חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכן וידאו באינטרנט כאמצעי לשדרוג העסק

מאת: hi-dפרסום באינטרנט15/12/2009910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


"תוכן וידאו לאינטרנט" לא תמיד חייב להיות בהקשר ה- "סוזן בוילי" של המונח. כשאנחנו מציגות את שירותינו, לאנשים כבר עולה בראש מתי ה-וידאו שלהם יופיע בפינה הבאה של "הצינור" או כפוסט ב"מזבלה" ומפנטזים על 100 אלף צפיות בשבוע.

אז נכון, תכני הוידאו האינטרנטיים הידועים ביותר, הם אלו שהיה להם את המימד ה-ויראלי, שאיפשר להם להתפשט כשריפה בשדה קוצים, בין מחשביהם של מליוני גולשים.

אבל תוכן וידאו לאינטרנט בבסיסו הוא הרבה יותר מסרטון מגניב כזה או אחר. העברת מסרים דרך וידאו מהווה תחליף ראוי (ואפילו הכרחי) לדרכים המסורתיות - עבור כל עסק באשר הוא.

לפעמים אנחנו שוכחים איך וידאו יכול לשדרג את התקשורת בין העסק ללקוח. במקרים בהם המסר חוזר על עצמו, או מורכב, אין כמו וידאו כדי להעביר אותו בצורה יותר ברורה ומעניינת.

אז לפניכם דוגמאות לתחומים בהם ניתן לשדרג עסק על ידי תוכן וידאו:

1. הדגמות מוצרים

אין דרך מוחשית יותר להעביר את היתרון ואופן התפעול של מוצר זה או אחר, מאשר על ידי וידאו. קחו לדוגמא שואב אבק. איש המכירות יכול להסביר לכם בחנות מהיום עד מחר, עד כמה איכותי שואב האבק אותו הוא מעוניין למכור לכם.

אתם תוכלו למשש, לחוש ואפילו להתרשם מהשקט שלו, אבל לא תוכלו לדעת את איכותו האמיתית עד שלא תראו הדגמה מוחשית המראה את היכולות שלו בשאיבת אבק ולכלוך. הסבר טכני, תפעול והדגמה של לפני-אחרי - אפשר לעשות מצוין דרך וידאו.

2. עדויות לקוחות

במקרים רבים אנו רוכשים שירות או מוצרים בעקבות המלצות. לקוחות ממליצים יוצרים אצל הלקוח הפוטנציאלי תחושה של אמון ומקנים לו את הביטחון לבצע את הרכישה.

עדויות מצולמות בוידאו יעבירו את המסר בצורה הרבה יותר אותנטית ומוחשית מאשר מכתבי המלצות לדוגמא.

כבעלי עסק מומלץ לכם לרכז "לנדב" את לקוחותיכם המרוצים לטובת עדות וידאו, אולי בתמורה להנחה עתידית. וידאו כזה שיופץ באינטרנט יכול לעשות לכם את העבודה השיווקית בצורה הטובה ביותר.

3. "שיחה קרה"

שיחה קרה היא אותה שיחה שאנשי מכירות מבצעים מול לקוח פוטנציאלי, שאינו מכיר את המוצר או השירות. כן, מאותן שיחות שבעקבותיהן אנו טורקים את הטלפון מבלי לחשוב פעמיים.

ברגע שאנחנו עושים הסבה של אותם שיחות קרות ל-וידאו, התגובה היא שונה.

"שיחה קרה ויזואלית" מאפשרת לכם להעביר את המסר בצורה איכותית, המקרבת את הלקוח הפוטנציאלי אלייך - הרבה יותר משיחת טלפון.

כשהוידאו מועבר באינטרנט, ללקוח יש את הזכות מתי והאם בכלל לצפות בו - כך שזה מבחינתו הרבה פחות מאיים ומעצבן מאשר שיחה קרה מסורתית.

4. העברת מסר עדכני

העברת מידע עדכני לגבי החברה והמוצרים שלך לעובדים, ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים, זהו מרכיב חיוני בכל עסק.

אם פעם היה נהוג לעשות זאת על ידי פגישות וכנסים, היום אפשר לחסוך זמן, משאבים והרבה כסף, על ידי העברת מסרים דרך וידאו אינטרנטי. גם במקרה זה מקבלי המידע יחליטו בעצמם מתי הם רוצים לקבל אותו, וכך הוא יגיע אליהם בצורה יותר אפקטיבית.

5. תמיכה

איכות התמיכה יכולה להרים ולהפיל עסק. הלקוח מצפה שתהיה לו אוזן קשבת מנותן השירות או המוצר, במקרה של שאלה או תקלה.

לעיתים הוא יסתפק במענה טלפוני או בתשובה על באימייל, אבל יש מקרים בהם הוא ירצה תמיכה "מעמיקה" יותר. העידן התחרותי מניע עסקים לתת את התמיכה הטובה ביותר ללקוח, וזאת אפשר לעשות בצורה מצוינת על ידי תכני וידאו.

בעזרת תכני וידאו ניתן להסביר על תהליכים מורכבים בצורה פשוטה ומובנת.

היכנסו לראות את ספורט אילוסטרייטד מציגים בפנינו איך ייראה ה- Tablet (עיתון אלקטרוני) העתידי שלהם (וזה עוד לפני ששמענו ש"ידיעות אחרונות" מתכננים אחד כזה משל עצמם...)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi-d

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hi-d

מאת: hi-dשיווק באינטרנט06/01/10906 צפיות
בתיזמון ממוקד ומרהיב, ניגנו ושרו מוזיקאים מ-156 מדינות, את "All you Need is Love" של הביטלס. קטעי הוידאו זרמו ישירות לאתר המיוחד שנבנה לצורך הפרויקט StarbucksLoveProject.com , והטובים שביניהם נאספו לקליפ המוצג לפניכם שזכה ב- 3 שבועות ליותר מ- 200 אלף צפיות

מאת: hi-dשיווק באינטרנט29/12/091050 צפיות
הסרט הקצר SIGNS (סימנים), הופץ לאינטרנט רק בקיץ שעבר ואוטוטו מגיע לסף ה- 3.5 מליון צפיות. מדובר בסיפור רומנטי מקסים וחמוד על בחור צעיר שמעביר את חייו המשעממים והבודדים בין עבודתו במשרד אפרורי לביתו הריק. את האושר והטעם לחיים הוא מוצא מעבר לחלון, במשרד הסמוך, שם נתקל יום אחד מבטו בבחורה יפה וחייכנית, המפלרטטת איתו באמצעות ניירות משרדיים עליהם משורבטים מסרים קצרים ואייקונים (אלו הסימנים).

מאת: hi-dניהול תוכן07/12/091076 צפיות
זו לא בדיחה. הרוחות נושבות חזק בכיוון התוכן באינטרנט. תקציבי הפרסום המופנים למדיה האינטרנטית, הולכים וגדלים. ברמה הפרסומית הופך האינטרנט למדיה נוספת ומשמעותית. את מקומם של הבאנרים והטקסטים תופס הוידיאו והוא חייב להצטיין.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213498 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202208 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172784 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172705 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162278 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162849 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162751 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica