חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד איטום גגות מסייע לאיכות הסביבה?

מאת: אסי לינקרשיפוצים14/05/2015755 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד איטום גגות מסייע לאיכות הסביבה?

אם אתם תוהים כיצד איטום גגות יכול לסייע לסביבה זהו המאמר שחיפשתם. כיום נפוץ מאוד המושג בניה ירוקה, אך מעטים מבינים מה הכוונה ובמה זה יכול לסייע לסביבה ככלל ולהם בפרט. במאמר זה אתמקד באחד מכלל ההיבטים של בניה ירוקה והוא איטום גגות כחלק מאיטום תרמי, וכיצד בניה זו המשתמשת ביכולות פיזיקאליות טבעיות יכולה לסייע לסביבה ולכיס.

כיצד איטום גגות עובד?

מטרת תהליכים של איטום גגות בראש הוא בראשונה היא לבודד את החלל שאותו אוטמים מהסביבה, הן בצורה תרמית והן בצורה פיזית. איטום גגות יוצר מחסום פיזי בין הגג לחלל המגורים, באופן זה הוא מונע חדירה של רוחות, מי גשמים וחרקים לתוך חלל הבית. בנוסף לכך איטום גגות יוצר איטום תרמי בין הסביבה שמחוץ לבית לבין חלל הבית הפנימי, באופן זה יוצרים מבודד סינטטי בעל יכולות בידוד פיסיקאליות גבוהות כך שטמפרטורת הבית תישמר נעימה למתגוררים בה.

כמו שהזכרנו לפני תהליך איטום גגות עושה שימוש בחומרים בעלי יעילות בידוד תרמי גבוהה. כיום מלבד תכונה זו חברות לאיטום גגות העובדות על פי התקנים משתמשות בחומרים ידידותיים לסביבה כך שישמרו על יכולות הבידוד לאורך שנים רבות אך עם זאת יהיה ניתן "להיפתר" מהם בשעת הצורך בלא פגיעה בסביבה.

כיצד איטום גגות מסייע לך?

כבר הזכרנו כיצד איטום הגגות מסייע לסביבה ועושה שימוש בנתונים טבעיים של החומר על מנת לתת מענה לאורך שנים רבות. כעת נזכיר היבט לא חשוב פחות של איטום גגות והוא החיסכון הכספי שתקבל אם תאטום את גגך כהלכה. איטום גגות חוסך כסף רב בעלויות החשמל כיוון ששומר על טמפרטורת הבית ופחות מצריך ממך להפעיל מכשירים חשמליים (כגון: מזגן, רדיאטור וכ"ו) המסייעים על שמירת הטמפרטורה. כך בחודשי מזג אוויר קיצוניים (קיץ וחורף) תוכל לחסוך כסף רב בהוצאות החשמל שהולכות על מערכות מיזוג.

מלבד החיסכון הכספי הרב על הוצאות חשמל איטום גגות שנעשה מראש ובתבונה יכול לחסוך אבדות ברכוש בזמן עונת החורף. כשמדובר בגג שלא אטום כהלכה מלבד חדירת רוחות ובריחה של חום החוצה, במהלך חודשי החורף יש גם חדירה של מי גשמים. אם לא נעשה דבר על מנת לבודד את הגג כהלכה ולמנוע חדירה של מי גשמים הדבר יכול לגרום להצפות והרס של קירות, ריצוף ורהיטים ברחבי הבית. חשוב להתכונן לחודשי חודש ולמנוע מעצמכם עוגמת נפש ואבדות של רכוש וכסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסי לינקר, מומחה באיטום גגות ובידוד חללים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי לינקר

מאת: אסי לינקרגינון24/07/152205 צפיות
ישראל נחשבת אחת המדינות שבהם לא חוקי לצרוך קנאביס. למרות זאת, אם ימצאו אותך משתמש בקנאביס, קרוב לוודאי שיחקרו אותך וישאלו מי מכר לך ולאו דווקא תענש אתה בעצמך. נושא גידול הקנאביס בבית נעשה פופולארי יותר ויותר ואת זאת המשטרה אכן אוכפת. האם לגדל קנאביס אכן נורא כל כך שיש לפתוח תיק במשטרה?

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15959 צפיות
בין אם מדובר במבנה חדש או ישן זיפות גגות היא השיטה המובילה מזה שנים רבות בתחום איטום הגגות.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15984 צפיות
בין אם מדובר בבית חדש או בבית שזקוק לחידוש איטום גגות הינו חלק הכרחי בתהליך, בלי איטום המבנה עלול להינזק ולהיפגע ממים ולחות החודרים דרך הגג.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15960 צפיות
בעיות אינסטלציה הם בדרך כלל נחשבות לקשות ובני האדם מתנגדים לנסות לטפל בהם בעצמם ותמיד מזמינים אינסטלטור אך אם קצת היו מתאמצים כנראה שהיו פותרים בעצמם את הבעיה אך מי מאתנו באמת מעוניין לפתוח סתימה בבור ביוב ולהסתכן בלכלוך של מי שופכין שנושאים עימם המון זוהמה? התשובה היא אף אחד למרות שלאחר הסבר קצת ופירוט אולי תבינו שגם לכם יש את היכולת והאמצעים ואם כבר יש לכם אינסטלטור שאתם מכירים זו לא בושה להתייעץ אתו.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15884 צפיות
כאשר יש לנו בעיית אינסטלציה הדבר הראשון שאנו עושים הוא לחפש אינסטלטור אמין ומקצועי שיטפל לנו בבעיה

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/151232 צפיות
חשוב לדאוג לאטום את הבית או המשרד, חייבים לדאוג לבעיות האיטום במבנה, כל אלה משפטים וסיסמאות רבות שאנו נתקלים בהם ביום יום אך מה הוא בעצם איטום? בין אם מדובר באיטום של חדרים, משרדים ושאר חללים הנעשה בהם שימוש פרטי או מסחרי חשוב לדעת את כל הפרטים אודות סוגי האיטום השונים. כל המידע המוצג כאן בא לעזור לכם להבין מה זה בעצם איטום, מדוע אתם זקוקים לו וכיצד ניתן להיזהר משרלטנים בתחום.

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/15987 צפיות
לא אחת אנו שומעים על אדם זה או אחר שרצה לבצע בביתו עבודות בנייה ושיפוצים נעזר בשירותיו של אדם לא מקצועי ונכבה כשהכול הולך לא כשורה. כך גם בתחום האיטום אם לא תיעזר במקצועות העלויות אח"כ עלולות לנסוק גבוה לשמיים, ולכן אנו ממליצים תמיד להיעזר בשירותיהם של קבלני איטום.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232592 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223266 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212866 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211340 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211219 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201394 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201125 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica