברה עלי במשך מספר שנים וכיצד הצלחתי להתגבר ולמנוע מצבי חולי מאד לא נעימים. http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy14

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי14/02/101417 צפיות
חשבתם פעם מה גורם לאדם להתעניין בשיווק רשתי? הפרסום הרחב מגרה את הסקרנות שזהו השלב הראשון המתחיל את הקשר עם המועמד. בכל מקום נוכל לקבל מידע רב על דרך השיווק באינטרנט ומה הלאה...

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי23/01/101438 צפיות
מה קורה לאדם שדוחק את השאיפות שלו הצידה? מהן הסיבות וכיצד ניתן להתמודד ולנצח במערכה.כל אחד רוצה להצליח, כל אחד רוצה להרגיש טוב, אז מדוע בורחים מהטוב?

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי30/12/091318 צפיות
כיצד תדע להבחין במועמד רציני? הרבה אנשים מגלים התלהבות ,שואפים להתקדם ולהשיג חופש כלכלי אך רק מעטים באמת רוצים!

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172691 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172332 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171579 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152472 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151852 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151721 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148607 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica