חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלו ורה ודלקת פרקים

מאת: רגינה לקטתוספי מזון12/12/20092218 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

×?×?×? ×?ר×? צ×?×?×? ×?ר×₪×?, ×?ר×?×?×?,×?×?שר, ש×?×?×?

 

FOREVER FREEDOM

מאת דר' גרג גרנט MD

"דלקת פרקים ניוונית מתגלה אצל למעלה מ-70% מבני 65 ומעלה."

אילו קיבלתי אגורה בכל פעם שחבר או קרוב משפחה פנה אלי בשאלה כיצד לטפל בכאב הגב, הירך או הברך שלהם, ללא ספק יכולתי להיות היום אדם עשיר מאד. הכאב עליו הם מדברים על פי רוב נובע ממחלת הארתריטיס(דלקת פרקים) וליתר דיוק אוסטיאוארתריטיס(מחלת פרקים ניוונית). בעבר נהגתי לתת תשובה פשוטה: פשוט השתמשו בתכשירים נוגדי דלקות כגון אדויל והכל יהיה בסדר. עם התפתחות המדע והרפואה המודרניים, אנו מתחילים לפתור את התעלומות הטמונות בתהליכיהן של מחלות רבות ובכלל זה אוסטיאוארתריטיס. כתוצאה מכך, כיום באמתחתנו מכלול שלם של תרופות ותוספי מזון שאנו יכולים לרשום או להמליץ עליהם. אך על מנת להבין את ערכם של תכשירים אלה, תחילה עליך להבין את המחלה. ובכן מהי אוסטיאוארתריטיס?

ישנם שני סוגי ארתריטיס: דלקת פרקים ודלקת פרקים שגרונית. דלקת פרקים שגרונית היא מחלה הרסנית אשר גורמת למערכת החיסונית של גופנו לתקוף את הסחוס המרפד את פרקינו, המוכר כסחוס המפרק. אולם, הצורה השכיחה ביותר של ארתריטיס היא אוסטיאוארתריטיס, הקרוי ארתריטיס " שְׁחַק וּקְרַע ". סימני המחלה מתגלים אצל למעלה מ-70% מבני 65 ומעלה. התוצאה היא כאב והגבלת תנועה במפרקים. על אף השכיחות הרבה, הגורמים למחלה טרם הובררו באופן מלא. מה שכן ידוע לנו, הוא שפרקינו מרופדים בסחוס המפרקים אשר יחד עם נוזל המפרקים מאפשר למפרקים לנוע תוך חיכוך מועט מאד. הסחוס עשוי בעיקר מקולגן, גליקוזמינוגליקנים ופרוטיאוגליקנים. מילים ארוכות ומצועצעות למדי, נכון? המלה האחרונה, פרוטיאוגליקנים, היא היא זאת שמעוררת את מירב עניננו. דלקת פרקים נוצרת בעיקר בגין חוסר איזון בין ייצור פרוטיאוגליקנים ובין פירוקם בגוף. התוצאה היא סחוס שברירי, שאינו מסוגל לעמוד בעומס המופעל עליו כאשר אנו מניעים את מפרקינו. במקום בו אמור להיות חיכוך מועט, נוצר חיכוך רב. מדובר בתהליך שהולך ומחמיר ככל שחולף הזמן.

עד לפני מספר שנים, הטיפול בבעיה התמקד רק בהקלת התסמינים, דהיינו כאבים. אך לאחרונה תשומת לב גוברת הן של הקהילה הרפואית והן של הציבור הרחב מופנית לטיפול חדש.

החומרים הטיפוליים החדשים, המכונים חומרים כונדרו-פרוטקטיביים, מתמקדים בהאטת תהליך התפוררות הסחוס ומאיצים את היווצרות הסחוס הבריא. מהם חומרים אלה? מדובר בגלוקוזמין וכונדרואיטין סולפאט. גלוקוזמין הוא חומר הבניה של פרוטיאוגליקן וכונדרואיטין הוא זה שמייצר את מרבית הגליקוזמינוגליקנים. אני מבקש שלא להרחיב את הדיבור על מקורותיהם ותפקידיהם של חומרים אלה, די יהיה אם נאמר כי שני החומרים תורמים לעיכוב האנזימים האחראיים לפירור הסחוס וממריצים היווצרות של שכבת סחוס חדשה. זאת ועוד, ישנן ראיות המצביעות על כך שלשני החומרים האלה אפקט של שיכוך כאבים. יש ליטול את שני החומרים ביחד מאחר והוכח, כי לשילובם השפעה מצטברת.

מרבית המטופלים שלי ב- Veterans Administration Hospital   ,בעיר פניקס שבמדינת אריזונה, ארה"ב, סובלים מגילויים חמורים של אוסתיאוארתריטיס. התחלתי להמליץ על שני החומרים למטופלים שלי עוד כאשר הקהילה הרפואית רק התחילה להתוודע לקיומם. באותה עת, החומרים לא היו זמינים בגלולה אחת והיו יקרים למדי.אך התוצאות היו מדהימות. המטופלים שקבעתי להם תור לניתוח ברך התקשרו וביטלו את הניתוח.

אני לא יכול לתאר את שמחתי כאשר גיליתי כי חברת Forever Living Products   הוסיפה את החומרים האלה לג'ל האלו ורה שהיא מייצרת. הרי הדבר הגיוני ביותר. הצלחתה של אלו ורה בהקלת כאב הנובע מדלקת פרקים ואף מהסוג השגרוני ידועה לכל. דר' פיטר אטהרטון מיטיב לספר את סיפורה של אליסון, ילדה הסובלת מדלקת פרקים שגרונית, שמצבה השתפר באופן ניכר הודות לנטילת אלו ורה, ואף הצליחה לצמצם את כמות משככי הכאבים להם היא זקוקה. מחקר חדש מצביע לא רק על ההשפעה המצטברת של נטילת גלוקוזמין וכונדרואיטין ביחד, אלא גם על נחיצותו של מינרל נוסף, מנגן שמו. ועכשיו נכונה לכם הפתעה. אלו ורה מכילה גם מנגן טבעי. חב' FLP הוסיפה לג'ל גם MSM וויטמין C. הקהילה הרפואית מתעניינת ב-MSM(methyl sulfonyl methane) בעיקר בשל השפעתו האנטי-דלקתית העצומה. ויטמין C  מתפקד כגורם-שותף בהיווצרות הסחוס והינו אנטיאוקסידנט (חומר נוגד חמצון) רב עצמה. ובטח תשאלו: מה כל זה בא להגיד? דעו לכם כי כתוצאה מהתהליכים הכימיים הרבים המתרחשים בגופנו, בעיקר חילוף החומרים, מופרשים גם "דברים רעים", המכונים רדיקלים חופשים. אם רדיקלים חופשים אלה אינם מנוטרלים על ידי אנטיאוקסידנטים, הם תוקפים את תאי הגוף וגורמים נזקים נרחבים, ובכלל זה גם לסחוס.

לסיכום, הודות לשילובם של כל החומרים הנפלאים האלה בג'ל האלו ורה המגיע בצורת נוזל, הם נספגים טוב יותר במערכת העיכול מאשר בנטילתם בצורת כמוסה.

כדי לא להשתמש במונח "תרופת פלא", אני אישית חושב כי Forever Freedom מייצגת את הגישה המקיפה ביותר שקיימת כיום לטיפול בדלקת פרקים ניוונית.

עובדה: הוכח כי נטילת השילוב של גלוקוזמין וכונדרואיטין, ביחס של 5:4 היא הרבה יותר יעילה מאשר נטילת גלוקוזמין או כונדרואיטין בנפרד.

לפרטים ניתן לפנות

http://www.flp-mishala-r.com/

לרגינה לקט

טל' 0522581441  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בחיוך

רגינה לקט

http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy10

רגינה לקט

המפתחים הרגל של הצלחה- הופכים את ההצלחה להרגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רגינה לקט

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי20/07/101396 צפיות
כאן תקבלו כלים מעשיים ויישומיים לטיפול במיתוסים הרובצים בכל מקום.מה האמת מאחורי המשפט "בשיווק רשתי מפסידים כסף".

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי05/07/101456 צפיות
פגשת אדם חדש התחלת לשוחח איתו על הא ועל דא.איך תדע אם יש מולך מועמד לעסק. האם כדאי להשקיע מאמץ בשיחה? האם הוא בעל יכולת החלטה?האם יש לו דעה משלו? האם בכלל יש לו רצון להצליח?

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי02/05/101349 צפיות
אם אספר לכם שאפשר להצליח בשיווק רשתי אני מאמינה שלא תאמינו לי. כן, יש רבים שמצליחים בתחום השיווק הרשתי. מה הנוסחה שלהם? מה הם עושים שאחרים לא עושים? http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy10

מאת: רגינה לקטתוספי מזון28/03/101449 צפיות
אחת הבעיות המטרידות ביותר את כולנו היא השפעת שנוחתת עלינו בואריאציות רבות ומגוונות. אני רוצה לשתף אתכם בחוויית השפעת שעברה עלי במשך מספר שנים וכיצד הצלחתי להתגבר ולמנוע מצבי חולי מאד לא נעימים. http://www.flp-matanamehateva.com/128360/regy14

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי14/02/101417 צפיות
חשבתם פעם מה גורם לאדם להתעניין בשיווק רשתי? הפרסום הרחב מגרה את הסקרנות שזהו השלב הראשון המתחיל את הקשר עם המועמד. בכל מקום נוכל לקבל מידע רב על דרך השיווק באינטרנט ומה הלאה...

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי23/01/101440 צפיות
מה קורה לאדם שדוחק את השאיפות שלו הצידה? מהן הסיבות וכיצד ניתן להתמודד ולנצח במערכה.כל אחד רוצה להצליח, כל אחד רוצה להרגיש טוב, אז מדוע בורחים מהטוב?

מאת: רגינה לקטשיווק רשתי30/12/091322 צפיות
כיצד תדע להבחין במועמד רציני? הרבה אנשים מגלים התלהבות ,שואפים להתקדם ולהשיג חופש כלכלי אך רק מעטים באמת רוצים!

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172696 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172334 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171583 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152476 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151860 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151723 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148609 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica