חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אספלט ויתרונותיו

מאת: ravivorבניין ואחזקה - כללי29/03/20151097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ודאי קרה לכם לפחות פעם אחת במהלך חייכם, שנקלעתם לפקק ארוך ומעיק, בשל עבודות בנייה במסגרתן נסלל אספלט חדש בכביש. אומנם באותו רגע שזה קורה, אתם חסרי סבלנות, ומתים שכבר ישתחרר הפקק כדי שתוכלו סוף סוף לחזור הביתה אחרי יום עבודה מפרך, אך שווה להציץ אל "מאחורי הקלעים" של עבודות הבנייה הללו. מהו אותו אספלט? ולמה מרבית הכבישים בישראל הם כבישי אספלט? כל התשובות לפניכם.

מהו אספלט ומהם היתרונות שלו?
אספלט הוא נוזל צמיגי שקיים בצורתו הטבעית בנפט גולמי, ושעבר תהליך של זיקוק כדי להיות מופרד מהמרכיבים הנוספים של הנפט, ועל מנת שניתן יהיה לעשות בו שימוש למטרות בנייה של משטחים שונים, העיקרי שביניהם הוא ליצירת כבישים. השימוש באספלט פופולארי כל כך בבניית כבישים בשל היתרונות הרבים שיש לו:

עלותו זולה בהשוואה לחומרי בנייה כבדים אחרים, כמו בטון למשל.
הוא קל יותר לעבודה מאחר שזמן הייבוש שלו יחסית למקביליו - חומרי הבנייה האחרים - הוא קצר יותר, מה שמאפשר סיום מהיר של העבודה.
זהו חומר עמיד מאוד, שגם לא מצריך תחזוקה מיוחדת, ולפיכך מספק רמות בטיחות גבוהות.

עבודות אספלט נעשות לא רק בכבישים, אלא גם ביצירת משטחים מסוגים אחרים, כמו הרכבת רעפים, מגרשי חנייה תת-קרקעיים, חניות בחצרות בתים פרטיים, משטחים לחניונים, מגרשים ציבוריים או הקמת מדרכות.

ישראל ידועה כמדינת כבישי האספלט, חומר שנכנס לשימוש במאה ה-19 ומאז הוא צובר תאוצה על חשבון הבטון, בשל, כאמור, העלויות הנמוכות שלו. למעשה, מדינת ישראל מוציאה מעט מאוד כסף על תחזוקת כבישים בהשוואה למקבילותיה בעולם המערבי, בשל השימוש באספלט במקום בבטון.

מדוע חשוב לבחור חברה מקצועית ובעלת ניסיון לביצוע עבודות אספלט?
תחום עבודות הבנייה פרוץ מאוד, ופועלים בו קבלנים וחברות שמצהירים על היותם אנשי מקצוע מן השורה, אך למעשה, אין להם מספיק ניסיון ולא ידע הולם כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. כאשר מדובר בעבודות בנייה, לא ניתן לקחת סיכונים, וכל פאשלה קטנה או טעות לא מכוונת יכולות לעלות, חלילה, בחייהם של בני אדם.

לכן, כאשר נדרשות עבודות אספלט חשוב מאוד להקפיד על בחירה נכונה של החברה שתספק את השירות. יש לבחור חברה בעלת ניסיון, שביצעה פרויקטים גדולים בהצלחה, שיש לה לקוחות רבים, ושערוכה לפתור בעיות באופן מהיר ואפקטיבי ולעבוד בדיוק רב , כל זה תוך שימוש ברכבי העבודה חדשניים ומתקדמים לייעול תהליך העבודה.

הסקירה באדיבות אתר itur-itum.co.il

 



תגיות המאמר: אספלט, עבודות אספלט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ravivor

מאת: ravivorחינוך ילדים22/04/151939 צפיות
הילד עומד לעלות לכיתה א'? לילדים רבים המהלך הזה מלווה בהרבה חששות ופחדים. הנה כמה עצות מסופר הילדים ויועץ החינוך, חיים ולדר.

מאת: ravivorעיצוב פנים22/04/151732 צפיות
מתלבטים בנוגע לריצוף המתאים לחדר הרחצה? האם עדיף מקלחון מרובע או עגול? הנה כמה תשובות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המתאים לכם.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: ravivorבית חכם24/03/151146 צפיות
מערכות בית חכם כבר מזמן הפכו למציאות בבתים רבים. הנה שלושה יתרונות עיקריים שיגרמו גם לכם להתקין חשמל חכם בבית.

מאת: ravivorתרבות דיגיטלית19/03/152438 צפיות
בעידן שבו ניתן למצוא ולראות כמעט הכול באינטרנט, לא באמת חייבים לשלם הון תועפות לספקיות תוכן שגובות כמה שבא להן. מדריך מקוצר לסטרימינג מהיר ואיכותי.

מאת: ravivorבריאות ורפואה כללי16/03/151650 צפיות
ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש וקרינה. קבלו כמה טיפים שישמרו על בריאותכם ויהפכו אתכם לחכמים בשמש.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222801 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223112 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211589 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica