חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעבר בין ספקי אחסון אתרים

מאת: yuval ozאחסון אתרים14/05/20152415 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן סיבות רבות לכך שעסקים בוחרים לעבור לספק אחסון אתרים חדש.

הסיבות שונות ומגוונות, זה יכול להשתנות משטח דיסק לא מספיק לשירות לקוחות גרוע או מתקלות (DOWN-TIME) תכופות של השרת.

מעבר לספק אחסון אתרים חדש עשוי להיראות דבר מדהים ומשנה משחק רציני. עם זאת, במציאות זה לא כל כך ורוד כפי שאתם חושבים. מאמר זה מספק נקודות חשובות בהקשר זה.

בחירת ספק אירוח אתרים חדש

יש צורך לשקול היבטים שונים בעת בחירת ספק אחסון אתרים חדש. אלה כוללים את מערכת ההפעלה (OS), דרישות רוחב הפס ושטח דיסק המסופק, שלא נדבר על שעות פעילות ושירות לקוחות.

סוג מערכת הפעלה (OS)

בעוד נודדים מספק אחסון אתרים אחד למשנהו, יש לשים לב כי מדובר באותה מערכת הפעלה שאתם משתמשים כיום (Windows או Linux) כי זה יעשה את ההגירה קלה יותר ולא תזדקק לשינויים מאסיבים בקוד האתר. אלא אם כן יש לכם סיבה טובה מאוד, ממש לא מומלץ לשנות את מערכת ההפעלה הקיימת (להתקין את האתר שלכם על שרת שעליו רצה מערכת הפעלה שונה). אם אתם מתכננים לבחור במערכת הפעלה חדשה, אתם צריכים לבדוק אם מערכת הפעלה שמוצעת על ידי ספק אחסון אתרים החדש תעבוד בצורה תקינה עם האתר שלכם.

בנוסף, תבדקו אם האתר שלכם צריך מסד נתונים, במידה וכן מומלץ ללכת על מסד נתונים מסוג MySQL אשר תואם ויכול לעבוד עם לינוקס ו- Windows גם יחד, לעומת אקסס אשר תואמת רק ל- Windows. לכן מומלץ להתחשב בנקודות הבאות בעת המעבר למערכת הפעלה חדשה.

רוחב פס ושטח דיסק

רוחב הפס BandWidth ושטח הדיסק המסופק לכם על ידי ספק אחסון האתרים החדש חשובים כי רוחב הפס משפיע על מהירות תגובת האתר ונפח הדיסק מאפשר את אחסון הנתונים. בדוק אם ספק השירות החדש מציע רוחב פס ודיסק גבוהים כמה שיותר במחיר סביר. אם הוא לא, אנחנו מציעים לכם לבצע ניתוח עלות-תועלת לשני ההיבטים. זה עשוי לעזור לכם לקבל החלטה נבונה.

Uptime - זמינות האתר

Uptime הוא גורם חשוב משום שכאשר אתר האינטרנט שלך למטה (לא זמין), מבקרים / לקוחות באתר שלך יכולים להיות מוטרדים וזה עלול לפגוע באמינות של האתר שלך. מה גם ש GOOGLE מוריד את הדירוג של האתר במידה וזה אינו זמין לפרקים.

במונחים כספיים בפועל, אתה עלול בסופו של דבר לאבד מאות או אפילו אלפי שקלים. ספק אחסון אתרים יכול לטעון שמספק 100% uptime, ממש לא סביר!. ודא ואמת את הטענות.

יתר על כן, יש לבדוק מתי הוא (ספק האחסון) מבצע תחזוקה מתוכננת - בשעות שיא או בשעות שאינן שעות שיא (בלילה). אם הם עושים את זה בשעות שיא, העסק שלך עלול לאבד את תנועה והכנסות בצורה משמעותית.

שירות לקוחות

שירות לקוחות טוב הוא חיוני בעת בחירת ספק אחסון אתרים חדש. בדקו אם שירות הלקוחות זמין מסביב לשעון ושבעה ימים בשבוע (24/7). הם צריכים להיות זמינים באמצעות שיחות טלפון, SMS, או צ'ט בזמן אמת. אפשרויות אלו מבטיחות תקשורת מהירה יותר. אתה יכול ואפילו מומלץ לבקר באתר האינטרנט של ספק האחסון כדי לבדוק את אמינותו .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yuval oz

מאת: yuval ozאחסון אתרים20/07/152725 צפיות
חיפוש פתרון לאחסון אתר היא החלטה הכרחית. למרות שהמשימה לא פשוטה וקיימות בשוק חברות רבות המספקות שרותי אחסון אתרים. החיפוש אחר מאחסן אתרים

מאת: yuval ozביטוח דירה20/07/154411 צפיות
מנעולן הוא תחום מאוד גדול אשר כולל מגוון רב של שירותים הקשורים למנעולים. שירותי מנעולן..

מאת: yuval ozבניית אתרים07/05/15991 צפיות
אם אתה לא רוצה שהאתר שלך יעלם פתאום כאוויר עם אחסון אתרים חינמי באינטרנט, קבל כמה טיפים:

מאת: yuval ozאבטחת הבית15/04/151018 צפיות
דברים שצריך לדעת לפני שמזמינים מנעולן להחלפת הצילינדר במידה ועברת לבית חדש והמנעולן כבר נמצא בדרך אליך, המאמר הזה הוא בשבילך.

מאת: yuval ozרכב15/04/15967 צפיות
להתפס במפתיע עם בעית מנעול או מפתח רכב תקולים יכול לקרות לכל אחד ובדרך כלל גם קורה בזמנים הכי לא מתאימים. אני לא צריך לספר לכם מי זה מרפי, אבל יש לו את העיתויי ה"מושלם"

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151814 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: yuval ozאינטרנט - כללי08/04/151192 צפיות
ראשית קצת מידע בנושא אחסון שרתים.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica