חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגיני הוקרה – כשבאמת מעריכים מישהו

מאת: elichai rubinצרכנות30/04/20151309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגיני הוקרה הינם סמל להערכה והוקרה הניתנים כמחווה לאנשים היקרים לנו. לכל מי שנרצה לבטא אליו הערכה, נעניק מגן הוקרה, חרוט במילות הערכה או ברכה ומעוצב בקפידה. מקור של המתנה זו הוא בעבר הרחוק וגם לאחר מכן שימשו המגינים בעיקר כאות גבורה ואומץ לאנשי צבא. כיום, מגיני הוקרה מעטרים משרדים וחדרי עבודה רבים, מהמדף ועד לארון, מוצגים בגאווה על ידי בעליהם.

מגיני הוקרה – למי נעניק?

מגיני הוקרה הינם הדרך הפשוטה והבטוחה לחיזוק קשרים עסקיים וקשרי שותפות. המגינים הם אישיים וכל עובד, שותף או משקיע יקבל אותם בהערכה ויראה בהם סימן לחיזוק הקשרים.

מגיני הוקרה הם דרך מצוינת לגיבוש במקום העבודה או העסק, על ידי מענק מגינים לעובדים. עובד המקבל מגן עם כיתוב אישי, ירגיש שייך יותר למקום עבודתו ויניב תוצאות טובות יותר.

כל מי שאהוב עלינו ונרצה להביע אליו הערכה, נוכל לתת לו מגן הוקרה. לאו דווקא ספורטאים אשר הגיעו לניצחון, סטודנטים שהגיעו להישג או חיילים. כל מקבל מגן ישמח בהוקרה והערכה שהנותן רוחש כלפיו. בין אם תודה, הערכה, אות גבורה או אפילו סמל אהבה.

מגיני הוקרה – כל הסוגים והחומרים

מגיני הוקרה מעץ – פלטה העשויה מעץ משובח, מהגוני או מייפל ועוד, בדרך כלל משולב עם מתכת משובחת כמו זהב, כסף, או נחושת. את המילים אפשר לחרוט או לכתוב על העץ או על המתכת, בשלל צבעים וצורות. ניתן גם לחרוט סמל או לוגו ואפילו לצרוב תמונה על גביהם.

מגינים מזכוכית – לוח זכוכית בצורת מגן שעליו חורטים את המילים או על לוח מתכת המוצמד למגן.

מגיני קריסטל הינם יקרים יותר. עשויים מגושי קריסטל בצורות שונות ואומנותיות שעליהם מצמידים או חורטים מילים, תמונות או סמלים בשביל המקבל.

מגיני הוקרה בעבודת יד – מגינים אלו מיוצרים משלל חומרים, מתכת מסוגים שונים או עץ או משולבים יחדיו. מגינים אלו מעוצבים בקפידה על פי בחירה אישית ובעבודת יד.

מגיני הוקרה – מה יש לדעת?

מחירי המגינים אינו יקר. למרות שבעבר היו קשים יותר להשגה, בימינו המגינים צוברים פופולאריות ומתאימים לכל תקציב. כמובן, לאותם המבקשים להשקיע קיימים מגינים איכותיים ויוקרתיים.

הכנת המגן לא לוקחת זמן ארוך מידי. לפעמים תוך יום המגן כבר יהיה מוכן לנתינה.

אין מי שלא יעריך קבלת מתנה המוכיחה רבות על הישגיו ותרומותיו.

לפרטים נוספים התקשרו 04-8676822

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162045 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161295 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161216 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162041 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151254 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151134 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151706 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica