חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צריך לצפות מספק אחסון אתרים?

מאת: yuval ozאחסון אתרים20/07/20152722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוש פתרון לאחסון אתרים היא החלטה הכרחית. למרות שהמשימה לא פשוטה וקיימות בשוק חברות רבות המספקות שרותי אחסון אתרים. החיפוש אחר מאחסן אתרים אמין יכולה להיות משימה מרתיעה בעיקר כשיש לך מאות ואלפי ספקי שירות שונים כל כך המציעים אפשרויות שונות וזורקים לאויר הבטחות בלי סוף, מה שהופך את המשימה ליותר מפחידה. מאמר זה יעזור לך להבין בדיוק איזה שרות אחסון אתרים אתה צריך ומה בדיוק לחפש (הגדרות). אז בוא ונסתכל על חלק מהתכונות הנפוצות ביותר.

ספק אחסון אתרים צריך להציע:

שטח דיסק HD ורוחב פס BW

שטח דיסק HD מתייחס לכמות נפח אחסון שהוקצתה לך על ידי ספק אחסון האתרים. שטח זה ישמש לאחסון קבצי אתר האינטרנט שלך הכוללים: טקסט, תמונות, אודיו, וידאו וכמובן הקבצים עליהם נמצא תוכן האתר שלך כגון: HTML או PHP. רוחב הפס BW מתייחס לכמות התנועה שניתן להזרים לאתר שלך upload וממנו החוצה download הורדה מהאתר שלך. תנועה זו מתרחשת כל זמן שמבקרים באתר שלך גולשים וצופים בתוכן (תמונות, מוזיקה, סרטונים וכו..) כל פעם שהמבקר מקבל או מעלה משהו מהאתר או לאתר שלך. אם באתר שלך יש הרבה תמונות וסרטים אז אתה צריך תדרוש אחסון גבוה יותר ורוחב פס גדול יותר.

דוא"ל

ספק אחסון אתרים בדרך כלל יספק לך גם שירותי דוא"ל הרי גם זה נחשב לאחסון בדיוק כמו אתר אך מה שמאוחסן בו זה המיילים שלך. בדרך כלל משולב גם עם מערכת אינטרנטית וובית לניהול תיבות הדואר שלך כך שתוכל להתחבר מכל מקום ולנהל את הדואר שלך באמצעות דפדפן אינטרנט פשוט. שירות הדוא"ל יכלול שרתי POP3 ו- SMTP כך שאתה יכול לגשת למייל שלך גם באמצעות המכשירים הניידים שלך.

מזה FTP?

אם אתה בונה אתרים מתחיל אשר עובד ב HTML ו PHP תקבל מספק אחסון אתרים שלך שם שרת (NS - NAME SERVER) שם משתמש וסיסמא אותן תוכל להזין לתוכנה כדוגמת FILEZILA. תוכנה זו מאפשרת לך לראות פיזית היכן יושב האתר שלך על גבי שרת אחסון אתרים שלך ומשמש כממשק ויזואלי להעלאת ועריכת הקבצים של האתר. בנוסף היום קיימת תוכנת עריכת תוכן השם WORDPRESS אשר מותקנת ישירות עי ספקי אחסון אתרים ומציעה יצירת יישום שבו אתה יכול ליצור אתר האינטרנט שלך פשוט על ידי בחירת תבנית והוספת טקסט משלך ותמונות.

FTP - filetransferprotocol

משמע, פרוטוקול העברת קבצים. זה הפרוטוקול להעברת קבצי האתר שלך מהמחשב שלך לשרת אחסון אתרים או להיפך. מה שמאפשר לך להעלות את הקבצים שלך מהמחשב האישי לשרת של ספק אחסון האתרים שלך. ספק אחסון אתרים באינטרנט צריך לאפשר לך גישה 24/7 FTP בלתי מוגבלת לקבצי האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yuval oz

מאת: yuval ozביטוח דירה20/07/154409 צפיות
מנעולן הוא תחום מאוד גדול אשר כולל מגוון רב של שירותים הקשורים למנעולים. שירותי מנעולן..

מאת: yuval ozאחסון אתרים14/05/152408 צפיות
מעבר לספק אחסון אתרים חדש עשוי להיראות דבר מדהים ומשנה משחק רציני. עם זאת, במציאות זה לא כל כך ורוד כפי שאתם חושבים. מאמר זה מספק נקודות חשובות בהקשר זה.

מאת: yuval ozבניית אתרים07/05/15989 צפיות
אם אתה לא רוצה שהאתר שלך יעלם פתאום כאוויר עם אחסון אתרים חינמי באינטרנט, קבל כמה טיפים:

מאת: yuval ozאבטחת הבית15/04/151017 צפיות
דברים שצריך לדעת לפני שמזמינים מנעולן להחלפת הצילינדר במידה ועברת לבית חדש והמנעולן כבר נמצא בדרך אליך, המאמר הזה הוא בשבילך.

מאת: yuval ozרכב15/04/15965 צפיות
להתפס במפתיע עם בעית מנעול או מפתח רכב תקולים יכול לקרות לכל אחד ובדרך כלל גם קורה בזמנים הכי לא מתאימים. אני לא צריך לספר לכם מי זה מרפי, אבל יש לו את העיתויי ה"מושלם"

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151811 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: yuval ozאינטרנט - כללי08/04/151192 צפיות
ראשית קצת מידע בנושא אחסון שרתים.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153115 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica