חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יכול להיות שבשיווק רשתי מפסידים כסף?

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי20/07/20101394 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מיצירותיה של רגינה לקט

רק לא שיווק רשתי! אם הייתי יודע מראש שאת הולכת לדבר על שיווק רשתי, לא היית יושבת על הכסא הזה!

שמעתם פעם משפטים אלה? אני מניחה שלפחות חלק מכם פגשו אנשים שרואים רק את הצד השלילי בחיים בכלל ובשיווק רשתי בפרט.

אז כיצד אפשר בקלות רבה לשנות דעות כל כך שליליות?

היום אני רוצה לתרום לכם מניסיוני ולתת לכם כלים מדהימים על מנת לגרום לאנשים לראות את מה שהם לא ראו עד עכשיו.

מה הסיבה שדווקא בשיווק רשתי רואים כל כך הרבה שלילי?

איך ייתכן שאדם יתרחק מדבר מה שיכול להפוך אותו לסיפור הצלחה?

בפועל למעשה בכל עסק עצמאי אחר עלולים להפסיד כסף. שיווק רשתי זה העסק היחיד בעולם בו לא ניתן להפסיד כסף. כמובן בתנאי שבחרתם את החברה הנכונה ובתנאי שהתכנית השיווקית היא שיווק רשתי טהור ולא ערבוב של כל מיני תכניות הדומות לשיווק רשתי.

היזהרו מחיקויים!

במידה ונבין מהן הסיבות לדעות השליליות נדע בקלות לטפל ולגרום לכל אדם להבין שלמעשה אין שום סיכון בעסק בשיווק רשתי.

טוב אז איך עושים זאת?

1.      יש לבדוק האם אדם זה היה אי פעם חבר בקבוצת שיווק רשתי.

2.      במידה והתשובה חיובית בדקו מה קרה שם. מדוע עזב,כמה זמן היה,כמה ידע רכש, כמה שעות ביום עבד ועם מי דיבר על           הנושא.

3.      במידה והתשובה שלילית שאלו אותו מי סיפר לו על שיווק רשתי ומה סיפרו לו והאם הוא מושפע ממה שסיפרו לו.

4.      לאחר שקיבלנו מידע נפנה אל ההיגיון:

נציג בפניו דוגמאות ונשווה אותם לשיווק רשתי.

לדגמה: נעלה את האפשרות שבעל עסק כגון חנות, פושט את הרגל משום שאין לו מספיק לקוחות. האם זה יגרור אותך למסקנה שחנות זה דבר רע? האם כל מי שפותח חנות יפסיד כסף?

כמובן שלא!

יכול להיום דבר כזה גם בשיווק רשתי?

האם כל אחד יפסיד כסף? לא!

כשאדם מפסיד על מי מוטלת האחריות?

קיימים כללים ברורים להקמת כל עסק מכל סוג, ומי שפועל לפי הכללים ומי שלומד כיצד לעשות זאת נכון, לעולם לא יפסיד כסף!

אתם תגלו שאלה שמתנגדים בצורה נחרצת ומקלקלים את השם הטוב, הם אלה שניסו להצליח ללא שום ידע וללא השקעה רבה מידי ואת האחריות הם זורקים הלאה.

יש כאלה שיקשיבו לכם ויבינו בעצמם היכן הייתה הטעות שלהם. אלה שלא יבינו זאת כנראה שלא יבינו אף פעם. דלגו עליהם ודברו רק עם אלה שמבינים איפה הם טעו ויבקשו עזרה על מנת לנסות שוב בדרך יותר מעשית ונכונה.

נסו למצוא בעצמכם דוגמאות נוספות מתוך העולם של אותו אדם שמכפיש ומשמיץ.

דוגמאות שמדברות אליו, מתוך עולמו שיוכל להבין בקלות.

יהיו כאלה שיבינו ,יפקחו את העיניים ויתעוררו כאילו היו בתוך ענן גדול. לעומת זאת יהיו תמיד גם כאלה שלא יבינו כלום ולא יקשיבו.

אל תתעכבו על אלה שלא מבינים משום שאמנם שיווק רשתי פתוח לקבל כל אדם ולא משנה מה תהיה ההשכלה שלו,אך מצד שני לא כל אחד מתאים לשיווק רשתי.

לקבלת טיפים מעשיים נוספים הירשמו כאן!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בחיוך

רגינה לקט

http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy10

רגינה לקט

המפתחים הרגל של הצלחה- הופכים את ההצלחה להרגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רגינה לקט

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי05/07/101452 צפיות
פגשת אדם חדש התחלת לשוחח איתו על הא ועל דא.איך תדע אם יש מולך מועמד לעסק. האם כדאי להשקיע מאמץ בשיחה? האם הוא בעל יכולת החלטה?האם יש לו דעה משלו? האם בכלל יש לו רצון להצליח?

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי02/05/101347 צפיות
אם אספר לכם שאפשר להצליח בשיווק רשתי אני מאמינה שלא תאמינו לי. כן, יש רבים שמצליחים בתחום השיווק הרשתי. מה הנוסחה שלהם? מה הם עושים שאחרים לא עושים? http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy10

מאת: רגינה לקטתוספי מזון28/03/101448 צפיות
אחת הבעיות המטרידות ביותר את כולנו היא השפעת שנוחתת עלינו בואריאציות רבות ומגוונות. אני רוצה לשתף אתכם בחוויית השפעת שעברה עלי במשך מספר שנים וכיצד הצלחתי להתגבר ולמנוע מצבי חולי מאד לא נעימים. http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy14

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי14/02/101417 צפיות
חשבתם פעם מה גורם לאדם להתעניין בשיווק רשתי? הפרסום הרחב מגרה את הסקרנות שזהו השלב הראשון המתחיל את הקשר עם המועמד. בכל מקום נוכל לקבל מידע רב על דרך השיווק באינטרנט ומה הלאה...

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי23/01/101438 צפיות
מה קורה לאדם שדוחק את השאיפות שלו הצידה? מהן הסיבות וכיצד ניתן להתמודד ולנצח במערכה.כל אחד רוצה להצליח, כל אחד רוצה להרגיש טוב, אז מדוע בורחים מהטוב?

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי30/12/091318 צפיות
כיצד תדע להבחין במועמד רציני? הרבה אנשים מגלים התלהבות ,שואפים להתקדם ולהשיג חופש כלכלי אך רק מעטים באמת רוצים!

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי19/12/091309 צפיות
אילו היו מציעים לכם לבחור בין שכר של מיליון דולר לחודש לבין סנט אחד שמכפיל את עצמו מידי יום, במה הייתם בוחרים? סביר להניח שהייתם בוחרים באפשרות הראשונה...

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152676 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152033 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152138 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142002 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147549 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132047 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica