חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעול רב בריח

מאת: yuval ozאבטחת הבית15/04/20151019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אם עברת לבית חדש והמנעולן כבר נמצא בדרך אליך, המאמר הזה הוא בשבילך.
ישנם מספר דברים חשובים שיש לדעת לפני שנזמין את המנעולן לביתנו וכמובן דברים שחייבים לדעת לבדוק תוך כדי עבודתו.
קודם כל, תפקידו של אמן מנעולים הוא להחליף עבורך צילינדרים או לשכפל מפתחות לכל סוגי הדלתות.
כיום קיימים בישראל סוגים רבים ומגוונים של צילינדרים מסוג רב בריח ברמות מיגון שונות בהם אנו נבחר בהתאם לתקציב האישי שלנו.

אז בוא נגיד שהחלטת לבחור ולהחליף או לרכוש צילינדר,
ישנם דברים חשובים שצריך לברר לפני הקנייה, דברים כמו כמה עולה לשכפל מפתח עבורו,
קיים הבדל רציני במחירי המפתחות, הבדל זה נקבע לפי סוג הצילינדר המדובר. ישנם צילינדרים תוצרת הארץ כמו כדוגמת רב בריח, וישנם כמובן גם תחליפים זולים יותר.
דבר נוסף, חשוב לברר כמה מפתחות מספקים לכם עם הצילינדר שאתם מתכוונים לרכוש, יש צילינדרים שמגיעים עם 2 מפתחות, וכאלו עם 7 במידה ואתם זקוקים למפתחות רבים עלול להיות הבדל משמעותי במחיר שתתבקשו לשלם אבל זה יחסוך לכם אחרכך את הצורך לשכפל מפתח, זה יעלה לכם יותר.

כפי שאתם בטח יודעים צילינדר רב בריח קלאסי של "מולטילוק" הוא הצילינדר בו משתמש כמעט כל ישראלי ממוצע, זאת בגלל מחירו הסביר ורמת הבטיחות הטובה מאוד שמספק.

החלפת מנעול נדרשת במקרה שאחד המפתחות נגנב או אבד, או במקרה שהמנעול הישן שלכם התקלקל. החלפתו של המנעול מורכבת משני מרכבי עלות, עלות העבודה ועלות הצילינדר המוחלף ולנו יש שתי אפשרויות: 
או לקנות מנעול רב בריח ולהתקינו לבד וכך נחסוך בעלות העבודה כמובן שלהתקין מנעול צריך ידע קודם, זה לא כלכך פשוט כפי שזה נשמע.
האפשרות השנייה שעומדת בפנינו היא כמובן להיעזר במנעולן רב בריח מקצועי שיבוא אלינו ויבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. 
המחיר עבור צילינדר רב בריח יכול להגיע עד 500 ש"ח. 
דבר חשוב מאוד, אם כבר בחרנו צילינדר מומלץ לבחור כזה שמוגן נגד קדיחות (פרט שכתוב על אריזת הצילינדר). 
המלצה זו היא מהסיבה הפשוטה, רוב הפורצים בארץ ובכלל משתמשים בשיטה זו לביצוע פריצה לבתים.

שימו לב, במקצוע המנעולנות מה לעשות לא כולם יצאו צדיקים אצל חיים הכט יש גם מתחזים.
מנעולן מסוג זה ינצל את חוסר ההבנה שלכם בתחום ויחסוך עליכם באביזרים, משמע, שימוש בכלי עבודה תחליפים ומאולתרים ובכך יכול לגרום לנזק לדלת עצמה, 
אפשרות נוספת בה משתמש המנעולן ה"חאפר" היא התקנת צילינדרים שפורקו מבתים אחרים, כאלו ששופצו ונמכרו ללקוח התמים כחדשים. 
מכניקת הצילינדר נשחקת עם הזמן לכן מנעול צילינדר רב בריח מאולתר ומשופץ עשוי להתקלקל לכם תוך זמן קצר, כמובן שישנה אפשרות סבירה שהמפתח כבר שוכפל והועבר לידיים פליליות מסוכנות.
לא חסר מקרים שכמה ימים לאחר החלפת מנעול אותו הבית בו הותקן מנעול כזה נפרץ באורח פלא.

חובה עליכם לדרוש מהמנעולן לראות את החלקים באריזתם המקורית לפני שהותקנו בבית.
לידע כללי, לא ניתן לזייף אריזה מקורית של צילינדר. זו אינה מאפשרת סגירה חוזרת אז שימו לב שאתם עומדים ליד הבחור כשהוא עושה את עבודתו הטובה.
חיסכון של המנעולן יכול להתבטא גם בהתקנת צילינדרים דמוי רב בריח שקנה המתקין בחו"ל והביאם לארצנו למכור אותם במחירים של צילינדרים מקוריים. מכיוון שאין אפשרות לשכפל את סוג ההמפתח הזה, גם לא נוכל להתאים לו מפתחות נוספים במידת הצורך.

בכדי להסיר ספק ושתהיו בטוחים בעבודת המנעולן שיגיע אליכם הביתה , יש להיכנס לאתרים ולקרוא המלצות לפני שאתם מרימים את הטלפון ומחייגים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yuval oz

מאת: yuval ozאחסון אתרים20/07/152725 צפיות
חיפוש פתרון לאחסון אתר היא החלטה הכרחית. למרות שהמשימה לא פשוטה וקיימות בשוק חברות רבות המספקות שרותי אחסון אתרים. החיפוש אחר מאחסן אתרים

מאת: yuval ozביטוח דירה20/07/154412 צפיות
מנעולן הוא תחום מאוד גדול אשר כולל מגוון רב של שירותים הקשורים למנעולים. שירותי מנעולן..

מאת: yuval ozאחסון אתרים14/05/152416 צפיות
מעבר לספק אחסון אתרים חדש עשוי להיראות דבר מדהים ומשנה משחק רציני. עם זאת, במציאות זה לא כל כך ורוד כפי שאתם חושבים. מאמר זה מספק נקודות חשובות בהקשר זה.

מאת: yuval ozבניית אתרים07/05/15991 צפיות
אם אתה לא רוצה שהאתר שלך יעלם פתאום כאוויר עם אחסון אתרים חינמי באינטרנט, קבל כמה טיפים:

מאת: yuval ozרכב15/04/15967 צפיות
להתפס במפתיע עם בעית מנעול או מפתח רכב תקולים יכול לקרות לכל אחד ובדרך כלל גם קורה בזמנים הכי לא מתאימים. אני לא צריך לספר לכם מי זה מרפי, אבל יש לו את העיתויי ה"מושלם"

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151815 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: yuval ozאינטרנט - כללי08/04/151192 צפיות
ראשית קצת מידע בנושא אחסון שרתים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica