חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 סיבות מנצחות להתקין מערכת בית חכם

מאת: ravivorבית חכם24/03/20151146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתים חכמים היו עד לפני כמה שנים נחלתם של עשירים, בני האלפיון העליון. אך מה שהתחיל כקונספט לבעלי אמצעים בלבד, הפך נפוץ יותר ויותר ונגיש לכולם. מדוע כדאי גם לכם להתקין מערכת בית חכם? (או בשמה הנוסף "חשמל חכם"). לפניכם כל הסיבות.

1. שדרוג רמת הנוחות בבית
דמיינו לרגע כיצד ביום קר במיוחד, החימום נדלק כמה דקות לפני שאתם מגיעים הביתה; ברגע שאתם נשכבים על הספה מופעלת מערכת הקולנוע הביתית עם הסרט האהוב עליכם; הווילונות מוסטים אוטומטית והתאורה מעומעמת - וכל זה בלחיצת כפתור אחת.

אם תתקינו מערכת בית חכם לא תצטרכו לדמיין את התסריט הזה, אלא הוא יהפוך למציאות ממשית שהיא חלק בלתי נפרד מחיי השגרה שלכם. מערכת הבית החכם פירושה אוטומציה של הפעולות הביתיות, כך שכל ההתנהלות בבית הופכת פשוטה, קלה ונוחה יותר. זה הזמן להזכיר כי הבית שלנו אמור להיות מבצרנו, המקום הבטוח שלנו, שבו טוב ונוח לנו להיות. התקנת מערכת הבית החכם תמקסם את מידת הנוחות הביתית, ותאפשר לכם להרגיש שאתם חיים לא במבצר, כי אם בארמון מלכים של ממש.

2. חיסכון בעלויות חשמל חודשיות
דיירים רבים נרתעים מהמחשבה לשלב מערכת כזו בביתם, זאת בעיקר בשל העלויות הכרוכות בפרויקט כזה. העניין הוא שאותם דיירים שוכחים, כי פוטנציאל החיסכון העצום שמערכת כזו מציעה, מאפשר החזר השקעה מהיר ואף חיסכון לטווח ארוך. באמצעות תכנון והגדרה מראש של שעות כיבוי התאורה והדלקתן, של שעות ההפעלה של המזגן כמו גם של מכשירים חשמליים נוספים בבית - ניתן לבצע בקרה על הפעלת צרכני החשמל, ולהבטיח שימוש בחשמל לפי הצורך ולא מעבר לכך.

זהו הקץ לדוד שנשכח דולק יומיים בלי ששמתם לב, או למזגן שנותר לפעול גם אחרי שיצאתם מהבית. כל המכשירים החשמליים יכובו ויופעלו אוטומטית בהתאם לצרכים שלכם. מיותר לציין כי בשיטה זו החיסכון בחשמל הוא עצום, והוא יבוא לידי ביטוי בחיסכון של אלפי שקלים בשנה.

3. שיפור מראה הבית מבחינה עיצובית
מערכת הבית החכם מרכזת את כל המכשירים החשמליים בבית בנקודת בקרה אחת. זה אומר שהקירות שלכם כבר לא ייראו עמוסי מתגים ומפסקים, כמו מיצג מדעי במוזיאון. זהו גם הסוף לשלל החוטים והכבלים של מוצרי החשמל בבית, שנערמים להם בחללי הבית השונים ויוצרים בהם כיאוס של ממש. מערכת בית חכם פירושה עיצוב מינימליסטי בקו נקי, בו יש לוח בקרה מרכזי אחד - והחלל נראה מרווח יותר, נעים יותר ופחות עמוס וצועק.

--------------------------

באדיבות camera4u.co.il - מצלמות אבטחה ומערכות בית חכם

 



תגיות המאמר: בית חכם, חשמל חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ravivor

מאת: ravivorחינוך ילדים22/04/151939 צפיות
הילד עומד לעלות לכיתה א'? לילדים רבים המהלך הזה מלווה בהרבה חששות ופחדים. הנה כמה עצות מסופר הילדים ויועץ החינוך, חיים ולדר.

מאת: ravivorעיצוב פנים22/04/151732 צפיות
מתלבטים בנוגע לריצוף המתאים לחדר הרחצה? האם עדיף מקלחון מרובע או עגול? הנה כמה תשובות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המתאים לכם.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: ravivorבניין ואחזקה - כללי29/03/151098 צפיות
אספלט הוא חומר בנייה מודרני בעל יתרונות רבים, ההופכים אותו לאחד הנפוצים ביותר בתחומי הבנייה. הנה כמה מיתרונותיו.

מאת: ravivorתרבות דיגיטלית19/03/152438 צפיות
בעידן שבו ניתן למצוא ולראות כמעט הכול באינטרנט, לא באמת חייבים לשלם הון תועפות לספקיות תוכן שגובות כמה שבא להן. מדריך מקוצר לסטרימינג מהיר ואיכותי.

מאת: ravivorבריאות ורפואה כללי16/03/151651 צפיות
ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש וקרינה. קבלו כמה טיפים שישמרו על בריאותכם ויהפכו אתכם לחכמים בשמש.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica