חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נמאס לשלם על טלוויזיה? עבור לאינטרנט

מאת: ravivorתרבות דיגיטלית19/03/20152438 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז ומתמיד הרגילו אותנו לשלם ביוקר על כל פיסת תוכן שאנו צורכים בטלוויזיה. למעשה, הטלוויזיה היא המדיה האחרונה שעדיין ממשיכה לגבות מאיתנו תשלום פר-תכנים, לעומת מדיות אחרות כגון רדיו ואינטרנט שנשארו חופשיות (יחסית) מגביית תשלום ממשתמש הקצה. אומנם כיום מוצע גם שירות חלופי בשם "עידן פלוס", אך למעט כמה ערוצים עיקריים הוא לא מציע חלופה אמיתית לתכנים הקיימים בחברות התוכן הגדולות.

לא נעסוק כאן בכל הדילמות המשפטיות והמוסריות האופפות את נושא הורדות הקבצים כבר מימי נאפסטר, זכרה לברכה. למעט תשלום על ספקי האינטרנט והתשתיות, אנו (עדיין) לא משלמים כסף על התוכן שאנו צורכים באינטרנט.

העובדה הזו מובילה אותנו, עקב בצד אגודל, לאפשרות לבטל לגמרי את השימוש בטלוויזיה, לטובת צריכה מקוונת של סרטים, סדרות ותוכניות ישירות באינטרנט. כל מה שצריך הוא מסך טלוויזיה המחובר ישירות למחשב עם אינטרנט, ויש לכם קולנוע ביתי אמיתי.

אומנם היום כבר יש היצע מסחרר של סטרימרים (מזרימי מדיה), המסוגלים להתממשק עם מספר רב של מכשירים, ובראשם הטלוויזיה והמחשב, ולשאוב תכני מולטימדיה ממגוון מקורות. בנוסף כיום יש גם טלוויזיות חכמות (Smart TVs), שחלקן כולל סטרימר מובנה; אבל למעשה לכל סטרימר או טלוויזיה חכמה יש את המגבלות שלהם.

השיטה המוצעת כאן משתמשת בתוכנת XBMC / Kodi, שבעצם הופכת כל מחשב לסטרימר אינטרנטי מושלם. X-Box Media Center היא תוכנת קוד פתוח, המאפשרת לנגן כמעט כל פורמט של וידיאו ואודיו, וכל זה בלי לרכוש סטרימר נפרד או לשבת ולחפש אחרי אינסוף טורנטים באינטרנט, כדי להוריד אותם ליישום הביטורנט במחשב.

XBMC (או בשמה החדש Kodi) מתחברת ישירות לכל הטורנטים וערוצי התוכן הקיימים, מספקת מגוון ענק של מקורות מדיה, ושואבת מאות אם לא אלפים של פריטי תוכן כגון סרטים, תוכניות וסדרות בליווי כתוביות; כל זאת במגוון רחב הרבה יותר לעומת הסטרימרים האחרים בשוק, שצריך לרכוש ו/או להתקין בנפרד (Chrome Cast של גוגל, אפל TV, אקסטרימר וכו'). מיותר לציין שאם בנוסף יש לכם גם מקרן לקולנוע ביתי אז בכלל שיחקתם אותה, ותקבלו איכות צפייה גבוהה ביותר.

שלב 1 – התקנה
מורידים את עדכון התוכנה האחרון מאתר www.kodi.tv, ומתקינים אותו על גבי המחשב הביתי, הסמארטפון, הטאבלט או כל מכשיר מתאים אחר.

שלב 2 – עברית
מי שמתקין את Kodi / XBMC בצורה ידנית, צריך להתקין בנפרד גם את העברית (אלא אם כן לא מפריע לכם לעבוד בממשק באנגלית). אחרי ההורדה וההתקנה, נכנסים ל-System ואחריו: Settings, Appearance, Skin ולבסוף Fonts. בוחרים בפונט אריאל.

לאחר מכן נכנסים ל-International ולאחריו Language, בוחרים "עברית" ואת ערכת התווים משנים ל-Hebrew Windows וכך גם בכתוביות. כעת יש לכם סטרימר אינטרנטי בעברית מלאה.

שלב 3 – הגדרות
היכנסו למערכת >> הגדרות >>> אודיו / וידיאו. כעת תוכלו לשנות את הגדרות הצליל והתצוגה בהתאם לצרכים שלכם. לאחר מכן, תחת פרטי מערכת >> רשת, יש לוודא שהתוכנה זיהתה את חיבור האינטרנט בו אתם משתמשים. בלי אינטרנט זה לא יילך.

שלב 4 – Add-ons
כעת מגיע השלב בו צריך לחפש ולהוריד את התוספים, שמתחברים ישירות לכל מקורות התוכן והמדיה. נכנסים ל-System ולאחריו ל-Add-ons. ככל הנראה יש אינספור Add-ons כאלה ב-XBMC, ורוב הסיכויים שלא תגיעו לכולם. למרות זאת, גם אלו שכן תגיעו אליהם כנראה יספיקו (לפחות בהתחלה, עד שתרצו להוסיף עוד).

אחד התוספים המעולים יותר ב-XBMC הוא Navi-X, המציע גישה לכמויות עצומות של תוכן ומידע. התוסף מותקן ישירות לתוך תפריט ה- Programs, ומאפשר לחפש תכנים ב-8 מקורות מידע עיקריים: Navi Extreme, גוגל וידיאו, Groove Shark, Ice Films, Daily Motion, Video Friender, וימאו ויוטיוב.

צפייה מהנה!

המדריך באדיבות 3D Store – מערכות אודיו וקולנוע ביתי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ravivor

מאת: ravivorחינוך ילדים22/04/151939 צפיות
הילד עומד לעלות לכיתה א'? לילדים רבים המהלך הזה מלווה בהרבה חששות ופחדים. הנה כמה עצות מסופר הילדים ויועץ החינוך, חיים ולדר.

מאת: ravivorעיצוב פנים22/04/151732 צפיות
מתלבטים בנוגע לריצוף המתאים לחדר הרחצה? האם עדיף מקלחון מרובע או עגול? הנה כמה תשובות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המתאים לכם.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: ravivorבניין ואחזקה - כללי29/03/151098 צפיות
אספלט הוא חומר בנייה מודרני בעל יתרונות רבים, ההופכים אותו לאחד הנפוצים ביותר בתחומי הבנייה. הנה כמה מיתרונותיו.

מאת: ravivorבית חכם24/03/151148 צפיות
מערכות בית חכם כבר מזמן הפכו למציאות בבתים רבים. הנה שלושה יתרונות עיקריים שיגרמו גם לכם להתקין חשמל חכם בבית.

מאת: ravivorבריאות ורפואה כללי16/03/151652 צפיות
ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש וקרינה. קבלו כמה טיפים שישמרו על בריאותכם ויהפכו אתכם לחכמים בשמש.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172768 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172563 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172465 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152967 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152232 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica