חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חכמים בשמש: כך תגנו על עצמכם גם בימים חמים

מאת: ravivorבריאות ורפואה כללי16/03/20151650 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון, אנחנו עדיין נמצאים בתקופת החורף, אך הקיץ יגיע מהר יותר מכפי שאנו מדמיינים. אז רגע לפני שזה קורה, הגיע הזמן להכין את עצמנו לקראת ההמולה החמה. לקיץ יש מעלות רבות - כמו אבטיח קר, לימונדה מפנקת ובטן גב על חוף הים - אך החיסרון הגדול ביותר שלו הוא השמש הלוהטת. קרניה חודרות באגרסיביות אל הגוף, מחממות אותו יתר על המידה ומזיקות לעור.

מה עושים? קבלו 5 דרכים אפקטיביות להגן על עצמכם מפני השמש היוקדת של הקיץ.

1. הרכיבו משקפי שמש בכל פעם שאתם יוצאים מהבית. הקפידו כמובן על משקפי שמש איכותיים, מסנני קרינת UV, אותה קרינה ידועה לשימצה של השמש, ולא משקפי שמש שקניתם בשוק בעשרה שקלים, כי הם לא יעשו את העבודה.

2. במקום קרם הגנה, נסו ללבוש ביגוד מעט יותר ארוך. קרם הגנה, שנתפש בעבר כאמצעי ההגנה היעיל ביותר נגד השמש, הופך יותר ויותר שנוי במחלוקת בימים אלה. מחקרים שפורסמו בשנים האחרונות החלו לחשוף את הנזקים שיכול קרם הגנה להסב לעור, ועל כן אם אתם לא לגמרי שלמים עם מריחת קרם הגנה בכל פעם שאתם נחשפים לשמש - רצוי פשוט ללבוש בגדים יותר ארוכים. לבישת מכנס ארוך במקום קצר, או חולצה עם שרוולים קצת יותר ארוכים במקום גופייה, לא באמת תגרום לכך שיהיה לכם חם יותר; אבל היא כן תחסום את המגע הישיר של השמש עם העור שלכם, ועל כן תגן עליו כראוי.

3. בהמשך לאמור לעיל, אחת מתרופות הסבתא המוכרות ביותר נגד קרינת השמש היא מריחת שמן קוקוס על הגוף בעת החשיפה לשמש. אם אתם נמנים עם קבוצת המקטרגים על קרם ההגנה, תוכלו תמיד לנסות את האופציה הזו. אנחנו לא מבטיחים לכם שזה יעבוד, אבל שווה בהחלט לנסות.

4. רצוי להימנע מלבלות בשמש בשעות החמות ביותר של היום, מהשעות 10:00 או 11:00 ועד 16:00 אחר הצהריים. בשעות הללו קרני השמש חזקות מאוד, מה שאומר שהנזק יכול להיות חמור יותר. אם אתם חובבי שמש מושבעים, תמיד תוכלו ליהנות ממנה בשעות המוקדמות של הבוקר, אז הקרניים שלה מלטפות ונעימות, ואף מאפשרות לנו למלא את הגוף בוויטמין D, הכל כך נחוץ ובריא לגוף.

5. אם אתם מתכוונים לבלות בחצר, הדרך הטובה ביותר להגן על עצמכם מפני השמש היא להצליל את הגינה כראוי. שמשייה, פרגולה, סוככים או רשתות צל - ברגע שהחצר תהיה מוצללת כראוי, אתם לא תצטרכו שום הכנה לפני היציאה אליה. קיימים כיום מגוון פתרונות הצללה איכותיים, שהם לא רק פונקציונליים, אלא אף יוסיפו חן לחצר וישדרגו את המראה שלה.

------------------------

באדיבות מ. טרופי-גן עיצובים, המספקת פתרונות הצללה מתקדמים


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ravivor

מאת: ravivorחינוך ילדים22/04/151939 צפיות
הילד עומד לעלות לכיתה א'? לילדים רבים המהלך הזה מלווה בהרבה חששות ופחדים. הנה כמה עצות מסופר הילדים ויועץ החינוך, חיים ולדר.

מאת: ravivorעיצוב פנים22/04/151732 צפיות
מתלבטים בנוגע לריצוף המתאים לחדר הרחצה? האם עדיף מקלחון מרובע או עגול? הנה כמה תשובות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המתאים לכם.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: ravivorבניין ואחזקה - כללי29/03/151098 צפיות
אספלט הוא חומר בנייה מודרני בעל יתרונות רבים, ההופכים אותו לאחד הנפוצים ביותר בתחומי הבנייה. הנה כמה מיתרונותיו.

מאת: ravivorבית חכם24/03/151146 צפיות
מערכות בית חכם כבר מזמן הפכו למציאות בבתים רבים. הנה שלושה יתרונות עיקריים שיגרמו גם לכם להתקין חשמל חכם בבית.

מאת: ravivorתרבות דיגיטלית19/03/152438 צפיות
בעידן שבו ניתן למצוא ולראות כמעט הכול באינטרנט, לא באמת חייבים לשלם הון תועפות לספקיות תוכן שגובות כמה שבא להן. מדריך מקוצר לסטרימינג מהיר ואיכותי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223128 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213632 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201740 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201511 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201500 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191975 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica